Bloog Wirtualna Polska
S 1 243 252 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS
Stare wied幟y musz odej嗆 ...

Nadje盥瘸 walec historii, czyli znowu o panu Tomaszu Terlikowskim

鈔oda, 31 sierpnia 2011 12:17

Wczoraj Magdalena mia豉 sen, który opowiedzia豉 na swoim blogu:

 

„Sen o teatrze Krystyny Jandy (194)

 

Naprzeciwko mnie siedzi w tramwaju Krystyna Janda. Wysiada przy swoim teatrze i zak豉da wrotki. Widz z okien tramwaju, jak je寮zi po dziedzi鎍u.

 

Przeprowadzam si do pokoju przy teatrze. Teatr Jandy to du瘸 arena pokryta muraw, wokó na pi皻rze s galerie. Po murawie chodz aktorzy, technicy teatralni, trwaj próby, p這n ogniska. Janda je寮zi na wrotkach, nadzoruj帷 prace. Niestety, nie mog wyj嗆 z pokoju, jestem zamkni皻a. Zg豉sza si dwóch facetów, którzy wypuszczaj mnie z pokoju. Ka膨 mi przej嗆 przez most, bo tylko przez most mo積a dosta si do teatru. Idziemy 鈔odkiem wielkiego mostu, który jest o郾ie穎ny i skuty lodem. W pewnej chwili nadje盥瘸 wielka maszyna, która mo瞠 nas zmia盥篡 jak walec. Uciekamy na bok.

 

Nareszcie dosta豉m si do teatru, a nawet dosta豉m rol – b璠 statystk trzeciego planu. Id do garderoby. W garderobie przebiera si Janda, która, nie patrz帷 na mnie, mamrocze pod nosem wskazówki dla mnie, jak mam wykona powierzone mi zadanie. Kilka razy powtarza „babciu”. Babciu to, babciu tamto. Wkurzam si i zdecydowanie prosz, 瞠by nie mówi豉 do mnie „babciu”, lecz zwraca豉 si w ogólnie przyj皻y sposób. Zgadza si, cho niech皻nie.

 

Rozpoczyna si przestawienie. Jestem w wielkim akwarium, p造wam w z這tej wodzie. Wokó mnie p造waj pi瘯ne z這te rybki.”

 

No có, s w tym 郾ie bardzo nas oboje interesuj帷e w徠ki indywidualne, ale najciekawsze jest to, 瞠 splataj si one w istotny sposób z nadci庵aj帷ymi nieuchronnie wydarzeniami – dotycz帷ymi nas wszystkich.

 

Magdalena 郾i o swojej 篡ciowej karierze. Krystyna Janda jest w tym 郾ie symbolem osoby, która zrobi豉 karier. Najpierw jad sobie obie w jednym tramwaju, wiek i punkt wyj軼ia jest podobny. Nast瘼nie Krystyna Janda wysiada z tramwaju i jedzie ju dalej samodzielnie na wrotkach. Bierze swoje 篡cie we w豉sne r璚e lub (w tym wypadku) we w豉sne nogi i oto ma ju w豉sny teatr, do którego zd捫y豉 dojecha, podczas gdy Magdalena jedzie wci捫 jeszcze tramwajem – wraz z reszt zwyk造ch pasa瞠rów. Teatr jest symbolem s豉wy, tego, 瞠 kto pokazuje si na scenie i jest podziwiany przez liczn publiczno嗆 zgromadzon na widowni.

 

Potem jednak i Magdalena jest w teatrze. Ma wszelkie dane, 瞠by wyst徙i na scenie. Jest wspó豉utork „Tarota Apokalipsy” i to jest jej tytu do s豉wy. Ale jej publiczna kariera jest pocz徠kowo zablokowana. Mieszka w teatrze w zamkni皻ym pokoju, z którego nie mo瞠 wyj嗆 na scen. Anio這wie trzymaj jednak r瘯 na pulsie i w pewnym momencie pojawi si we dwóch, mówi帷: „teraz!”. Otworz zamkni皻e drzwi i wska膨 drog przez most – jedyn drog, która prowadzi na scen.

 

I rzeczywi軼ie, na koniec Magdalena wyst瘼uje na scenie. P造wanie w wielkim akwarium w z這tej wodzie w otoczeniu z這tych rybek oznacza, 瞠 Magdalena stanie si s豉wna jako „Pani 好i帷a” – woda jest symbolem nocnej nie鈍iadomo軼i, a z這te rybki to sny zsy豉ne przez Anio豉. W „Tarocie Apokalipsy” wspominamy o podgl康zie czakr Magdaleny, w którym czakram gard這wy ukaza si jako s這ik z p造waj帷 w 鈔odku z這t rybk. Symbol jest dla nas jasny. A 瞠 Krystyna Janda zwraca si do Magdaleny, jakby nie by這 o trzy lata m這dszej, per „babciu”, znaczy tylko: „no, troch pó幡o, kochana, debiutujesz”.         

