Bloog Wirtualna Polska
S 1 243 252 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS
Stare wied幟y musz odej嗆 ...

Czas, dwa czasy i p馧 czasu – kalendarz i dalszy ci庵 zagadki formatu A3

鈔oda, 17 lipca 2013 10:03

Nic w przyrodzie nie jest doskona貫 i dlatego pewne równe liczby podawane w Apokalipsie s tylko zaokr庵leniami liczb znanych nam z astronomii. Podstawow miar ezoteryczn u篡wan w odniesieniu do czasu jest 3 i pó, co formu這wane jest jako „czas, dwa czasy i pó czasu”. Na przyk豉d w Ksi璠ze Daniela 7, 25: „I b璠zie mówi zuchwa貫 s這wa przeciwko Najwy窺zemu, b璠zie m璚zy 安i皻ych Najwy窺zego, b璠zie zamy郵a odmieni czasy i zakon; i b璠 wydani w jego moc a do czasu i dwóch czasów i pó czasu.” Albo te w tej瞠 ksi璠ze 12, 6-7: „I rzek貫m do m篹a obleczonego w szat lnian, który sta nad wod rzeki: Kiedy przyjdzie koniec tych dziwnych rzeczy? Wtedy us造sza貫m, jak m捫 obleczony w szat lnian, który sta nad wodami rzeki, podniós prawic i lewic ku niebu i przysi璕a na tego, który 篡je wiecznie: B璠zie to trwa這 czas wyznaczony, dwa czasy i pó czasu, a gdy doszcz皻nie b璠zie zniszczona, wtedy si to wszystko spe軟i.”

Powtarza t miar czasu Apokalipsa 12, 14: „I dano niewie軼ie dwa skrzyd豉 wielkiego or豉, aby polecia豉 na pustyni na miejsce swoje, gdzie j 篡wi przez czas i [dwa] czasy, i pó czasu, z dala od w篹a.” Ale w innych miejscach Apokalipsa okre郵a bli瞠j, o jak jednostk czasu chodzi. Jest to albo dzie : „I patrze b璠 ludzie ze wszystkich ludów i plemion, i j瞛yków, i narodów na ich trupy przez trzy i pó dnia […] Lecz po up造wie trzech i pó dnia wst徙i w nich duch 篡wota z Boga i stan瘭i na nogi swoje, i strach wielki pad na tych, którzy na nich patrzyli. I us造szeli g這s dono郾y z nieba mówi帷y do nich: Wst徙cie tutaj! I wst徙ili do nieba w ob這ku, nieprzyjaciele za ich patrzyli na nich.” (11, 9, 11-12). W tym przypadku wiadomo, jest to miara czasu od 鄉ierci do zmartwychwstania i wniebowst徙ienia. W Apokalipsie prawid這wo okre郵ona. A w ewangeliach – w odniesieniu do Jezusa Chrystusa – jak zwykle w sposób niejasny i sprzeczny.

Ale w Apokalipsie gównie chodzi o rok jako jednostk czasu, cho wyra瘸 si to nie wprost, albo jako 42 miesi帷e, albo jako 1260 dni. „Lecz zewn皻rzny przedsionek 鈍i徠yni wy陰cz i nie mierz go, gdy oddany zosta poganom, którzy tratowa b璠 鈍i皻e miasto przez czterdzie軼i dwa miesi帷e. I dam dwom moim 鈍iadkom moc, i b璠, odziani w wory, prorokowali przez tysi帷 dwie軼ie sze嗆dziesi徠 dni.” (Apokalipsa 10, 2-3). I tutaj mo積a si by mo瞠 pomyli, zak豉daj帷 pochopnie, 瞠 1260 dni = 42 miesi帷e, czyli miesi帷 liczy sobie równe 30 dni. Do 1260 dni trzeba bowiem doda jeszcze wspomnianych wcze郾iej 3.5 dnia, z czego wynika, 瞠 rok b璠zie liczony jako 361 dni = 19 x po 19 dni.

Albo i nie nale篡 tak liczy, gdy liczba 1260 dni pojawia si te w 12 rozdziale, 6: „I uciek豉 niewiasta na pustyni, gdzie ma miejsce przygotowane przez Boga, aby j tam 篡wiono przez tysi帷 dwie軼ie sze嗆dziesi徠 dni.” Z poprzednio cytowanego wersetu wiemy bowiem, 瞠 b璠zie 篡wiona przez czas, [dwa] czasy i pó czasu, co daje jako jednostk zwan „czas” 1260 dni : 3.5 = 360 dni.

