Bloog Wirtualna Polska
S 1 263 903 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS
Stare wied幟y musz odej嗆 ...

Grube ryby

niedziela, 23 wrze郾ia 2012 13:14

Magdalenie przy郾i造 si dzi ryby, które znajdowali鄉y na drodze. Nie ma si co przejmowa tym, 瞠 wieczorem Magdalena my郵a豉 o rybach, czyli to, 瞠 potem jej si one przy郾i造, jest tylko odbiciem jawy i niczym poza tym. Bez wzgl璠u na wszystkie okoliczno軼i i tak s one symbolami – i w ten w豉郾ie sposób b璠 je interpretowa.

 

Ko鎍zy si wi璚 pobyt w szpitalu, czyli Magdalena jest ju uzdrowiona, pozby豉 si jakich obci捫e zwi您anych z dotychczasowym 篡ciem, niby Maria Magdalena, z której Jezus wyp璠zi siedem demonów. Te obci捫enia to stare 豉chy z zapyzia貫j szafy przyniesione przeze mnie w reklamówce. Ona ju ich nie w這篡 na siebie, bo zaczyna ca趾iem nowe 篡cie. Wst瘼ujemy wi璚, jak to si mówi, na now drog 篡cia, czyli na t wiejsk, gruntow drog, i idziemy ni … w nieznane, w ciemny las.

 

Ale nie sami, bo niebawem zaczynamy znajdowa … ryby. Symbol ryb znamy z Ewangelii, gdzie oznaczaj one ludzi, którzy uwierzyli, a 豉pi je w swoje sieci aposto這wie jako „rybacy ludzi”. Czy瘺y鄉y byli wi璚 z Magdalen par apostoów, którzy ruszyli per pedes apostolorum w 鈍iat – g這si now nauk? A mo瞠 nawet wspó販zesnym wariantem Jezusa i Marii Magdaleny? Czemu nie. Najwa積iejsze jednak, 瞠 na naszej drodze pojawi si te rybki. I cieszy nas zw豉szcza, 瞠 b璠 w鈔ód nich równie „grube ryby”, i to im dalej, tym grubsze. Ale ma造m rybkom te dzi瘯ujemy.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Nasza pe透aj帷a apokalipsa, czyli przemiana samolotu w autobus

sobota, 22 wrze郾ia 2012 10:25

W ostatni 鈔od Karolina E. mia豉 sen, który uzna貫m za wybitny:

 

„好i mi si samolot, który spad do stawu i sta si autobusem. Ludzie stali woko這 i patrzyli na ton帷ych w bajorze ludzi. Kto wspi掖 si na wrak i zacz掖 pcha go w dó. Pami皻am twarze ludzi w 鈔odku autobusu, przera穎ne za paruj帷ymi szybami. Nagle znalaz豉m si w 鈔odku. Siedz i widz, 瞠 wbrew pozorom nie ma paniki, wszyscy s spokojni. Nagle przej軼iem zaczyna si przechadza kierowca autobusu. Wygl康a jak ten Pan 妃ier z filmu Lyncha „Zagubiona autostrada” – ten, który dzwoni z przyj璚ia do domu osoby, obok której sta (czy jako tak to by這, w ka盥ym razie by w dwóch miejscach na raz). Jest przera瘸j帷y, jego pomarszczona, groteskowa twarz jest w ó速ych odcieniach i pomalowana na jaki trupi, czarny make-up. Zauwa瘸 szczelin w oknie autobusu i znajduje jaki koc, mokry od wody. Chc帷 nas uratowa, przerzuca przez ni ten koc na zewn徠rz i stara si nim wypompowywa t wod z pod這gi."

 

S康z, 瞠 znaczenie samolotu trzeba widzie w kontek軼ie snu Karoliny o lotnisku w Monachium , w którym samolot (i wszystko, co si z nim wi您a這 – bilety na samolot itp.) oznacza religi katolick. Mo積a t interpretacj nieco rozszerzy i rozumie katastrof samolotu jako apokaliptyczne wydarzenie, oznaczaj帷e koniec starego 鈍iata – naszego zachodniego 鈍iata zbudowanego na (odpowiednio, oczywi軼ie, przeinaczonej) idei chrze軼ija雟kiej.