 

Nas jednak interesuje w tym 郾ie zw豉szcza most. Most skuty lodem, przez który przetacza si ogromny czo貪, wszystko zgniataj帷, albo spychaj帷 na boki. Dla astrologa, którym jestem, jest do嗆 jasne, 瞠 ten czo貪 to Pluton jako walec dziejowy, a skuty lodem most to znak Kozioro盧a, w który Pluton wszed w roku 2008, a opu軼i go dopiero w roku 2024.

 

A jak to si ma do naszej polskiej rzeczywisto軼i? Ano tak, 瞠 polski Ksi篹yc (21°16’57” Strzelca) w wyniku precesyjnego przesuni璚ia jest obecnie w znaku Kozioro盧a (w dniu zbli瘸j帷ych si wyborów b璠zie w pozycji 5°53’50” Kozioro盧a). A gdzie dok豉dnie bior帷 jest Pluton? W dniu katastrofy smole雟kiej mia pozycj 5°25’ Kozioro盧a, przez precesyjne przesuni璚ie polskiego Ksi篹yca przeszed po raz pierwszy w styczniu 2011, po raz drugi w lipcu 2011, a po raz trzeci i ostatni przejdzie w listopadzie tego roku. Kiedy wi璚 z polskiego punktu widzenia przeje盥瘸 ten czo貪 po oblodzonym mo軼ie? – Teraz, teraz, teraz!!! Oczywi軼ie przy tranzytach Plutona kilka miesi璚y w jedn czy w drug stron nie ma wi瘯szego znaczenia.

 

Jakie wydarzenia polityczne mog Magdalen postawi na scenie, na widoku publicznym? Jedynie wojna ideologiczna, w której my ze swoim „Tarotem Apokalipsy” wdamy si w otwarty bój z przeciwnikami ideologicznymi. Naszym wzorcowym przeciwnikiem politycznym jest za redaktor Tomasz Terlikowski, przywódca wspó販zesnej katolickiej krucjaty, zwanej Frond. A 瞠 jest to w sensie politycznym trzecia liga? Trudno, od czego trzeba zacz望 – Magdalena zaczyna swoj karier teatraln jako statystka trzeciego planu.

 

Przewiduj jednak, 瞠 w nadchodz帷ym czasie akcje pana Tomasza Terlikowskiego b璠 sz造 ostro w gór. W horoskopie, jaki mu postawi貫m, Ksi篹yc (5°46’22” Raka) – bardzo mocny z racji pozycji we w豉snym znaku i z racji koniunkcji z Ascendentem – jest w opozycji do precesyjnego przesuni璚ia polskiego Ksi篹yca, tranzytowanego obecnie przez Plutona, i w kwadraturze do Plutona (5°57’33” Wagi). Nie ma takiej mo磧iwo軼i, 瞠by ten uk豉d nie zadzia豉.      

 

Có mo積a powiedzie o panu redaktorze Tomaszu Terlikowskim? 疾 jest to Polak-Katolik? Niezupe軟ie, gdy nie zale篡 mu wcale na tym, 瞠by Polska by豉 polska, ale jedynie na tym, 瞠by by豉 katolicka. Sk康 o tym wiem? Z jego horoskopu, oczywi軼ie.

 

Jak odró積i Polaka-Katolika od samego tylko katolika narodowo軼i polskiej (z akcentem na wyznanie, a nie na narodowo嗆)? Bardzo prosto. Ascendent horoskopu urodzeniowego Jezusa Chrystusa, który omawiam w swojej ekstrawaganckiej rozprawce pt. „Horoskop Lucyfera” („Gnosis”, nr X, sierpie 1998), ma pozycj 20°55’09” Strzelca, podczas gdy dusz Polaka-Katolika okre郵a pozycja polskiego Ksi篹yca, któr wyznaczy貫m jako 21°16’57” Strzelca.

 

疾by jak najkrócej wyja郾i, o co w tym chodzi, zacytuj symbol sabia雟ki dla polskiego Ksi篹yca: „Chi雟ka pralnia”. Niewtajemniczonym w te symbole wyja郾iam, 瞠 symbol dla Ascendentu Jezusa jest inny: „Dziecko i pies nosz po篡czone okulary”, co pachnie na kilometr czystym surrealizmem religijnym, ale jednak ma sens.

 

Zacznijmy od tych po篡czonych okularów. Okulary s, oczywi軼ie, symbolem o鈍iecenia, a po篡czone s dlatego, 瞠 Jezus dost徙i o鈍iecenia dzi瘯i inicjacji Lucyferycznej, bo przecie 瘸dnej innej – w szczególno軼i Chrystusowej – wówczas nie by這. Religia, ma si rozumie, zaprzecza temu, g這sz帷, 瞠 Jezus narodzi si ju jako o鈍iecony, czyli jako Syn Bo篡, i 瘸dna inicjacja nie by豉 mu potrzebna (s造nny chrzest w Jordanie odby si tylko pro forma). St康 symbol dziecka w okularach. Kim by Jezus Chrystus? Wiemy z Ewangelii wg 鈍i皻ego Jana, 瞠 by „Dobrym Pasterzem” owieczek, a jednocze郾ie „Barankiem Bo篡m”. Skoro ju godzi si u篡wa symbolu zwierz璚ego na okre郵enie Syna Bo瞠go, który by Dobrym Pasterzem, to chyba bardziej pasowa豚y tu pies owczarek i dlatego nie mo瞠 nas dziwi ten pies w okularach w symbolu sabia雟kim.