Liczba 42 miesi帷e pojawia si jeszcze w rozdziale 13, 5: „I dano mu paszcz mówi帷 rzeczy wielkie i blu幡iercze, dano mu te moc dzia豉nia przez czterdzie軼i i dwa miesi帷e.”

Otó je郵i przyjmiemy, 瞠 chodzi o 42 miesi帷e po 30 dni, to bez trudu rozpoznamy te liczby w formacie A3, jako odpowiednio jego d逝窺zy bok (42 cm) i krótszy (29.7 cm w zaokr庵leniu do 30 cm). Liczba 1260 b璠zie wi璚 liczb centymetrów kwadratowych formatu A3. Oczywi軼ie, po takim zaokr庵leniu zakóc si troch proporcje, w których wszak chodzi o to, 瞠by po z這瞠niu na pó ka盥a poówka mia豉 takie same proporcje jak ca這嗆.

Postanowi貫m rozwi您a problem arytmetycznie, 瞠by uzyska zgodno嗆 polegaj帷 na tym, 瞠 siedmiokrotno嗆 przek徠nej (zob. mój poprzedni wpis) wyra瘸 w centymetrach liczb dni w roku jako „czas”, a 3 i pó tak okre郵onego „czasu” równa si liczbowo iloczynowi boków – z zachowaniem wy瞠j wspomnianej zasady formatu, czyli tej samej proporcji po z這瞠niu na pó.

Wysz這 mi, 瞠 „czas” = 363.8064389 dni (lub centymetrów), przek徠na = 51.97234842 cm, d逝窺zy bok = 42.43524479 cm, a krótszy bok = 30.00624935 cm. Liczbami wymiernymi w tych równaniach s kwadraty boków i przek徠nej, czyli odpowiednio 1800.75 cm kw., 900.375 cm kw. i 2701.125 cm kw.

Ma to sens taki, 瞠 przek徠na (51.97234842 cm) to w zaokr庵leniu 52 jako liczba tygodni w roku, a za這穎ne na wst瘼ie mno瞠nie jej przez siedem to mno瞠nie jej przez liczb dni w tygodniu: 52 x 7 = 364, co daje liczb dni w roku. Taka liczba dzieli si pi瘯nie na 13 miesi璚y po 28 dni licz帷ych po 4 tygodnie po siedem dni: 13 x 4 x 7 = 364.

52 to tak瞠 liczba kart w zwyk貫j talii do gry, która dzieli si na 4 kolory po 13 kart. No i powiedzcie, prosz, dlaczego nie na cztery po 12, skoro archetypowa dwunastka ma niby wszystkim rz康zi?

A to 瞠 faktycznie jest jeszcze w roku o jeden dzie wi璚ej, czyli w sumie 365 dni, wi您a豚ym z Abraksasem o takiej w豉snej gematrii i z tym, 瞠 365 = 73 x 5, co stanowi alternatywn formu喚 dla 360 = 72 x 5. Do tego si sprowadza alternatywno嗆 360° i 365 dni. Podzia ekliptyki na 5 tworz, jak niektórym wiadomo, kolejne koniunkcje S這鎍a z Wenus. Licz帷 w dniach, wyjdzie 鈔ednio 73, licz帷 w stopniach – 72. Nawiasem mówi帷 hebrajsk gematri 73 ma CHOCHMA (M康ro嗆), a gematri 72 ma CHESED (ζska). Tak jakby za spraw ζski mo積a by這 z 73 zrobi 72.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (4) | dodaj komentarz

G喚boka tajemnica formatu A3

poniedzia貫k, 15 lipca 2013 16:39

Anio nasz T璚zowy, jak przez jaki czas mniej dawa o sobie zna, tak teraz kr捫y jak szalony nad nami, szumi, szele軼i i zsy豉 sny w takich ilo軼iach, 瞠 po prostu trudno nad捫y. Sny zapowiadaj rzeczy wa積e i niezwyk貫. Ale dlaczego Monice Kami雟kiej Chwil ju drugi raz z rz璠u przy郾i這 si co w formacie A3? Najpierw by豉 to tajemnicza, stara zielona ksi璕a ze z這tymi literami. Potem znowu kartki z bloku rysunkowego w tym瞠 formacie, na których dzieciaki maza造 sobie pastelowymi kredkami.

