Bloog Wirtualna Polska
S 1 273 494 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS
Stare wied幟y musz odej嗆 ...

Pi徠y sen konkursowy, czyli o gorylu i trzech 瘸bach

鈔oda, 29 sierpnia 2012 18:13

EW wróci豉 ju z wakacji z dorobkiem w postaci czterech snów. Po przeczytaniu zg豉szam je wszystkie do konkursu na najbardziej religijny sen 鈍iata.
 

 „Sen nr 1. Widz dwa pola pi瘯nej zdrowej, dorodnej kapusty – patrz帷 z mojej perspektywy, jedno pole jest na wprost (pó軟oc), a drugie pole z lewej strony (zachód). Po stronie po逝dniowej sta豉 zadaszona wiata, która, jak si pó幡iej okaza這, mia豉 scen. Na polu byli robotnicy, którzy przygotowywali si do zbierania kapusty. Wszystko by這 doskonale zorganizowane.

Jednak zacz掖 pada deszcz. Ja i jeszcze trzy osoby byli鄉y go嗆mi, ale chcieli鄉y, 瞠by zebran kapust chowa pod wiat, 瞠by j ochroni. Wtedy robotnicy ostro si sprzeciwili. Nie rozumieli鄉y, jak mo積a si sprzeciwia oczywistym sprawom, bo przecie pod dachem kapusta si nie zepsuje. Czu這 si bardzo nerwow atmosfer i agresj robotników, jakby si czego obawiali... Nagle zza sceny wysz這 s這鎍e, a na jego tle ukaza si obraz ogromnego Goryla, którego robotnicy bardzo si obawiali. By on rodzajem „Boga”, który ich kontrolowa, oni za byli mu bezwzgl璠nie pos逝szni. Byli jak roboty, którzy wykonywali swoje obowi您ki bez zastanowienia, bez 瘸dnej refleksji.

Ale my nie bali鄉y si i postanowili鄉y si sprzeciwi tym narzuconym nieracjonalnym zasadom. Na pierwszy plan wyszed na scen m篹czyzna (w rzeczywisto軼i  nieznajomy, ale we 郾ie znajomy i bliski) oraz dwie inne osoby. M篹czyzna mia na sobie rodzaj pi瘯nej kolorowej peleryny i zacz掖 przemawia, a ja sta豉m za nim.”

 

Symbol goryla (King-Konga) wyst徙i ju niedawno we 郾ie opisanym przez  autora69”. Ale poza tym widz w tym 郾ie odniesienia do „Apokalipsy”, w której w rozdziale 14 znajdujemy opis 積iwa i winobrania. Zbiór kapusty jest odpowiednikiem winobrania: „I jeszcze inny anio” (we 郾ie ma on posta goryla „wyszed z o速arza, a mia on w豉dz nad ogniem” (goryl pojawia si na tle s這鎍a); „i zawo豉 dono郾ie na tego, który mia ostry sierp,” (we 郾ie nie jest to jedna posta, lecz grupa robotników) „mówi帷: Zapu嗆 swój ostry sierp i obetnij ki軼ie winogron z winoro郵i ziemi, gdy dojrza造 jej grona.”

 

We 郾ie nie s to grona, lecz kapusta. Chodzi o „kapu軼iane g這wy”, o durn ludzko嗆, z której za spraw jej duchowych przywódców, utrzymuj帷ych j w jej durnocie, Bóg nie ma 瘸dnego po篡tku. Ci robotnicy to ksi篹a, a goryl jest przyg逝pim, albo dzia豉j帷ym w z貫j wierze ich szefem, który zamiast winogron na wino, b璠帷e symbolem „ducha” (czyli czego, co Bóg chcia pozyskiwa z ziemi za spraw ludzi i ich wy窺zych uczu czy te my郵i), uprawia pospolit kapust, ludzi duchowo trywialnych. 

 

Wiata ze scen jest symbolem ko軼io豉, w którym – na o速arzu – sk豉da si ofiar Bogu. Ale produktem, o który chodzi Bogu, jest wino, nie kapusta. Nie ma wi璚 po co chowa kapusty pod wiat – to nie jest pokarm boski, to nie jest ani wino, ani oliwa, lecz zwyk豉 kapusta. Przymierze eucharystyczne nie jest dotrzymywane, ludzko嗆 si z niego nie wywi您uje za spraw swej n璠zy duchowej, w której utrzymuje j goryl i jego s逝gusy.           