 

Autobus jest konkretnym symbolem, wyst瘼uj帷ym ostatnio w bardzo wielu snach. Oznacza on grup ludzi pracuj帷ych dla Anio豉 T璚zowego, Akataleptosa, a ogólniej – t cz窷 ludzko軼i, do której trafi造 nowe idee duchowe. Ta cz窷 ocaleje z „apokalipsy” i stanie si zaczynem nowej epoki.

 

To, 瞠 samolot wpada do stawu, gdzie zamienia si w autobus, jest w tym kontek軼ie nawi您aniem do biblijnego potopu, z którego ocala豉 tylko rodzina Noego. Niewykluczone, 瞠 imi „Neo” z „Matrixa” ma równie znaczenie anagramu imienia „Noe”. W tym uk豉dzie równie t璚za jako znak przymierza Noego z Bogiem mo瞠 by wskazaniem na Anio豉 T璚zowego jako
patrona tej cz窷ci ludzko軼i, która ocaleje z „apokaliptycznego potopu”.

 

Pan 妃ier, cho jako kierowca autobusu jest Akataleptosem, jest te zapewne Anio貫m 妃ierci, z którym w jednym ze snów Karoliny Porz康ny spotka豉 si nasza grupa, jad帷 samochodem przez ciemny las. Ten Anio 妃ierci ok豉da kopniakami bia貫go jednoro盧a, którego uto窺amili鄉y z ide chrze軼ija雟k jako „ide 37”, w stosunku do której nasza idea, idea Akataleptyczno-Hermesowa, jest konkurencyjn „ide 47”. Nale篡 wi璚 uzna Pana 妃ier za sprawc katastrofy samolotu, który ratuje z niej tylko ma陰 grup – oczywi軼ie nas (好i帷a znalaz豉 si w drugiej fazie snu w autobusie, do陰czy豉 do nas).

 

Oczywi軼ie ta „apokalipsa” to tylko obrazowe wyobra瞠nie, którego nie nale篡 rozumie dos這wnie. Symbolem formy wyobra瞠nia, w któr w tym 郾ie spowity jest w豉軼iwy przykaz, jest woda. Pan 妃ier usuwa wod z pod這gi samolotu za pomoc koca. Jak j usunie, zrozumiemy, o co chodzi, uwalniaj帷 si od tych bajek, jakimi s rozumiane dos這wnie opisy ko鎍a starego 鈍iata, którymi raczy na „Apokalipsa”.

 

Nawiasem mówi帷 przedwczoraj 郾i豉 mi si pod這ga, z której poodpada ca造 rz康 klepek pod 軼ian. I w tym miejscu wida by這 ods這ni皻 po usuni璚iu klepek centymetrow warstw wody. A Magdalena mia豉 dzi k喚bowisko snów, z którego zapami皻a豉 mi璠zy innymi fraz: „ludzie b璠 klika na samolot ze Smole雟ka”. Zrozumieli鄉y to tak, 瞠 chodzi o jeden z jej obrazów. Zamieszczam go wi璚 poni瞠j, zw豉szcza 瞠 wi捫e si on tematycznie z opisanym powy瞠j snem
Karoliny E.

 


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Mi璠zy nami wizjonerami

pi徠ek, 21 wrze郾ia 2012 11:21

Wczoraj, b璠帷 w mieszkaniu mojego zmar貫go w zesz造m roku ojca, gdzie kontynuowa貫m spisywanie ksi璕ozbioru, jaki po nim pozosta, natrafi貫m na filozoficzn ksi捫k: Alain Renaut, Era jednostki. Przyczynek do historii podmiotowo軼i, Wroc豉w – Warszawa – Kraków 2001. W ksi捫ce by這 sporo wykonanych r瘯 ojca podkre郵e, uwag dopisanych na marginesach, adnotacja: czytane po raz drugi 20-04-2010 – 21-04-2010, a na wewn皻rznej stronie tylnej ok豉dki, któr mo積a by ewentualnie numerowa jako stron 341 (symbol sabia雟ki dla tego numeru: „Ludzie w璠ruj帷y w御k 軼ie磬 w poszukiwaniu o鈍iecenia”), znajdowa豉 si nast瘼uj帷a notatka:

 

„21-4-2010. Wczoraj zdarzy這 si co niezwyk貫go: widzia貫m jaki dach, a na nim bardzo wyra幡e kszta速y metalowych i drewnianych, barwnych przedmiotów, które nie budzi造 瘸dnych skojarze poza tym, 瞠 by造 czym starym i staro鈍ieckim. Zastanawia貫m si, jak si znalaz貫m w tym miejscu – i czy jestem w nim rzeczywi軼ie, czy jest to sen. Za tym, 瞠 jest to jawa, przemawia豉 wyra幡o嗆 tego, co widzia貫m. Ten dach i te metalowe i barwione przedmioty by造 tak blisko, 瞠 wyci庵n掖em r瘯, 瞠by ich dotkn望. Okaza造 si wtedy hologramem, przez który moja r瘯a przechodzi豉 jak przez pust przestrze. Otworzy貫m oczy i okaza這 si, 瞠 le輳 w ó磬u i 瘸dnego dachu z tymi przedmiotami nie ma. Zamkn掖em oczy i znowu zobaczy貫m ten dach, a wi璚 po raz drugi w 篡ciu zobaczy貫m w豉sny sen (pierwszy raz kilka dni temu).”

 

Je瞠li potraktowa t wizj jako symbolicznie znacz帷, to symbol dachu nale篡 rozumie jako niebo (zgodnie z trójdzielnym podzia貫m rzeczywisto軼i na niebo, ziemi i 鈍iat podziemny oraz równie trójdzielnym podzia貫m podmiotowo軼i na wy窺ze ja, ma貫 ja zwi您ane ze 鈍iatem, w którym 篡jemy na jawie, oraz pod鈍iadomo嗆 – podzia造m symbolizowanym przez dom, który dzieli si na strych, w豉軼iwe pomieszczenia mieszkalne i piwnic.) Widok dachu symbolizuje wi璚 perspektyw w豉軼iw wy窺zemu Ja. Przedmioty na dachu to elementy szerzej rozumianej to窺amo軼i ojca. To, 瞠 s one stare i staro鈍ieckie, oznacza, 瞠 ukszta速owa造 si w trakcie poprzednich inkarnacji. Drewniano嗆 podkre郵a to, 瞠 s one czym, co ros這. Metaliczno嗆 jest odniesiem do duchowej alchemii. Barwno嗆 wskazuje na to, 瞠 w 篡ciu na ziemi chodzi o to, 瞠by bezbarwny zrazu (czyli abstrakcyjny jak czysta my郵) za鈍iatowy duch nabra w trudzie i m璚e 篡cia jako軼i (Jakob Böhme 陰czy m瘯 – Qual – z jako軼i – Qualität), czyli ukonkretni si, zabarwi barwami wielorakich ziemskich uczu.


A Magdalena 19 wrze郾ia, znowu z okazji u這瞠nia si do popo逝dniowej drzemki, mia豉 kolejn wizj na jawie. Ujrza豉 mianowicie atletycznego m篹czyzn, w typie Arnolda Schwarzeneggera, popychaj帷ego do przodu wielkiego byka – ma si rozumie od strony ogona. Je瞠li i t wizj interpretowa symbolicznie, to atlet jest nasz T璚zowy Anio, Akataleptos, a bykiem – sama Magdalena, a zw豉szcza jej ziemskie, materialne sprawy, co do których ma nadziej i oczekiwanie, 瞠 kto je b璠zie je za ni popycha do przodu – tak, 瞠by sama mog豉 si beztrosko oddawa malarstwu.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

Annuszka ju rozla豉 olej s這necznikowy

wtorek, 18 wrze郾ia 2012 11:34

Magdalena mia豉 dzisiaj znacz帷y sen o rozlanym oleju.