 

Nie pozosta這 mi nic innego jak zg喚bi zagadk formatu A3. A kiedy ju problem si postawi, to rozwi您anie zaraz si znajdzie. I rzeczywi軼ie. Wzi掖em kalkulator i zacz掖em liczy. Uzna貫m szybko, 瞠 przek徠na w formacie A3 powinna wynosi 360 cm : 7 = 51.42857143 cm, a to oznacza, 瞠 boki powinny wynosi: krótszy 29.69229976 cm, a d逝窺zy –  41.99125273 cm. I tyle w豉郾ie wynosz w granicach b喚du pomiaru (29.7 cm i 42 cm).

 

A jaki to ma sens? Otó je郵i symbolicznie zrównamy 360 cm i 360° jako k徠 pe軟y (w paradygmacie magicznym tak si robi), to otrzymamy przek徠n w formacie A3 jako 1/7 ca這軼i, z czego symbolicznie wynika podzia ca這軼i (Absolutu) na siedem. Np. na siedem Duchów Bo篡ch jak w „Apokalipsie” i u Jakoba Böhmego, siedmiu elohim, albo mo瞠 archanioów, bo ostatnio to oni kieruj ku sobie nasz uwag – na przyk豉d pojawia si we 郾ie Moniki kto, kto ma oznacza archanio豉 Rafaela.

 

Czyli zsy豉j帷y nam sny Anio T璚zowy sugeruje, 瞠 taki w豉郾ie jest gówny uk豉d w 鈍iecie duchowym, mianowicie siedmiodzielny. Niby nic nowego, ca豉 „Apokalipsa” jest przecie pe軟a siódemek. A najbardziej prawdopodobny sposób uporz康kowania ca貫j siódemki prezentuje menora – z wyró積ion 鈔odkow tulejk lichtarza. Ale dla nas oznacza to zadanie zawarcia bli窺zej znajomo軼i z ca陰 siódemk.

 

 


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Epifanie T璚zowego Anio豉

sobota, 13 lipca 2013 15:43

Wczoraj w naszej tajnej grupie zasygnalizowa貫m problem, 瞠 wyobra瞠nia na temat naszego T璚zowego Anio豉 nie zawsze s w豉軼iwie. Wtedy Edith Sowilo Siembab zada豉 mi pytanie:

 

„安iatos豉wie, jak Twoim zdaniem nale篡 postrzega T璚zowego Anio豉?”

 

Odpowiedzia貫m: „To jest wielka posta z Departamentu Idei, ale reprezentuje on zawsze idee alternatywne, mniejszo軼iowe, heretyckie. St康 ma ograniczone kompetencje w zakresie dzia豉nia na Ziemi. Ale kombinuje, jak potrafi. Jako reprezentant idei nie ogranicza si do my郵icielstwa, ma szersze spektrum – jak Hermes Trismegistos: sztuka, religia, filozofia. Lubi te rzeczy 陰czy. Ogólnie jego greck to窺amo軼i by Hermes, egipsk Toth, a potem równie Hermes Trismegistos. Inspirowa Apokalips, ale równie corpus hermeticum i poszczególnych twórców takich jak Jakob Böhme, G.W.F. Hegel i wielu innych. Weso造 i sk這nny do figlów, ale te przemieszczaj帷y si pomi璠zy ró積ymi poziomami rzeczywisto軼i, jak grecki Hermes, który kursowa mi璠zy Olimpem a Hadesem, by przewodnikiem dusz (zmar造ch), zsy豉czem snów itp.

 