 

Chrzcz帷 poga雟ki naród, ukszta速owany duchowo na bardziej zrozumia造ch wyobra瞠niach religijnych, trzeba by這 dokona zbiorowego „prania mózgu”, prania na mokro w wodzie 鈍i璚onej. „Chi雟ka” znaczy tyle, co kompletnie niezrozumia豉, bo nikt chyba nie b璠zie twierdzi, 瞠 dla naszych s這wia雟kich przodków wyobra瞠nia i dogmaty chrze軼ija雟kie mog造 by cho熲y troch zrozumia貫.

 

Ró積ica mi璠zy polskim Ksi篹ycem a Ascendentem Jezusa Chrystusa polega na tym, 瞠 naszej pierwotnej to窺amo軼i nie da這 si ca趾iem wypra, pozosta這 tam troch miejsc niedopranych. Pewne 鈍iat這 na powody takiego stanu rzeczy rzuca znany wierszyk Europejczyka, Tadeusza Boya 疾le雟kiego:

 

„S zw豉szcza dwa powody,

dla których Polska mi zbrzyd豉:

za du穎 鈍i璚onej wody,

za ma這 zwyk貫go myd豉.”

 

Tak czy owak kombinacja resztek to窺amo軼i polskiej z nabyt to窺amo軼i chrze軼ija雟k skutkuje takimi ideami, jak mesjanizm polski, który w wydaniu redaktora Terlikowskiego jest ide chrystianizacji Zachodu poprzez jego uprzedni polonizacj. Mo積a by przyklasn望 takiej idei, gdyby nie jej drastyczne klerykalne zaw篹enie.

 

Cytuj: „Pora doceni to, co Bóg da nam, Polakom. A s to, by wymieni tylko najwa積iejszych, 鈍. Faustyna Kowalska, 鈍. Maksymilian Maria Kolbe, kardyna Stefan Wyszy雟ki, b這gos豉wiony ks. Jerzy Popie逝szko i Jan Pawe II. A tak瞠 dziesi徠ki tysi璚y bezimiennych wierz帷ych i zaanga穎wanych ksi篹y, zakonników i zakonnic, którzy mog zmieni Zachód.”

 

Rozwa禦y teraz pozycj Saturna w horoskopie pana Tomasza Terlikowskiego. Znajduje si on w po這瞠niu 16°38’44” Raka i przebywa w I domu, co oznacza, 瞠 reprezentuje jego w豉sn to窺amo嗆. Prosty rachunek:

 

Ascendent Chrystusa (20°55’09” Strzelca) – 360° x 3/7 = 16°38’00” Raka

 

pokazuje, 瞠 pan Tomasz Terlikowski inspirowany jest przez chrze軼ija雟two w jego wymiarze uniwersalnym, czyli przez to dziecko i psa w po篡czonych okularach, a nie przez „spraw polsk” w postaci niedopranych resztek naszej narodowej to窺amo軼i.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Lewacka gawied si cieszy, czyli co s造cha u konkurencji.

wtorek, 30 sierpnia 2011 11:41

Pan Tomasz Terlikowski napisa dzisiaj na facebooku: „Opowiadanie, 瞠 PiS jest popierane przed dwóch biskupów i wymienianie ich z nazwiska – by mo瞠 przynosi korzy嗆 tej partii, ale niew徠pliwie szkodzi Ko軼io這wi.” Klikn掖em, 瞠 to lubi, i w陰czy貫m si w dyskusj. Po chwili pan Marcin Niewalda napisa: „Panie Tomaszu – mo瞠 zablokuje pan tego trolla – 安iatos豉wa – bo przecie bzdety, które wypowiada, 瞠by zniszczy dyskusj, s m璚z帷e niepomiernie. A pani Agnieszka Spisak doda豉: „Ko軼io這wi szkodzi publiczna krytyka jego biskupów. Lewacka gawied si cieszy.”

 

A co ja za bzdety wypisywa貫m? Kiedy pan Marcin napisa pod adresem pani Dagmary Siemi雟kiej: „Przypomnijmy, kto postulowa w historii, aby «religia si nie wtr帷a豉 do polityki» – np.: schizma wschodnia, manicheizm, masoneria, Hitler, Rewolucja Francuska .... Pani Dagmara jest w doborowym towarzystwie :)”,  zapyta貫m go, co w豉軼iwie ma przeciw manicheizmowi, bo wiele s造sza貫m w Klubie Gnosis o manicheizmie i bardzo mi si podoba ta religia, nie b璠帷a bynajmniej 瘸dn herezj chrze軼ija雟k.

 

A kiedy nast瘼nie napisa: „Jak bardzo trzeba mie ograniczon wyobra幡i, 瞠by nie widzie, 瞠 POstulat «rozdzia逝 religii od pa雟twa » jest POstulatem umo磧iwienia wszelkich dzia豉 niemoralnych wobec spo貫cze雟twa”, zauwa篡wszy, 瞠 czepia si Platformy Obywatelskiej, te si do niej przyczepi貫m, dziel帷 si z nim refleksj, 瞠 dzia豉nia PO w celu urzeczywistnienia tego POstulatu s tak energiczne, 瞠 chyba jej si to uda nie pr璠zej ni PO stu latach.  