 

Akataleptos pos逝guje si w tym 郾ie 豉twymi do rozszyfrowania symbolami, zaczerpni皻ymi z „Mistrza i Ma貪orzaty” Michai豉 Bu貧akowa. Powie嗆 zaczyna si od tego, 瞠 do siedz帷ego na 豉wce redaktora miesi璚znika literackiego i prezesa zarz康u stowarzyszenia iterackiego Moskwy, Micha豉 Aleksandrowicza Berlioza, który omawia w豉郾ie z poet o pseudonimie Bezdomny zamówiony u niego poemat antyreligijny, wytykaj帷 mu, 瞠 w tym poemacie za這穎na jest nies逝sznie realno嗆 Jezusa, przysiad si tajemniczy cudzoziemiec i przepowiedzia mu 鄉ier przez odci璚ie g這wy:

 

„Zmierzy Berlioza spojrzeniem, jakby zamierza uszy mu garnitur, wymrucza przez z瑿y co w rodzaju: «raz, dwa… Merkury w drugim domu… ksi篹yc wzeszed… sze嗆 – nieszcz窷cie… wieczór – siedem…» – i g這郾o, rado郾ie oznajmi: – Utn panu g這w!” I jest to nieuchronne, dlatego „瞠 Annuszka ju kupi豉 olej s這necznikowy, i nie do嗆, 瞠 kupi豉, ale ju nawet go rozla豉.”

 

We 郾ie Magdaleny mamy t 豉wk, mamy te rozlany olej, mo瞠my wi璚 teraz spodziewa si obci璚ia jakiej g這wy. Obci璚ie g這wy ma, oczywi軼ie, sens symboliczny, znany nam ze snu pewnej Karoliny, w którym otoczy這 j kilku m篹czyzn, mówi帷, 瞠 ju nadszed jej czas i zaraz jej utn g這w. A potem zobaczy豉 wokó swojej g這wy, a mo瞠 raczej wokó miejsca po 軼i皻ej g這wie, wiruj帷e karty tarota. Opowiedzia豉 nam ona ten sen podczas tegorocznej nocy Walpurgi w Oko鎍u, a Monika Pachniewicz – znaj帷a si 鈍ietnie na tarocie – wyja郾i豉 jej, 瞠 sen ten zawiera dla niej wskazówk, 瞠by przy interpretowaniu karta tarota nie u篡wa g這wy, tzn. intelektu, tylko zda si na intuicj, a wtedy karty o篡j, co sugeruje we 郾ie to ich wirowanie wokó g這wy (lub miejsca po niej).

 

Komu ma by niebawem „obci皻a g這wa”? Czy wspomnianej Karolinie, czy te mo瞠 raczej Magdalenie, która w swoim dzisiejszym 郾ie st徙a豉 ju po rozlanym oleju? Wszystko jedno, po篡jemy, zobaczymy. Wa積e jest, 瞠 do grupy dziewcz徠 siedz帷ych na 豉wce – grupy lepiej poinformowanej, bo ju inicjowanej – mo積a rzeczywi軼ie (a nie tylko formalnie) wej嗆 jedynie po odci璚iu g這wy. Kto nie spe軟ieni tego warunku, nie b璠zie z pewno軼i czu si u siebie w naszej Akataleptycznej grupie, odczuwaj帷 mentalny dyskomfort.

 

A o czym poza tym informuje nas ten sen? O tym, 瞠 Magdalena wzi窸a ju 郵ub z Akataleptosem, w wyniku czego przechodzi w豉郾ie na jego utrzymanie, co j mo瞠, oczywi軼ie, martwi albo cieszy. To ju zale篡 tylko od niej i od tego, czego tak naprawd chce. We 郾ie zdaje si by ju pogodzona z now sytuacj, jak瞠 ró積 od tej, do której przywyk豉, a która jej ju zbrzyd豉. W tym aspekcie sen ten jest kontynuacj niedawnego snu o Wiedniu, w którym chodzi豉 po sklepach bez pieni璠zy, a na koniec nie chcia豉 za frajer potrz御a grzechotk do wtóru dm帷emu w tub Akataleptosowi. Kiedy przejdzie na jego utrzymanie, to prosz bardzo, mo瞠 codziennie pocz患szy od godziny 15 grzechota w rytm i nawet postara si go wyczuwa.