Przytocz jeszcze opis pierwszego spotkania Karoliny Porz康ny z T璚zowym: « „I widzia貫m innego pot篹nego anio豉 zst瘼uj帷ego z nieba, odzianego w ob這k, z t璚z wokó g這wy, którego oblicze ja郾ia這 jak s這鎍e, nogi za jego by造 jak s逝py ognia. A w r瘯u swoim mia otwart ksi捫eczk.” (Apokalipsa 10, 1-2). Ju dawno chcia豉m to opowiedzie, ale na forum nie mia豉m odwagi. Pierwszy raz 鈍iadomie si z nim skomunikowa豉m, kiedy pod jedn z kart Pan powiedzia, 瞠 to inspiracja anielska. By這 to na samym pocz徠ku naszej znajomo軼i. (4 stycznia 2011 r.) By豉m ciekawa tego Anio豉 i wys豉豉m sygna, 瞠 ch皻nie go zobacz. Oczywi軼ie przyszed. Jeszcze z tak pot璕 nie mia豉m do czynienia. Normalnie te istoty podchodz do mnie do嗆 blisko, cho cia這 fizycznie nie jest wr璚z w stanie tego wytrzyma. Ale w tym przypadku mog豉m si z nim skomunikowa jedynie na bardzo du膨 odleg這嗆, bo inaczej chyba z tego przep造wu energii rozpad豉bym si na kawa趾i. By豉 to pot篹na 鈍ietlista kula, wr璚z ol郾iewaj帷e 鈍iat這, mo積a by to przyrówna to do ognia, ale ogniem nie by這. Ale wida te by這 twarz z bardzo wyrazistymi oczami i d逝gimi bia造mi w這sami. Spojrza w moim kierunku, skin掖 g這w na przywitanie i znikn掖. I kiedy Pan zamie軼i ten cytat z Apokalipsy, wr璚z zd瑿ia豉m, bo bardzo przypomina on moj wizj. Niestety, nie widzia豉m t璚zy. Pojawi si ponownie, kiedy zamie軼i Pan ostatnie karty. Ale ju jakby nie musi podchodzi zbyt blisko, 瞠by si skomunikowa, tylko mentalnie daje sygna, 瞠 jest. Nawet teraz jakby jest przy mnie i patrzy, co lub jak opisuj. Nie próbowa豉m w sumie z nim nigdy porozmawia, ze spokojem postaram si to zrobi dzisiaj wieczorem i oczywi軼ie zdam relacj.”

 

Na to Edith napisa豉: „Ciekawe, kiedy jeszcze nie by豉m w grupie, mia豉m sen z podobn postaci. By豉m na 這dzi z jakim m篹czyzn i ogl康ali鄉y przez burt p造waj帷e wokó du瞠 ryby. I nagle zobaczy豉m, 瞠 na brzegu idzie ku nam jaki wyj徠kowo wysoki m篹czyzna. Zeszli鄉y z 這dzi i ruszyli鄉y w jego stron. Im bardziej si zbli瘸豉m, tym bardziej czu豉m ogrom mocy tej postaci, jakby 鈍iat這 tryska這 z wewn徠rz jego cia豉. Mia d逝gie bia貫 w這sy i przenikliwe jasnoniebieskie oczy. Pomimo tej mocy mia w sobie jak捷 niewypowiedzian 豉godno嗆. Sta豉m jak oniemia豉 i wtedy on powiedzia: «To co robisz, robisz dobrze. Rób tak dalej». Potem widzia豉m jakby przeobra瘸 si poprzez te w這sy w wiatr, patrzy豉m na serpentyny bia造ch wst璕. To by bardzo mocny sen, d逝go o nim my郵a豉m... Podejrzewa豉m wtedy, 瞠 móg to by Archanio Gabriel.”

 

Odpowiedzia貫m: „Moim zdaniem by這 to spotkanie z T璚zowym, bo Gabriel pojawia si jako kobieta, przynajmniej Karolinie. Ale te dwie energie s ze sob zwi您ane, jak dwa aspekty tej samej istoty, ale o du瞠j samodzielno軼i. T璚zowy jest w tym uk豉dzie energi m瘰k a Gabriel 瞠雟k. I tak jakby dotykaj si plecami. Ale o te sprawy trzeba pyta Karolin. Powiem jeszcze, 瞠 Klarze Wojant T璚zowy jawi si cz瘰to jako t璚zowa, bardzo ruchliwa i wij帷a si wst捫ka energii. A s造sza豉 przy tym szum, szmer, szeleszczenie...”

 

Na to Edith: „Wst捫ka tak samo ruchliwa i wij帷a, szeleszcz帷a, 鈍iszcz帷a tylko w tym moim 郾ie ona by豉 bia豉 na tle czystego b喚kitnego nieba. Szkoda, 瞠 wtedy nie mia豉m poj璚ia o istnieniu T璚zowego.”

 

W tym momencie w陰czy si do rozmowy Maciej Nabia貫k: „Uff, du穎 si tu ciekawych spraw wyja郾i這. :)A mi skojarzy這 si to z moim snem, który mia貫m na dzie przed atakiem na WTC z 10 na 11 wrze郾ia 2001 roku. By to dziwny sen, w którym widzia貫m ogromn posta kobiety w greckim bia造m stroju. Wygl康a豉 jak posta pomi璠zy filarami na karcie tarota, lecz tu filary przemieni造 si w dwie wie瞠 WTC. Ona sta豉 wyprostowana i zerwa si zza jej pleców wiatr, a wst璕a, która oplata豉 j w pasie, falowa豉 w moj stron. By貫m obserwatorem tego zjawiska i by貫m bardzo przera穎ny. Obudzi貫m si. A kiedy rano w陰czy貫m telewizor, zobaczy貫m, co dzieje si w Stanach.”