 

Kiedy za nast瘼nie Pani Zofia Paj彗 o鈍iadczy豉 pod adresem Irminy Rozbickiej (zaznaczaj帷 przy tym, 瞠 jak najbardziej popiera PiS): „柝e mi si kojarzy nawo造wanie do akceptowania wszystkiego, co dotyczy PiSu! Co z rozró積ianiem dobra i z豉?”, zauwa篡貫m nie鄉ia這, 瞠 „Bóg, zdaje si, nie chcia, 瞠by鄉y odró積iali dobro od z豉, skoro zakaza spo篡wania owocu z drzewa wiadomo軼i dobrego i z貫go.”

 

Ale kiedy pan Gortyz Darcker stwierdzi: „Dobrze, 瞠 pad這 SLD”, a ja doda貫m szczerze: „Niech jeszcze tylko padnie PO, PiS, PSL i ca豉 reszta tego bajzlu”, wtedy wyczerpa豉 si ju ostatecznie cierpliwo嗆 pana Marcina i wezwa do zablokowania mnie jako trolla.

 

Innym te si nie spodoba貫m. Pan Grzegorz Paczuski, stwierdzi, 瞠 s康z帷 po zdj璚iu, jestem cz這wiekiem dojrza造m, ale moja postawa jest niedojrza豉, bo zabraniam innym ludziom g這sowania, na kogo chc. Mo瞠 i ch皻nie bym zabroni, ciekaw jednak jestem, któr z zacytowanych powy瞠j wypowiedzi czegokolwiek komukolwiek zabraniam.

 

I w taki oto sposób wkroczy貫m na teren polityki niczym s這 do sk豉du porcelany. Ale przynajmniej znalaz貫m temat do wpisu na blogu.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Kometa Elenin czy Sandra Lewandowska?

niedziela, 28 sierpnia 2011 14:56

砰cie jest gr. Warto wiedzie, w co si gra i o co. My z Magdalen od jakiego czasu gramy w Tarota Apokalipsy. Gra roz這穎na jest na wiele etapów. Dwa pierwsze ju przeszli鄉y. Pierwszym by這 stworzenie nowej talii tarota i napisanie na ten temat ksi捫ki. Drugim – wydanie jej na rynku polskim. Aktualnie jeste鄉y na trzecim etapie: staramy si wypromowa t ksi捫k, bo przecie kto musi to zrobi – wysz這 na to, 瞠 my sami.

 

Wymy郵enie talii i napisanie ksi捫ki to ju by這 co. Niektórzy przez dwadzie軼ia lat g這sz na lewo i prawo, 瞠 pisz co genialnego, na czym zarobi krocie, ale nawet jednego zdania swego arcydzie豉 nie napisz. Nie jest to nasz przypadek. My nasze arcydzie這 napisali鄉y.

 

Wydanie to te jest co. Podobno z licznych oferowanych wydawnictwom ksi捫ek wydawana jest jedna na 100. Podobno.

 

Ale sukces ksi捫ki to ju sprawa powa積iejsza. Wydawcy otwarcie przyznaj, 瞠 nie wiedz, dlaczego co staje si bestsellerem. Dlatego ich decyzje wydawnicze przypominaj gr w ruletk, a – jak wiadomo – wiele bestsellerów by這 na pocz徠ku odrzucanych przynajmniej przez kilkunastu wydawców.

 

Wydawcy graj zatem w ruletk, a my z Magdalen te gramy, bo – jak stwierdzi貫m na wst瘼ie – 篡cie jest gr: wygra mo積a, gra trzeba. W grze o wypromowanie naszego dzie豉 czerpiemy wskazówki ze snów i innych tajemnych znaków.

 

Na pocz徠ku mieli鄉y z Magdalen równocze郾ie dwa ró積e sny. Mój, uwieczniony na blogu we wpisie pod tytu貫m: „Co robi Iza Podlaska w moim 郾ie?”, zawiera jasn sugesti, 瞠 nisza ezoteryczna nie jest nasz grup docelow, gdy cienko prz璠zie w sensie finansowym. Ludzi zainteresowanych tarotem, astrologi, kaba陰, magi itp. nie sta przewa積ie na taki wydatek, jakim jest zakupienie „Tarota Apokalipsy”.

 

Sen Magdaleny kierowa za nasz uwag w stron klasy 鈔edniej (rzek豚ym nawet: wy窺zej klasy 鈔edniej) jako ewentualnej „lokomotywy”, która poci庵nie nasz promocj. Pad這 has這 „lokomotywa” i pojawi這 si nag貫 zrozumienie, 瞠 bez lokomotywy ani rusz.

 

Potem Magda mia豉 sen o Hrabinie, która zainteresowa豉 si przez przypadek naszym dzie貫m i by豉 gotowa u篡 swych wp造wów w celu jego nag這郾ienia. U鈍iadomili鄉y sobie, 瞠 równie bez Hrabiny ani rusz, ale tu pojawi si problem: Hrabina, jak to Hrabina, musi mie efektowne entrée. Nie mo瞠 ot tak po prostu przyst徙i do odpowiednich dzia豉. Musi poczeka na w豉軼iwy moment. Wi璚 czekali鄉y i nadal czekamy.