 

We 郾ie 積iwiarzami s robotnicy, czyli ksi篹a, a nie (jak w Apokalipsie) Syn Cz這wieczy, Chrystus – siedz帷y na ob這ku. Sen mówi wi璚, 瞠 nie ma 瘸dnego Chrystusa – s tylko ksi篹a, którzy g這sz ide Chrystusa. Prawd jest co najwy瞠j ten ob這k, bo wprawdzie 瘸den Chrystus na nim nie siedzia, ale deszcz we 郾ie sk康 przecie musia si wzi望.


Chrystusa zatem nie ma. Jest jednak jaki goryl. A kim jest goryl? Wiemy to ze snu „autora69”. Goryl jest kim, komu trzeba rozwali g這w, a wtedy z tej g這wy wyskoczy hinduski ksi捫 i wpadaj帷 do wody zamieni si w srebrny naszyjnik dla hinduskiej ksi篹niczki. O to chyba chodzi grupie czworga go軼i, w鈔ód których jest równie 如i帷a. Ale 如i帷a trzyma si troch z ty逝. I to jest problem, który trzeba rozwi您a, o czym 鈍iadczy nast瘼ny sen.     


„Sen nr 2., a w豉軼iwie prze篡cie. Co przeszkadza這 mi w prze造ku. Si璕am do ust i wyci庵am co ... jak si okaza這 kawa貫k sznurka. Zaczynam ci庵n望, a tam stare ubrania, które z陰czone s ze sznurkiem. Boj si, 瞠 si udusz, ale pokonuj帷 l瘯 i panik sprawdzam przestrze w prze造ku ,robi帷 miejsce dla swobodnego i miarowego oddechu. W ko鎍u udaje mi si wyci庵n望 bardzo d逝gi sznurek. Jak si obudzi豉m, to poczu豉m si, jakbym wykona豉 ogromn prac, a zarazem poczu豉m wielk rado嗆 i lekko嗆...”


Sen ten jest przejawem duchowej operacji, jaka si dokona豉 si w nocy – zapewne przy pomocy jakich istot ze 鈍iata duchowego. Problemem by豉 najwyra幡iej blokada w gardle – w czakrze gard這wej. Jej zdj璚ie umo磧iwi 好i帷ej przezwyci篹enie nie鄉ia這軼i w wyst徙ieniach publicznych (zakodowane na g喚bokim nie鈍iadomym poziomie przez formu造 typu: „sied cicho i s逝chaj, co do ciebie mówi”), ale równie udro積i kana komunikacji ze 鈍iatem duchowym (w kierunku jasnos造szenia). Potrzebne jest i jedno, i drugie – do g這szenia S這wa potrzeba bowiem nie tylko s逝chu duchowego, ale równie pewno軼i siebie i si造 przebicia.

„Sen nr 3. 好i mi si, 瞠 jestem w zak豉dzie karnym dla m篹czyzn. Jeste鄉y w kr璕u, a ja prowadz psychoterapi dla wi篥niów. Wszystko uk豉da si dobrze, m篹czy幡i si otwieraj i mówi o swoich uczuciach. Nagle jeden z m篹czyzn uzurpuje sobie prawo do mnie, domaga si wy陰czno軼i, bo jest zazdrosny, 瞠 w innym zak豉dzie karnym te prowadz warsztaty. Czuj帷 zagro瞠nie, wymykam si z zak豉du i id do góry po schodach w formie spirali, która przekszta販a si w muszl. Tam czuj, 瞠 nic mi nie grozi.”


Po zdj璚iu blokady komunikacyjnej, które dokona這 si w poprzednim 郾ie, EW ju nie milczy, tylko (ona, kobieta!) prowadzi psychoterapi (dla m篹czyzn!). Motyw psychoterapii przypomina mi zak豉d dla uzale積ionych ze snu Moniki Pachniewicz. W 郾ie EW zamiast uzale積ionych wyst瘼uj wi篥niowie, a zatem nie chodzi o wewn皻rzne uzale積ienie, ale przymus zewn皻rzny, co interpretuj帷 w kontek軼ie religijnym nale篡 rozumie jako presj spo貫czn wymuszaj帷 praktykowanie obowi您uj帷ej jedynie s逝sznej religii.