 

Skomentowa貫m to: „Ciekawe. Tak jakby 鈍iat duchowy by w ten atak uwik豉ny.”

 

A Karolina Porz康ny stwierdzi豉 krótko: „Maciej widzia Gabrielk”.

 

A dzisiaj Edith mia豉 sen: „We 郾ie dzisiaj widzia豉m m篹czyzn czytaj帷ego star ksi璕. Siedzia na tle okna, z którego widok rozpo軼iera si na górzysty krajobraz. Nie by這by w tym nic dziwnego, gdyby nie to, 瞠 mia na g這wie trzy korony, jedn w drugiej... Jak czyta, to one unosi造 si jak tort trzypoziomowy, lewitowa造. Chodzi豉m poma逝 ko這 niego, próbowa豉m mu si przyjrze i wtedy on z豉pa mnie znienacka za r瘯 i wskaza palcem na wers w ksi捫ce. Nie pami皻am dok豉dnie, co by這 napisane, ale widzia豉m równanie: 4 + 1 = 5. Zapyta豉m: « To takie proste?»  Odpowiedzia: «Tak, to takie proste.»”

 

Skomentowa貫m to tak: „Trzy korony, czyli tiara – wielki arkan numer V (Hierofant, Papie). Papie = Cesarz (IV) + 1. Liczba cztery jest liczb czterech 篡wioów, z których z這穎ny jest nasz ziemski 鈍iat. Ale jest te pi徠y 篡wio, „pi徠y element”, Quinta essentia, kwintesencja,  eter, aka軻. Ten dodatkowy wymiar – wychodz帷y poza 鈍iat fizyczny, ale b璠帷y jego matryc, stanowi o ró積icy mi璠zy Cesarzem (wymiar spo貫czny) a Papie瞠m (wymiar duchowy). W tym uk豉dzie Cesarzowa (III) reprezentuje wymiar przyrodniczy. Ró積ica mi璠zy Papie瞠m a Kap豉nk polega na tym, 瞠 on ma wiedz z ksi璕i pisanej w dos這wnym rozumieniu, a ona czyta wprost z ksi璕i natury, albo nawet jest M康ro軼i Bo膨 przed stworzeniem natury. Papie, czyli «ho hierofantes» = 1314 = 73 x 18. Jest w tym liczba m康ro軼i 73. Ale je郵i odwrócimy 73 i zrobimy z niej liczb Chrystusow 37, wówczas otrzymamy 37 x 18 = 666.”

 

Edith napisa豉: „Mnie fascynuj te trzy korony…”

 

Odpowiedzia貫m: „Trzy korony mog wskazywa na Hermesa Trzykro Wielkiego. Mo瞠 w zwi您ku z nasz wczorajsz rozmow o to窺amo軼i T璚zowego sam pokaza Ci si on w ten sposób – jako patron wiedzy hermetycznej. I zauwa, 瞠 mia ksi捫k, jak w tej wizji Anio豉 z ksi捫eczka w d這ni, o które wspomina貫m. Edith, wszelka logika prowadzi do wniosku, 瞠 T璚zowy podejmuje w豉郾ie wysi趾i, 瞠by nauczy豉 si go rozpoznawa.

 

Motyw ksi捫ki pojawi si zreszt równie podczas kolejnego spotkania Karoliny z T璚zowym, które zrelacjonowa豉 ona tak: «Ciekawe równie by這 wczorajsze spotkanie. Jestem troszeczk rozkojarzona po Konferencji Astro – du穎 wra瞠 i rozmów, wi璚 nie s康zi豉m, 瞠 w ogóle co si wydarzy. Ale wiedzia豉m, 瞠 ta istota jest blisko i jakby czeka na odpowiedni moment. A po prostu jakby usiad przy mnie i powiedzia: „Id, masz to” i da mi ksi捫k. Wygl康a豉, jakby by豉 oprawiona w skór albo taki czerpany materia. W niej na 郾ie積obia造m kredowym albo czerpanym papierze by這 w kwadratach pe軟o symboli i liczb. Zapami皻a豉m tylko, 瞠 by豉 tam liczba 2. I odszed.»