 

Ostatnio jednak zwróci貫m uwag na dziwne zjawisko. Oto bowiem ni z gruszki ni z pietruszki wzros豉 chyba z siedmiokrotnie liczba dziennych wej嗆 na mój blog. Zdziwiony, zastanawiam si, o co chodzi. Mo瞠 to z powodu kilku kolejnych wpisów na temat komety Elenin – my郵 sobie. Widocznie popyt na t problematyk jest wi瘯szy od poda篡 i dlatego przy przeszukiwaniu internetu na t okoliczno嗆 pojawiaj si wpisy z mojego blogu.

 

Podzieli貫m si odkryciem z Magdalen, a ona na to: „e tam, kometa… o czym jeszcze ostatnio pisa貫?” Mówi, 瞠 o Sandrze Lewandowskiej. – To dlatego ci skoczy這 – stwierdzi豉 bez namys逝 Magdalena. I nagle j ol郾i這: Mo瞠 to Sandra jest nasz Hrabin?


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Zbli瘸 si do Ziemi kometa Elenin. Apokalipsa? Tak. Ale jaka?

sobota, 27 sierpnia 2011 11:50

 

  

 

Jako autor „Tarota Apokalipsy” (Tarot Apokalipsy) mog powiedzie bez przesady, 瞠 znam si na Apokalipsie, a jako filozof stwierdzam – bez zdziwienia – 瞠 ludzie rozumiej t ksi璕 w najg逝pszym z mo磧iwych  sensów, znanym wszystkim dobrze z filmów katastroficznych.

 

Jedn z najbardziej apokaliptycznych kart naszego „Tarota Apokalipsy” jest za陰czony powy瞠j wielki arkan XVII Gwiazda. Pokazujemy na nim bynajmniej nie zag豉d, ale odnow oblicza Ziemi, cho po陰czon – nie ma co ukrywa – ze spor porcj mocnych wra瞠 zwi您anych ze spektakularn destrukcj starego ziemskiego buk豉ka, by móg powsta nowy – na nowe wino.

 

G這simy wi璚 dobr nowin o nowym winie. Powszechnie przyj皻e w鈔ód tarocistów 陰czenie Gwiazdy z Wodnikiem – bo trudno przecie nie zauwa篡 podobie雟twa wizerunku gwiazdozbioru Wodnika do tarotowej Gwiazdy – ka瞠 ca陰 spraw wi您a z pocz徠kiem Epoki Wodnika, zgodnie zreszt z sugesti zawart w opozycji S這鎍a i Urana w dniu 26 wrze郾ia 2011, potwierdzon przez sen pani E., który komentowa貫m wczoraj i w którym sama 郾i帷a by豉 symbolem Urana. Wyst瘼uj帷a w tej dacie liczba 26 pojawi豉 si sk康in康 w apokaliptycznym 郾ie Karoliny Porz康ny, co zinterpretowa貫m kabalistycznie na swoim blogu 24 sierpnia.

 

Moja metoda pracy polega na weryfikowaniu w豉snych spekulacji za pomoc równoczesnych snów innych osób. I oto zg這si豉 si do mnie z opisem swojego snu wschodz帷a gwiazda sennych objawie – Beata Tokarska. Jej sen dotyczy, oczywi軼ie, Apokalipsy, ale bynajmniej nie w sensie kataklizmów zsy豉nych na Ziemi. Sen ten – z mojego punktu widzenia – jest potwierdzeniem mojego sposobu interpretowania Apokalipsy. Bo kluczowa kwesti jest: Apokalipsa, ale jaka? Oto wi璚 ten sen:

 

„好i這 mi si, 瞠 jaka do嗆 m這da dziewczyna rodzi豉 dziecko i mia豉 z tym du瞠 problemy. Rodzi豉 gdzie na go貫j pod這dze czy te na ulicy. Nagle okaza這 si, 瞠 to ja mam w sobie to dziecko (wiedzia豉m, 瞠 nie jest moje). Te je próbowa豉m urodzi – wypchn望 z siebie. Pami皻am, jak r璚e uk豉da豉m na brzuchu i wypycha豉m je. Nagle ta dziewczyna urodzi豉 – a raczej dziecko z niej lekko wyskoczy這. W tej samej chwili zorientowa豉m si, 瞠 mam w ustach pe軟o zarodków ludzkich. Jak zacz窸am je wypluwa (niemal z obrzydzeniem), to wygl康a造 jak ma貫 pesteczki o ró積ych kszta速ach. To dziecko, które si urodzi這, to by ch這piec. Nie wiem, co z nim potem si dzia這, bo zaj窸am si «pesteczkami» w ustach. Kiedy si obudzi豉m, to jeszcze czu豉m, jakby jakie pesteczki tam by造... Czy mo積a to w jaki sposób wyt逝maczy? Ten sen przy郾i mi si w nocy z poniedzia趾u na wtorek (22/23.08).”