 

Psychoterapia ma pomóc w uwolnieniu si od tego zewn皻rznego zniewolenia przez wzmocnienie w豉snego wn皻rza wi篥niów na tyle, by byli oni w stanie przeciwstawi si spo貫cznej presji. Dalszy rozwój sytuacji pokazuje problemy zwi您ane z tak psychoterapi. Jeden z wi篥niów, zamiast szuka si造 w sobie samym, chcia造by znale潭 oparcie w prowadz帷ej terapi, co sprawia, 瞠 z kolei ona podlega presji, której musi si przeciwstawi.     

 

Sen demonstruje, jak to mo積a osi庵n望. Ruch w gór po spirali kojarzy si z podnoszeniem si energii kundalini, wyobra穎nej jako zwini皻y w k喚bek ogie w篹owy (3 i pó splotu). W 郾ie s to schodu typu „郵imak”. Ogólnie bior帷, chodzi o wyzwolenie poprzez wzniesienie si na wy窺zy poziom duchowy. We 郾ie Moniki Pachniewicz wycieczki uzale積ionych równie wchodzi造 schodami na gór.

 

„Sen nr 4. 好i mi si, 瞠 z豉pa豉m trzy 瘸by do s這ika i one sobie w nim p造wa造. Pó幡iej pami皻am sklep, w którym by造 zepsute warzywa. Wymieni豉m je na 鈍ie瞠 i w這篡豉m do bardzo du瞠go garnka, 瞠by ugotowa zup dla innych. Obok sklepu by豉 piaskownica dla dzieci, w której by造 zabawki. Postanowi豉m wymieni zabawk dla mojego dziecka, 瞠by urozmaici zabaw, bo przecie dzieci szybko si nudz.”


Trzy 瘸by z czwartego snu to s trzy duchy nieczyste, o których mowa w Apokalipsie 16, 13-14: „I widzia貫m trzy duchy nieczyste jakby 瘸by wychodz帷e z paszczy smoka i z paszczy bestii, i z
ust fa連zywego proroka. A s to czyni帷e cuda duchy demonów, które id do królów ca貫go 鈍iata, aby ich zgromadzi na wojn w ów wielki dzie Boga Wszechmog帷ego”.

 

Skoro EW zamkn窸a te 瘸by w s這iku, wi璚 wojny nie b璠zie, nie b璠zie 瘸dnego Armagedonu (Apokalipsa 16, 16). Przemiana 鈍iata odb璠zie si w sposób 豉godniejszy. Po prostu stare, nie鈍ie瞠 idee religijne (zepsute warzywa) wymieni si na nowe, 鈍ie瞠 i z nich przyrz康zi si pokarm duchowy dla ludzi (zupa jarzynowa – mo積a by j jednak czym pikantnym przyprawi). Równie dzieci wyzwoli si od starej katechetycznej indoktrynacji rozpoczynaj帷ej si w przedszkolu. Dostan nowe zabawki – nowy katechizm.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Urodziny Hegla

poniedzia貫k, 27 sierpnia 2012 9:32


Mija dzi 242 rocznica urodzin Hegla. 242 = 11 x 11 x 2. Ale dla astrologa oznacza to prawie pe軟y obieg Plutona i pó速ora obiegu Neptuna. Kiedy dok豉dnie wypadn te tranzyty? Pluton powróci do swojej pozycji z horoskopu Hegla pi璚iokrotnie w okresie marzec 2015 – listopad 2016. A Neptun b璠zie tworzy opozycj ze swoj pozycj w horoskopie Hegla trzykrotnie w okresie kwiecie 2016 – luty 2017. Oba tranzyty zbiegn si w czasie w sierpniu 2016 w fazie retrogradacji obu planet. Mam wi璚 cztery lata czasu, 瞠by z tej okazji wyst徙i z czym epokowym na temat Hegla. My郵 o ksi捫ce.

 

A przy okazji przypominam, 瞠 w okresie zbli穎nym do daty urodzin Hegla (27.VIII.1770) urodzili si równie inni olbrzymi w swoich dziedzinach – Napoleon (15.VIII.1769) i Beethoven (16.XII.1770). Wyst瘼owa wówczas na niebie unikalny uk豉d – wielki trygon w znakach ziemnych (mniej wi璚ej w ich po這wie) mi璠zy Uranem (Byk), Neptunem (Panna) i Plutonem (Kozioro瞠c).