 

A co znaczy pi皻nastka? To, oczywi軼ie, wielki arkan XV, Diabe. Oznacza on ró積e pod鈍iadome l瘯i. Nale篡 si ich wyzby, bo blokuj one realizacj najlepszego ze scenariuszy, zgodnie z którym mog這by si potoczy 篡cie. Potoczy si ono w ten sposób po pi皻nastej, czyli po przerobieniu Diab豉. W przypadku Magdaleny te l瘯i, które symbolizuje Diabe, dotycz 鈔odków do 篡cia, których mo瞠 zabrakn望, je瞠li pójdzie si na ca這嗆 w urzeczywistnianiu swych marze. A co mówi jej na ten temat jej dzisiejszy sen? – Nie troszcz si, Magdaleno, zbytnio o t kas, bo tak naprawd, co jest w豉軼iwie w tym kiosku a tak ciekawego do kupienia?

 

To, 瞠 郵ub Magdaleny z Akataleptosem odby si w podziemiach, a kiosk i 豉wka s na wy窺zej kondygnacji, oznacza, oczywi軼ie, 瞠 chodzi tu o dwa ró積e wymiary czy te poziomy rzeczywisto軼i.             


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Palikot i zebry

poniedzia貫k, 17 wrze郾ia 2012 15:51

Kiedy Magdalena kilka dni temu postanowi豉 namalowa portret Palikota, pomy郵a貫m sobie, 瞠 ciekawe, jakie te tre軼i ezoteryczne wyrazi ona bezwiednie na swoim obrazie. Bo tak si na ogó dzieje, 瞠 wychwytuj帷 w trakcie pracy jakie subtelne impulsy z przestrzeni, rzutuje je nast瘼nie intuicyjnie na obraz, a potem s逝cha ze zdziwieniem moich komentarzy na ten temat.

 

Tym razem no郾ikiem ezoterycznej tre軼i sta造 si zebry, widoczne w tle jako kryj帷e si w ciemnym lesie i 鈍iec帷e w stron widzaoczami. A mo瞠 raczej ezoteryczny sens zawarty jest w stosunku tego ciemnego lasu z zebrami do jasnej twarzy Palikota – na zasadzie swoistego kontrapunktu.


Otó ja wiem, co oznaczaj te zebry i dlaczego jest ich cztery. Wiem dlatego, 瞠 dla pewnej tajemnej grupy, w której uczestnicz i która pracuje z subtelnymi energiami, nieuchwytnymi dla znacznej wi瘯szo軼i ludzi (patrz s這wo „plebs” na ko鎍u niniejszego wpisu), jest to motyw obecnie zdecydowanie dominuj帷y, m.in. w snach. Od jakiego czasu dzieje si co wa積ego w przestrzeni duchowej Ziemi, tworzy si uk豉d umo磧iwiaj帷y Nowemu Duchowi komunikacj z Ziemi. Powstaj cztery „portale” energetyczne, które zarazem s czterema 瞠雟kimi bóstwami w trakcie procesu indywidualizacji, bo na razie zbyt jeszcze zlewaj si one w jedn ca這嗆. Na obrazie wyobra瘸j je cztery zebry.

 

Dlaczego w豉郾ie zebry? Bo w taki obraz przetworzy je nie鈍iadomy umys Magdaleny. Albo te kto, kto j inspiruje, podsun掖 jej taki symbol jako zagadk do rozszyfrowania. Jakie znaczenia niesie z sob zebra? Gramatycznie jest ona w j瞛yku polskim 瞠雟ka, co pasuje do 瞠雟kiego charakteru energii, o których mówimy. Z perspektywy polskiej jest ona zwierz璚iem egzotycznym, nie tak swojskim jak krowa czy ko. Konia w paski nie u鈍iadczysz na wsi polskiej. Zebra jest wi璚 czym zdecydowanie nowym w zat璚h貫j polskiej atmosferze. Te cztery bóstwa 瞠雟kie wnios wi璚 do naszych zbiorowych wyobra瞠 na pewno co zdecydowanie ró積ego od Maryi Wiecznie Dziewicy.