 

Odpisa貫m jej tak:

 

„Pani Beato! Interpretacja snu zale篡 od okre郵enia jego kontekstu, a tak瞠 od namierzenia, kto ten sen zsy豉 i w jakim celu. Mog te interpretowa sen, wychodz帷 od tego, 瞠 trafia on do mnie. I wtedy uruchamiam w豉sne skojarzenia, jakie sen we mnie budzi. Mog si one wyda osobie, która mia豉 sen, bardzo zaskakuj帷e.

 

W przypadku Pani snu przychodzi mi do g這wy fragment z Apokalipsy (3, 15-16): „Znam sprawy twoje, 瞠 ani zimny, ani gor帷y. Oby by zimny albo gor帷y. A tak, 瞠 letni, a nie gor帷y ani zimny, wypluj ci z ust moich.” Mówi to – w mojej interpretacji – Bóg do cz這wieka w raju, czyli w 鈍iecie duchowym przed inkarnacj. Jest wi璚 Pani w swoim 郾ie Bogiem.

 

Zarodki s stworzonymi przez Boga istotami duchowymi, które jeszcze si nie inkarnowa造. Ale inkarnuj si w taki sposób, 瞠 jaka ziemska matka je rodzi. Wykonuje ona to jednak za Boga i dla Boga, cho熲y s康zi豉, 瞠 jest inaczej. St康 we 郾ie to podwójne rodzenie, przez jak捷 kobiet i przez Pani. W inkarnacji wyst瘼uje ró積ica mi璠zy duchem i cia貫m. W momencie narodzin duch wciela si w cia這. Matka ziemska nie jest matk ducha, lecz wy陰cznie cia豉. St康 zamieszanie w kwestii, kto w豉軼iwie jest moim ojcem i matk. Pani ma w豉郾ie w swoim 郾ie takie w徠pliwo軼i.

 

Dlaczego wypluwa Pani ludzkie zarodki z ust? Poniewa przy chrze軼ija雟kim opisie stwarzania mówi si o S這wie. Na pocz徠ku by這 S這wo itd. A S這wo sta這 si cia貫m. S這wo wychodzi z ust. Równie Bóg Stwórca z Ksi璕i Rodzaju stwarza, mówi帷.

 

Kluczowe jest pytanie, po co istoty duchowe maj si inkarnowa. Wyja郾ia to dalszy ci庵 trzeciego rozdzia逝 Apokalipsy: „nie wiesz, 瞠 po瘸這wania godzien n璠zarz i biedak, 郵epy i go造.” Ci, którzy nie wiedz, 瞠 s 郵epi i goli, to Adam i Ewa w Raju. Kiedy skosztowali zakazanego owocu, spad造 im 逝ski z oczu i zobaczyli, 瞠 s nadzy. Poznali ró積ic dobra i z豉, zobaczyli, 瞠 nie s tacy, jacy by powinni, zacz瘭i si siebie wstydzi i uznali, 瞠 musz co ze sob zrobi, przez co stali si zdolni do rozwoju.

 

W trzecim rozdziale Apokalipsy mówi si dalej: „Radz ci, aby naby u mnie z這ta w ogniu wypróbowanego, aby si wzbogaci i aby przyodzia szaty bia貫, aby nie by豉 widoczna haniebna nago嗆 twoja, oraz ma軼i, by ni nama軼i oczy twoje, aby przejrza.” Oto powód, dla którego tak Bóg, jak i Pani w swoim 郾ie, wypluwa te zarodki ludzkie ze wstr皻em. Zarodek to co jeszcze nierozwini皻ego, co nabierze prawdziwej warto軼i dopiero, jak si rozwinie. To „zimny albo gor帷y” dotyczy dynamicznej sytuacji, jak jest 篡cie. Przed 篡ciem jest si nijakim. Po to si 篡je, 瞠by nabra ró積orodnych jako軼i duchowych, okre郵onego charakteru. Taki jest ogólny sens Pani snu.”

 

Dodam jeszcze niezb璠ny komentarz na temat alchemicznego symbolu „z這ta w ogniu wypróbowanego”, bardzo wa積ego w Apokalipsie, ale nawi您uj帷ego te do mojej ulubionej ksi璕i Starego Testamentu – Ksi璕i Zachariasza, b璠帷ej chyba najistotniejszym 廝ód貫m Apokalipsy Jana z Patmos. Oto cytat z 13 (patrz: znaczenie aspektów trzynastkowych w analizie astrologicznej zbli瞠nia si komety Elenin do Ziemi) rozdzia逝 tej ksi璕i (wersety 7-9):

 

„Ocknij si, mieczu […] – Uderz pasterza i b璠 rozproszone owce. Ja za zwróc swoj r瘯 przeciwko maluczkim. I stanie si w ca造m kraju – mówi Pan: Dwie trzecie zgin i pomr. T trzeci cz窷 wrzuc w ogie i b璠 j wytapia, jak si wytapia srebro, b璠 j próbowa, jak si próbuje z這to. B璠zie wzywa mojego imienia i wys逝cham j. Ja powiem: Moim jest ludem, a ona odpowie: Pan jest moim Bogiem.”