 

Okoliczno嗆, 瞠 Napoleon mia na Neptunie Marsa, wi捫e si z jego geniuszem militarnym, natomiast Hegel, za spraw koniunkcji Merkurego z tym Neptunem, sta si tytanem w dziedzinie filozofii, który wzniós proces filozoficznego na wy窺zy, dialektyczno-spekulatywny poziom, zgodnie ze swym programem intelektualnym, 瞠by uczyni zakrzep貫 my郵i p造nnymi. Ale do tego, 瞠 przechodzi przez niego strumie Neptunicznej inspiracji, wola si nie przyznawa, cho jest to dla ezoteryka raczej oczywiste. Dodam jeszcze, 瞠 Hegel wielbi Napoleona, ale Beethovena nie lubi.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Czwarty sen konkursowy, czyli o鈔odek dla uzale積ionych od religii katolickiej

niedziela, 26 sierpnia 2012 13:33

Dosta貫m dzi od Moniki Pachniewicz tak oto korespondencj z opisem jej najnowszego snu:

 

«Chcia豉m wzi望 udzia w konkursie na najbardziej antyreligijny sen, ale nic zahaczaj帷ego o t
tematyk mi si nie 郾i這 – a do dzi... Ale sam oce:

Jestem w kompleksie budynków, niby szpital, niby hotel, niby klasztor. Chodzi za mn pewna starsza kobieta po sze嗆dziesi徠ce, z ma陰 dziewczynk. Wiem, 瞠 czego ode mnie chce, ale ma problem z tym dzieckiem. W ko鎍u szeptem pyta: „Czy mog豉by mi pani powró篡? Chcia豉bym zapyta, czy rodzice tej dziewczynki oddadz mi swojego synka – chodzi o adopcj.”  

 

Hmm...wyda這 mi si to dziwne, gdy ta pani przypomina豉 raczej babci, ale mówi: „zgoda, tylko czy rodzice nie b璠 mieli wra瞠nia, 瞠 pani uwa瘸 si za kogo lepszego, kto chce im odebra dziecko, bo lepiej mu si powodzi?” „Kim lepszym” mia這 w domy郵e znaczy, 瞠 rodzina tego dziecka jest z tzw. nizin spo貫cznych. S造sz帷 to, kobieta momentalnie zmienia front i ostentacyjnie odchodzi szybkim krokiem, wtapiaj帷 si w t逝m.

Dzieje si to na pó逍i皻rze pewnego klasztoru, który przypomina mi o鈔odek dla uzale積ionych. Ludzie chodz tam jakby na wycieczki, schodami w gór, nie wiem jednak,  co robimy tam ja i ta kobieta! W pewnym momencie daje si s造sze w鈔ód ludzi szmer, 瞠 zosta造 tu wprowadzone NOWE ZASADY, które oceniane s jako kontrowersyjne. Pewien ubrany po cywilnemu  ksi康z t逝maczy, 瞠 rzeczywi軼ie wprowadzono nowe zasady i przyj掖 si taki niepisany zwyczaj, 瞠 je郵i godzimy si na zasady, zgodnie z którymi kadra zarz康zaj帷a prowadzi terapi dla uzale積ionych, to witamy si poca逝nkiem w policzek – taki w豉郾ie ma by znak. I wszystko ma si odbywa bez sów. Kobieta ucieka, przedzieraj帷 si przez ci瘺 ludzi.»

 

Starsza kobieta po sze嗆dziesi徠ce symbolizuje instytucjonalny Ko軼ió, który si wprawdzie duchowo zestarza, ale – cho w sensie materialnym jest wci捫 bardzo zasobny – nie jest pewien swojej przysz這軼i, zale積ej przecie w ostatecznym rachunku od tego, czy b璠zie mia nadal wyznawców. W sytuacji, gdy starych wiernych ubywa, nie cofa si wi璚 on nawet przed zwracaniem si do wró瞠k z zapytaniem, czy uda mu si jeszcze pozyska jakie nowe duszyczki (dziecko, które chcia豚y adoptowa).

 

O鈔odek dla uzale積ionych to metafora zwi您ana z okre郵aniem religii mianem opium dla ludu. Protesty ludzi przeciwko nowym zasadom to w豉郾ie reakcja wynikaj帷a z uzale積ienia, indoktrynacji, jakiej byli poddawani od dzieci雟twa. Natomiast wchodzenie wycieczek na gór oznacza, 瞠 celem o鈔odka jest podniesienie ich na wy窺zy poziom duchowy. To, 瞠 starsza kobieta ucieka, zapowiada rych陰 kapitulacj i upadek Ko軼io豉 w jego dotychczasowej formie. Zapanuj NOWE ZASADY – nadchodzi nowa reformacja. Poca逝nek jako znak oznacza, 瞠 nowa duchowo嗆 b璠zie oparta na mi這軼i do innych ludzi, ale nie mi這軼i deklarowanej s這wnie (poca逝nek bez sów), lecz prawdziwej. Fakt, 瞠 kap豉n odnowionej religii jest ubrany po cywilnemu, oznacza, 瞠 po podniesieniu ludzi na wy窺zy duchowy poziom ksi康z jako po鈔ednik przestanie im by potrzebny, b璠 mogli do鈍iadcza sacrum bez jego pomocy.