 

Nast瘼nie zebra jest, jak wiadomo, przedmiotem zainteresowania ze strony lwów – jako co do po瘸rcia. Mo瞠 wi璚 z tego wzgl璠u reprezentowa kobiet jako ofiar patriarchatu. Ale zebr nazywa si równie oznaczone bia造mi pasami przej軼ie dla pieszych przez jezdni, bo te – jako wspomniane wy瞠j portale – s one czym, przez co si przechodzi.

 

Skojarzenie zebr z portalami nasuwa w sposób do嗆 這patologiczny dzisiejszy sen Magdaleny. 好i這 jej si mianowicie, 瞠 wczo貪uje si od ulicy w okienko piwniczne, a nast瘼nie pe透nie dalej schodami prowadz帷ymi w dó. I ta sama sytuacja powtarza si jeszcze dwa razy, z tym, 瞠 za trzecim razem okienko jest znacznie zw篹one – mo積a si by這 przez nie przecisn望 z najwy窺zym trudem, ale w ko鎍u si uda這. I wtedy zadzwoni budzik, nie wiadomo wi璚, czy mia豉 jeszcze nast徙i próba przej軼ia przez czwarty portal.


Pozosta貫 okoliczno軼i snu pomijam – to, 瞠 by造 tam jeszcze jakie inne kobiety, a mo瞠 te i m篹czy幡i. Istotn informacj przekazan w tym 郾ie jest to, 瞠 dwa portale, a to znaczy dwie boginie a tak瞠 ich dwa kana造, jakimi s dwie kobiety z naszej tajemnej grupy, s ju gotowe. Trzeci portal i trzeci kana jest w trakcie udro積iania. O czwartym na razie wszelkich informacji brak.

 

A co to wszystko ma do Janusza Palikota? Oj, ma. Niech si nikomu nie wydaje, 瞠 p造wa on jedynie na bezsensownej powierzchni naszego 篡cia politycznego, pozbawionego jakiejkolwiek szerszej i g喚bszej perspektywy. To osobowo嗆 Neptuniczna, z duchowym zapleczem w postaci tajemniczego, ciemnego lasu, z którego wy豉nia si zwolna przysz造 kszta速 鈍iata, niby wywodzony z nico軼i b造szczyd豉mi oczu pana B造szczy雟kiego ogród, zieleniej帷y na wymroczu
(http://www.zapiecek.com/kwiatkowska/blyszczynski.htm) i widoczny na razie tylko w s豉bej ksi篹ycowej po鈍iacie.

 

Na tym obrazie – jako pi徠y i gówny element (obok czterech zebr) – Janusz Palikot odpowiada strukturalnie naszemu T璚zowemu Anio這wi, Hermesowi, Akataleptosowi, który obecnie prowadzi negocjacje z wspomnianymi czterema boginiami (na obrazie s nimi zebry), w celu utworzenia wspólnego frontu w dzia豉niach na rzecz odmiany oblicza tej ziemi. A doda nale篡, 瞠 nie nale篡 on i nigdy nie nale瘸 do duchowego mainstreamu, zawsze reprezentowa nurty alternatywne, nieortodoksyjne, mniejszo軼iowe, zajmuj帷 si niejako duchow kontraband. Nasza grupa pracuje gównie dla Niego, tworz帷 przy okazji Ezoteryczny Ruch Wsparcia Palikota – tak Zajebisty, 瞠 Plebs nie Ogarnia.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

wtorek, 22 sierpnia 2017

Licznik odwiedzin:  183 911  

O moim bloogu

Pozdrawiam

Tarot Apokalipsy

Statystyki

Odwiedziny: 183911

O mnie

M闚i o mnie, 瞠 jestem mistrzem.
A ja nie zaprzeczam.

Czy rzeczywi軼ie 安iatos豉w to umys這wo嗆 tak wzniosla? Sk康瞠, on tylko biegle 穎ngluje starym Heglem, bo 篡je z tego rzemios豉.
Tarot Apokalipsy

Kalendarz

« wrzesie »
pn wt cz pt sb nd
     0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Lubi to