 

Pan Zast瘼ów, jak czytamy, gardzi maluczkimi – w odró積ieniu od chrze軼ija雟kiego upodobania do nich jako do owieczek pasionych przez pasterza. Interesuje go elita ludzko軼i w liczbie 1/3. Napisane jest o niej w Apokalipsie (12, 3-4):

 

„I ukaza si drugi znak na niebie: Oto ogromny ognisty smok, maj帷y siedem gów i dziesi耩 rogów, a na jego g這wach siedem diademów. A ogon jego zmiót trzeci cz窷 gwiazd niebieskich i str帷i je na ziemi. I stan掖 smok przed niewiast, która mia豉 porodzi…”

 

Ognisty smok o siedmiu g這wach to, oczywi軼ie, ogie w篹owy kundalini i siedem czakr. Str帷anie gwiazd z nieba na ziemi to, oczywi軼ie, proces inkarnowania si duchów na Ziemi. Jedna trzecia z nich b璠zie poddana transformacji alchemicznej na bazie energii ognia w篹owego. Wypluwanie ludzkich zarodków, które przy郾i這 si Beacie, przedstawione jest w tym fragmencie Apokalipsy jako str帷anie gwiazd z nieba. Te str帷one gwiazdy musz si, oczywi軼ie, narodzi. St康 smok staje przed rodz帷 niewiast, która porodzi豉 ch這pczyka (tak samo jak dziewczyna w 郾ie Beaty), 瞠by si nim zaj望, to znaczy pokierowa jego transformacj w Syna Bo瞠go – bo ten ch這pczyk, który si narodzi, to bez w徠pienia Chrystus. Smok staje przed niewiast, oczywi軼ie, tylko w przypadku narodzin tej jednej trzeciej gwiazd, które str帷i swym ogonem (Ogon Smoka, G這wa Smoka to znane z astrologii nazwy W瞛ów Ksi篹ycowych, które w mojej interpretacji oznaczaj odpowiednio muladhar i sahasrar).    

 

Powiecie, 瞠 interpretuj Apokalips zupe軟ie nie tak, jak to si robi na lekcjach religii? Oczywi軼ie. Ale nauczanie Ko軼io豉 to stare buk豉ki. Nowe s opisane w „Tarocie Apokalipsy”, zawieraj帷ym mi璠zy innymi Now Apokalips, Now Ewangeli i Nowy Katechizm.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

Znowu o komecie Elenin – wida temat jest wa積y

pi徠ek, 26 sierpnia 2011 10:50

Wczoraj E., znajoma z facebooka, przys豉豉 mi swój sen:

 

„Mia豉m sen, w którym znowu by這 nas pi璚ioro: my dwie, czyli ja i K. oraz was trzech: C., T. i Ty. Dowiedzieli鄉y si, chyba z radia, 瞠 spad z nieba jaki meteoryt. I znowu wybrali鄉y si razem... tym razem do miejsca, gdzie go trzymano.

 

Zakradli鄉y si w nocy tak jakby do jakiego laboratorium – miejsca, gdzie by這 du穎 zabezpiecze. Ale uda這 nam si tam wej嗆, bo mia貫 odpowiednie dokumenty. Chodzili鄉y po鈔ód ró積ych d逝gich stoów, na których sta造 probówki z jak捷 zawarto軼i. Nagle id帷 na paluszkach mówisz, 瞠 on tu jest, wskazuj帷 palcem na ten meteoryt zamkni皻y pod kloszem. Stan瘭i鄉y jak wryci. Czuli鄉y od tego kawa趾a ska造 co dziwnego.

 

Najpierw Ty wzi掖e w d這 ten meteoryt i wtedy za鈍ieci si on na ó速o... Sta貫 si gor帷y, jakby mia temperatur. Pó幡iej poda貫 go T. U niego 鈍ieci na zielono. T. zapad w jaki trans lub amok... Zabra貫 T. z d這ni ten meteoryt i wr璚zy貫 go C. W tym momencie T. si przebudzi oszo這miony. C. spowodowa, 瞠 meteoryt zacz掖 鈍ieci na br您owo. Ca豉 po鈍iata wokó niego zacz窸a l郾i. C. zacz掖 co mówi w innych j瞛ykach. Nagle odrzuci ten meteoryt, jakby si poparzy.

 

Z豉pa豉 go K. U niej zacz掖 l郾i na ró穎wo. Poczu豉m od niej ogromn si喚 mi這軼i i dobra. Ona u鄉iechn窸a si, jakby nagle wszystko zrozumia豉 i wiedzia豉, jak i dlaczego à propos WSZYSTKIEGO, co JEST i B犵ZIE pó幡iej... Nadszed czas na mnie. Ba豉m si wzi望 do r瘯i t 篡w ska喚. Kiedy chwyci豉m meteoryt, poczu豉m, jakbym nagle unios豉 si nad ziemi. Ale w rzeczywisto軼i nic takiego si nie dzia這.

 

Meteoryt za鈍ieci si turkusowo b喚kitnym kolorem i wtedy w陰czy造 si wszystkie urz康zenia w tym laboratorium: komputery, monitory, jakie mieszad豉... Wypu軼i豉m z r彗 meteoryt i odskoczy豉m. Powiedzia豉m, 瞠 wi璚ej si go nie tkn... Nikt z nas nie chcia go ju dotyka. Przestraszyli鄉y si tej mocy ... I sen si sko鎍zy.”