Okoliczno嗆, 瞠 rodzice dziecka, o którego duszyczk toczy si bój, pochodz z nizin spo貫cznych, oznacza, 瞠 nowa duchowo嗆 b璠zie mia豉 charakter oddolny.      


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Trzeci sen konkursowy, czyli msza w pustym ko軼iele i przepi瘯ne g鏎y na horyzoncie

sobota, 25 sierpnia 2012 11:23

Dosta貫m wczoraj opis snu od Moniki Makiej, który uzna貫m za trzeci sen zg這szony na konkurs na najbardziej religijny sen 鈍iata.

 

„好i這 mi si dzisiaj, 瞠 by豉m na statku, a kiedy z niego wysiad豉m, pomost sam wysun掖 si z b喚kitnej czystej wody. Wysz豉m na pla輳, a potem co poda豉m na statek i wróci豉m.

 

W pewnej chwili znalaz豉m si w jakim starym domu, gdzie by這 du穎 pustych pomieszcze, wi璚 po這篡豉m si tam spa. Po chwili us造sza豉m jakie mod造, skierowa豉m si wi璚 do miejsca, sk康 one dochodzi造. Odprawia tam msz m篹czyzna. Po chwili przy陰czy豉 si do niego kobieta w welonie, ale nie odpowiada這 mi to wszystko, wi璚 si od陰czy豉m.

 

Nast瘼nie pojawi豉m si w鈔ód rodziny, w sytuacji, która wymaga豉 ode mnie, 瞠bym popar豉 któr捷 ze stron. Ale ja mia豉m inne zdanie w ca貫j kwestii, o któr chodzi這, co jeszcze bardziej zaogni這 sytuacj. Ze sceny tej wynika這, 瞠 moja siostra mia豉 poparcie ojca i matki.

 

Nast瘼nie poszli鄉y na zakupy, podczas których od陰czy豉m si od rodziny i nagle znalaz豉m si na drodze. Droga by豉 jasna, szeroka, a po bokach by造 wysokie skarpy oraz 陰ki i lasy. W pewnej chwili  popatrzy豉m na ma陰 軼ie磬 biegn帷a do lasu, ale sz豉m dalej wytyczon drog. Po chwili pojawi造 si przepi瘯ne góry – najwy窺ze i najja郾iejsze, jakie mo積a zobaczy. Obudzi豉m si, le膨c prosto na plecach, trzymaj帷 lew r瘯 na sercu, a praw na splocie s這necznym.”

 

Pe貫n pustych pomieszcze stary dom, w którym odprawiane by造 mod造, to obraz kryzysu Ko軼io豉. Fakt, 瞠 好i帷a w nim 酥i, oznacza 瞠 jej przynale積o嗆 do tego Ko軼io豉 nie wynika ze 鈍iadomego wyboru lecz jest rezultatem bezrefleksyjnego uczestnictwa w zbiorowej praktyce. Kobieta w welonie jest symbolem Oblubienicy, czyli spo貫czno軼i wiernych za郵ubionych chrze軼ija雟kiemu Bogu (m篹czyzna odprawiaj帷y msz). Sama 好i帷a – po przebudzeniu si we 郾ie ze snu – ma do tego Ko軼io豉 stosunek negatywny.

 

Kryzys Ko軼io豉 prowadzi oczywi軼ie do konfliktów w rodzinie, w której jedni (siostra) wci捫 chc dochowywa wierno軼i tradycji reprezentowanej przez rodziców, a drudzy (好i帷a) maj jej do嗆.

 

W rezultacie podczas zakupów (symbolizuj帷ych dokonywanie wyboru pomi璠zy ró積ymi warto軼iami, jakie s w spo貫cznym obiegu) od陰cza si ona od rodziny i wybiera w豉sn drog. Przepi瘯ne jasne góry widoczne po jakim czasie z tej drogi to nowe idee duchowe. Z tej szerokiej jasnej drogi mo積a je zapewne ogl康a, ale wej嗆 na nie mo積a chyba tylko wówczas, gdy pójdzie si t ma陰 軼ie磬 biegn帷 do lasu, tzn. gdy wybierze si drog indywidualnego rozwoju poprzez zag喚bienie si w siebie, we w豉sn nie鈍iadomo嗆 (las).

 

Ta ma豉 軼ie磬a do droga serca (lewa r瘯a na sercu w momencie przebudzenia). Szeroka jasna droga to droga splotu s這necznego, czyli droga 鈍iadomego siebie Ego, karmi帷ego si ideami panuj帷ym w spo貫cze雟twie.  

 

Godna najwy窺zej uwagi jest pierwsza scena tego snu. Pomost, który wy豉nia si z b喚kitnej czystej wody, to symbol nowego Ko軼io豉, Nowego Jeruzalem zst瘼uj帷ego z nieba (b喚kit i czysto嗆 wody) na ziemi. Jest to wi璚 przeciwie雟two starego pustego ko軼io豉 z pó幡iejszej sceny.

 

P造n帷y po b喚kitnym morzu statek to metafora duchowych dziejów ludzko軼i. Sen zawiera wi璚 wizj dop造ni璚ia do jakiego celu, do sta貫go l康u, na który wchodzi si przez wy豉niaj帷y si sk康 pomost. 好i帷a reprezentuje grup ludzi stanowi帷 awangard ludzko軼i. Dlatego po tym, jak wysiad豉, zawraca jeszcze na chwil, by przekaza dobr nowin ca貫j reszcie, pozostaj帷ej nadal na statku.  


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Musicie sta si jako dzieci…

wtorek, 21 sierpnia 2012 12:05

Dosta貫m wczoraj od Moniki Pachniewicz opis jej ostatniego snu:

 

„Dzi przy郾i貫 mi si Ty i Twoja 穎na – oraz dom! Najpierw widz zamieszczone na FB zdj璚ie Twojego k帷ika domowego, a tam ... ca貫 mnóstwo zabawek pluszowych. Zapami皻a豉m zw豉szcza s這nika. My郵 sobie: hmm... po co tego a tyle??? Nie tak sobie wyobra瘸m mieszkanie FILOZOFA. Ha, ha!! Potem zamieszczone zdj璚ie zaczyna si porusza, 篡... Jest to film. Na tym filmie siedzicie z 穎n na kanapie. Wida Ciebie wykonuj帷ego szerokie gesty r瘯oma, odzianego w z這t szat. Ale pod ni masz ciekawy t-shirt, pe貫n ezoterycznych wzorów, z czego zapami皻a豉m dziwn monet... Potem film pokazuje Twoj 穎n. Jest znacznie m這dsza – pi瘯na i równie 鈍ietlista, ma taki sam t-shirt, a w r瘯ach trzyma „Boski tarot” –  tasuje go specyficznie...:) Niestety dociera do mnie, 瞠 wy陰czona jest fonia, nic nie s造sz! Kamera sunie dalej do rogu pokoju, a tam zwyk貫 zas這ny (bynajmniej nie okultystyczne, ha, ha!!), na parapecie paprotki. Na koniec zatrzymuj si na oknie wiod帷ym do ogrodu.”

 

Po zapoznaniu si z tym snem Magdalena stwierdzi豉, 瞠 te pluszowe zabawki to na pewno jej dewocjonalia, których bogata kolekcja stoi u nas w mieszkaniu na parapetach, rega豉ch, szafach. Oto jej niewielki fragment:


Na zdj璚iu tym wida na szybie ciekawy efekt magiczno-energetyczny w postaci 鈍ietlistych kul i ma貫go go貫go amorka, co oznacza, 瞠 niby s to zwyk貫 niedrogie gad瞠ty, ale jednak maj w sobie moc. Objawi to równie dzisiejszy sen Magdaleny:


„Jeste鄉y ca陰 grup na Korczuli w Chorwacji. Ca造 czas pada deszcz, wakacje si nie uda造, jeste鄉y mocno rozczarowani, zw豉szcza 瞠 tym rejonie pogoda jest podobno gwarantowana. W dodatku prawie wszyscy zachorowali na jak捷 tajemnicz chorob, której objawem s roje owadów we w這sach. Postanawiamy wraca. Jednocze郾ie podejmowane s spontanicznie ró積e dzia豉nia lecznicze. Jaki ch這piec ma chore ucho, wi璚 jego ojciec, trzymaj帷 w d這niach 鈍i皻e figurki, zatacza nimi kr璕i wokó jego g這wy. Po jakim czasie widz, 瞠 malutka figurka Matki Boskiej, która chyba sk康 przyfrun窸a, sama wiruje mu wokó g這wy niby pszczo豉. Ch這piec wraca do zdrowia. Pewna bardzo stara kobieta okazuje si uzdrowicielk. Bierze w ramiona ma貫 chore dziecko i nagle zamienia si w star Indiank-szamank. Z kolei u jakiego m這dego cz這wieka choroba sama ust徙i豉. W czasie podró篡 powrotnej uleczone osoby po kolei od陰czaj si od grupy. Kiedy jeste鄉y ju w Warszawie, w drodze do domu jest ju nas w taksówce tylko troje. Ciesz si z tego, bo wol uk豉dy kameralne. W ko鎍u zostaje nas tylko dwoje, co jeszcze bardziej mi odpowiada.”

 

Kor鋎la, górzysta wyspa u wybrze篡 Chorwacji w po逝dniowej Dalmacji. Co ona mo瞠 oznacza? Mo瞠 jej grecka nazwa pozwoli odpowiedzie na to pytanie. Korkyra Melaina, czyli 711 + 137 = 848. 711 = 79 x 9. Jak ju kilkakrotnie przy ró積ych okazjach wspomina貫m, 79 jest liczb atomow z這ta. Melaina znaczy „Czarna” i ma warto嗆 gematryczn 137. Liczba ta ma z kolei zwi您ek ze sta陰 struktury subtelnej (≈ 1/137), jedn z najwa積iejszych liczb w fizyce. 848 = 53 x 16. Liczba 53 bardzo nas z ró積ych wzgl璠ów interesuje. A 848 jest permutacj liczby 488 ze snu Magdaleny o festiwalu Mozartowskim. Czarne z這to – Czarne S這鎍e alchemików? Saturn, oów? A mo瞠 czarne z這to to w璕iel, który trzeba przemieni w diament? Tak czy owak – alchemia, transformacja i permutacja.


Nowym w徠kiem w naszych rozwa瘸niach jest permutacja, idea wyst瘼uj帷 w m.in. w kabalistycznym traktacie Sefer Jecira, w którym Bóg u篡wa sze軼iu ró積ych permutacji swego trzyliterowego imienia (jod – he – vav) do piecz皻owania uk豉du, jaki stanowi nasza trójwymiarowa przestrze (góra – dó; wschód – zachód; po逝dnie – pó軟oc). Liczba 488, w której powtarza si ósemka, ma jednak tylko trzy permutacje:

 

488 = 61 x 8;

848 = 53 x 16;

884 = 17 x 13 x 4.     

 

Czekamy wi璚 na sen, w którym pojawi si ta trzecia permutacja – 884.

Druga informacja w tym 郾ie dotyczy innowacji w zakresie techniki egzorcyzmowania. Imi Jezusa Chrystusa i krzy trzeba ju od這篡 do lamusa. Teraz powinna wej嗆 do u篡tku figurka Matki Boskiej. I nie chodzi o wyp璠zanie demonów, ale o przemian tego, co demoniczne, w to, co anielskie.

 

Trzecia sprawa dotyczy grupy, czyli, oczywi軼ie, ekipy Akataleptosa. Poza transformacj, jak musz przej嗆 cz這nkowie ekipy, sen niesie z sob informacj, 瞠 grupa ma si sk豉da z par (w domy郵e m瘰ko-瞠雟kich). Na ko鎍u zostaje bowiem tylko para i Magdalena si z tego cieszy. Tego rodzaju wzorcow par, czyli mnie i Magdalen, przedstawia sen Moniki Pachniewicz. Widoczny na zdj璚iu 鈍i皻ych figurek (jako efekt na szybie) amorek (znany z wielkiego arkanu „Kochankowie”) jasno okre郵a charakter takiej pary.