 

Interpretacja

 

Ten sen ma niew徠pliwie zwi您ek ze zbli瘸j帷 si do Ziemi komet Elenin i z moj analiz astrologiczn uk豉du planet ze szwajcarskiego banknotu dziesi璚iofrankowego, zw豉szcza 瞠 E. przys豉豉 mi go w chwil potem, jak umie軼i貫m t analiz na swoim blogu i na facebooku.

 

Poszczególne osoby reprezentuj poszczególne elementy analizowanego uk豉du astronomicznego.

 

1) Ja jestem przywódc, zajmuj pozycj centraln, jestem S這鎍em wzgl璠nie Ziemi, w zale積o軼i od tego, czy rozpatrujemy ten uk豉d heliocentrycznie, czy te geocentrycznie. W tym 郾ie jestem scharakteryzowany jako S這鎍e – kolor ó速y, wysoka temperatura.

 

2) E., która mia豉 ten sen, jest Uranem, na co wskazuje kolor turkusowo b喚kitny oraz zwi您ek z elektronik (w陰czaj帷e si komputery, monitory). Koniunkcja Ziemi z Uranem (w uk豉dzie heliocentrycznym) lub opozycja S這鎍a i Urana (w uk豉dzie geocentrycznym) jako najbardziej znacz帷y element uk豉du astrologicznego z 26 wrze郾ia sk豉nia do stwierdzenia, 瞠 we 郾ie, jaki mia豉 E., w którym jako osoba 郾i帷a jest w oczywisty sposób wyró積iona, zosta豉 ona powi您ana w豉郾ie z Uranem, którego zreszt nie ma na banknocie. Równie sekwencja, w jakiej poszczególni uczestnicy dotykaj meteorytu, wyró積ia nie tylko mnie (jako pierwszy element), ale równie E. (jako element ostatni).

 

3) K. to w oczywisty sposób „ró瘸nopalca” Wenus (st康 energia mi這軼i i dobra). Okoliczno嗆, 瞠 zacz窸a ona wiedzie i rozumie WSZYSTKO, co JEST i B犵ZIE pó幡iej, wi捫e si niew徠pliwie z tym, co mówi貫m w swojej analizie o triseptylu mi璠zy Wenus a Ziemi.

 

4) T. jest „przemienionym” Merkurym, co zostaje we 郾ie przedstawione jako odmienny stan 鈍iadomo軼i. W analizie astrologicznej tej przemianie odpowiadaj transformacyjne aspekty trzynastkowe (6/13 do Ziemi i 3/13 do Marsa). Kolor zielony jest chyba kombinacj ó速awej barwy globu merkuria雟kiego z b喚kitem Urana (lub Neptuna, nie uwzgl璠nionego w analizie, ale pasuj帷ego do opisu odmiennego stanu 鈍iadomo軼i, w jaki popad T.).

 

5) C. jest Marsem. Motyw poparzenia jest, astrologicznie bior帷, Marsowy. Barwa br您owa te si mniej wi璚ej zgadza z barw marsja雟kiego globu. Kolor br您owy to taka przybrudzona czerwie, równie kolor rdzy i rudy 瞠laza, z której w ogniu, w wysokiej temperaturze, wytapia si 瞠lazo metaliczne. Mówienie j瞛ykami – glosolalia – to bezsensowny „dar” duchowy w starym stylu, taka rdza czy te ruda religijna, z której trzeba dopiero wytopi co sensownego. Ta ognista alchemia zapisana jest w uk豉dzie planet jako aspekt 3/13 mi璠zy Marsem a Merkury (26 wrze郾ia).

 

Ogólnie ten sen pokazuje przemian na poziomie duchowym, spowodowan przez zbli瞠nie si do Ziemi komety Elenin. Zapowiada on, 瞠 spowoduje to energia wielkiej mocy – tak wielkiej, 瞠 a budz帷ej strach. Nawet inicja造 osób wyst瘼uj帷ych w tym 郾ie nawi您uj do s這wa KOMETA.

 

K., E, T. Otó z pewnych (wiadomych nam wszystkim wzgl璠ów) C. jest M. Dla mnie zostaje A i O – jak alfa i omega, co odpowiada podwójno軼i centrum Uk豉du (S這鎍e lub Ziemia) i dynamicznemu modelowi Absolutu, w którym – po d逝gim procesie – koniec jest powrotem do pocz徠ku, ale zarazem te wzbogaceniem tego pocz徠ku o sum do鈍iadcze z ca貫go procesu.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

pi徠ek, 26 maja 2017

Licznik odwiedzin:  181 300  

O moim bloogu

Pozdrawiam

Tarot Apokalipsy

Statystyki

Odwiedziny: 181300

O mnie

M闚i o mnie, 瞠 jestem mistrzem.
A ja nie zaprzeczam.

Czy rzeczywi軼ie 安iatos豉w to umys這wo嗆 tak wzniosla? Sk康瞠, on tylko biegle 穎ngluje starym Heglem, bo 篡je z tego rzemios豉.
Tarot Apokalipsy

Kalendarz

« sierpie »
pn wt cz pt sb nd
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Lubi to