 

Sen Moniki zawiera sugesti, co mamy robi. Musimy sami sta si jako dzieci i dawa show dla dzieci. I jak najmniej sów (wy陰czenie fonii), a za to jak najwi璚ej wra瞠 wzrokowych. Wszelako same idee musz przy tym pozostawa prawdziwe, g喚bokie i ezoteryczne. Ta sugestia jest poniek康 podobna do tej z pierwszego snu Magdaleny, opisanego w „Tarocie Apokalipsy”. Ja kaza貫m w tym 郾ie zbudowa gliniany piec do wypiekania tajemniczych sów Jakoba Böhmego (w celu wydobycia z nich ich g喚bokiego sensu), ale Magdalena obstawa豉 przy wypiekaniu ciasteczek z magicznymi znakami i napisem Jakob Böhme na obwodzie. Teraz jednak sugestia idzie ju wyra幡ie w kierunku odbiorcy dzieci璚ego.  I w豉軼iwie ju raz zdarzy這 mi si wyst徙i przed dzie熤i z pogadank ezoteryczn (astrologiczn).     

Wszystko to razem ma wyra幡y zwi您ek z ameryka雟kim filmem fantasy „Kobieta w b喚kitnej wodzie” (2006 rok), który ogl康ali鄉y z Magdalen wczoraj wieczorem na HBO. Chodzi這 w nim o skompletowanie grupy maj帷ej zbawi 鈍iat (czy co w tym rodzaju) poniek康 na podstawie wskazówek zawartych w bajkach, komiksach i kreskówkach dla dzieci. Wiadomo by這, 瞠 w sk豉d grupy (je郵i chodzi o jej sk豉d ludzki, bo tytu這w postaci by豉 nimfa) ma wchodzi Opiekun, Uzdrowiciel, Symbolista, Bractwo i Dwóch 安iadków. Uzdrowiciela mo積a by這 rozpozna po tym, 瞠 fruwaj za nim motyle (czy瘺y owady we w這sach mia造 z tym jaki zwi您ek?). Opiekun potrafi si陰 wzroku poskromi straszn besti. Bractwo mia豉 stanowi siedmioosobowa grupa. Z dwóch 鈍iadków jeden nie mia przed nikim 瘸dnych tajemnic, a cech drugiego by這 to, 瞠 z jego zdaniem wszyscy si liczyli. Symbolista mia odczytywa prawid這wo ró積e znaki, 瞠by dzia豉nia grupy sz造 we w豉軼iwym kierunku. Wi瘯sz cz窷 filmu stanowi pomy趾i we w豉軼iwej identyfikacji, kto jest kim i kto w豉軼iwie nale篡 do tej grupy, a kto nie. Na przyk豉d gówny bohater (dawniej lekarz, potem dozorca domu) nie sprawdzi si w roli Opiekuna, bo tak naprawd by Uzdrowicielem.


I teraz ja sobie zadaj pytanie, kim jestem w ekipie Akataleptosa? Czy Symbolist jako t逝macz snów, czy mo瞠 raczej Opiekunem ze wzgl璠u na gwiazd Algol na Ascendencie, czyli G這w Meduzy, której wzrok zabija i odstrasza i któr z tego wzgl璠u Atena mia豉 na swojej Egidzie?

 

Powie kto, 瞠 sen Magdaleny to tylko wariacje na temat wczorajszego filmu i na temat telewizyjnych reklam wczasów na Korczuli? Ha, ha, ha! A mo瞠 jest na odwrót? Mo瞠 to Akataleptos komunikuje si z nami za pomoc telewizji, czego ju domy郵ili鄉y si na podstawie tajemniczego zdarzenia, jakie przytrafi這 si jaki czas temu EW. Mianowicie kiedy my郵a豉 intensywnie o naszym T璚zowym Aniele, nagle nie wiedzie czemu sam si w陰czy telewizor (ku zdumieniu jej m篹a).   


P.S. „Okultystyczne zas這ny” z  opisu snu Moniki to cytat z raportu na u篡tek Wysokiego S康u, w którym sugeruje si, 瞠 kto, kto stawia horoskopy i ma w domu okultystyczne zas這ny(?!!), powinien mie ograniczone prawa rodzicielskie.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

sobota, 25 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  187 668  

O moim bloogu

Pozdrawiam

Tarot Apokalipsy

Statystyki

Odwiedziny: 187668

O mnie

M闚i o mnie, 瞠 jestem mistrzem.
A ja nie zaprzeczam.

Czy rzeczywi軼ie 安iatos豉w to umys這wo嗆 tak wzniosla? Sk康瞠, on tylko biegle 穎ngluje starym Heglem, bo 篡je z tego rzemios豉.
Tarot Apokalipsy

Kalendarz

« sierpie »
pn wt cz pt sb nd
  0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Lubi to