 

Otó to „id” jest oczywistym nawi您aniem do szóstego rozdzia逝 Apokalipsy, w którym po kolei cztery 篡we istoty wypowiadaj t formu喚, po czym pojawiaj si jeden po drugim czterej „je寮嬈y Apokalipsy”. Formu豉 brzmi: „erchou” i ma gematri 1174 = 47 x 25, w której, oczywi軼ie, jest liczba T璚zowego 47. Tyle tylko, 瞠 wówczas, w 2011 roku, jeszcze nie zajmowali鄉y si greck gematri.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

Zamykam, otwieram – wybieraj!

pi徠ek, 12 lipca 2013 10:21

Trwa w豉郾ie wielkie misterium zamykania i otwierania. Co na ten temat mo瞠cie przeczyta na blogu Karoliny Porz康ny.

 

I na t okoliczno嗆 nasz nieoceniony Maciej Nabia貫k zauwa篡 s逝sznie, 瞠 jest o tym mowa w Apokalipsie 3, 7: „A do anio豉 zboru w Filadelfii napisz: to mówi 安i皻y, Prawdziwy, Ten, który ma klucz Dawida, Ten, który otwiera, a nikt nie zamknie, i Ten, który zamyka, a nikt nie otworzy.”

 

Uwaga ta znaczy豉 oczywi軼ie, 瞠 trzeba rozpracowa zagadnienie gematrycznie. Najpierw, abstrahuj帷 od klucza, skupi貫m si na samym tylko otwieraniu i zamykaniu. „Ten, który otwiera, a nikt nie zamknie, i ten, który zamyka, a nikt nie otworzy” czyli „ho anoigon kai oudeis kleisei, kai kleion kai oudeis anoigei”: 70 + 984 + 31 + 689 + 280 + 31 + 915 + 31 + 689 + 149 = 3869 = 73 x 53. Taki rezultat niezwykle mi si spodoba, bo przecie jednym z dzielników jest tu liczba 73, czyli w gematrii hebrajskiej warto嗆 liczbowa CHOCHMY – drugiej sefiry, M康ro軼i Bo瞠j. A liczba 53 te si dobrze kojarzy, skoro jest to pierwszy element ci庵u liczbowego Magdaleny, o którym mówi貫m w swoim poprzednim wpisie

 

O ile CHOCHMA (73) unosi si gdzie w niebia雟kich rejonach, o tyle liczba 53 ma osobliwy zwi您ek z wod i rybami. Wida to na przyk豉d w kombinacji z liczb cz這wieka 23. Mianowicie 53 x 23 = 1219 to gematria „ichthys” (ryba) a tak瞠 „Poseidon”. Warto te odnotowa okoliczno嗆, 瞠 drugi wyraz w ci庵u Magdaleny, liczba 153 = 17 x 9, pojawi豉 si jako liczba ryb z這wionych przez apostoów pod koniec Ewangelii wed逝g 鈍i皻ego Jana i zosta豉 rozpoznana jako warto嗆 gematryczna imienia „he Magdalene”. W kontek軼ie Apokalipsy ma zapewne te znaczenie, 瞠 ta wspomniana gematria ryby i Posejdona (1219) jest równie gematri litery omega „to o mega”, a zatem jest symbolem zako鎍zenia jako ostatnia litera alfabetu.

 

Pójd幟y jednak dalej. Otwieranie, zamykanie, klucz – wszystko to s fajne wyobra瞠nia. 安i皻y i Prawdziwy te mo瞠 by. Ale do zajmowania si Dawidem nie mia貫m jako przekonania. Dawid w Nowym Testamencie s逝篡 przecie wy陰cznie uwiarygodnieniu postaci Jezusa Chrystusa, ale przecie takie szyte grubymi ni熤i uwiarygodnianie raczej mu wszelk wiarygodno嗆 odbiera. Wykre郵my zatem Dawida i niech Chrystus wyst徙i w tek軼ie z otwart przy豚ic, jako Chrystus, a nie jaki Ten. I to nie jako ten, który ma klucz Dawida, ale jako ten, który ma po prostu klucz do otwierania i zamykania.  

 

Zobaczmy, czy da to zadowalaj帷y rezultat: „To mówi Chrystus – 安i皻y, Prawdziwy”, czyli „Tade legei Christos – ho hagios, ho alethinos” = 310 + 53 + 1480 + 70 + 284 + 70 + 378 = 2645 = 23 x 23 x 5. Znowu mi si podoba. Nie tylko suma liczb w 2645 = 2 + 6 + 4 + 5 = 17 wskazuje na nasza ulubion liczb 17, numer wielkiego arkany Gwiazda, której wizerunek jest de facto wizerunkiem gwiazdozbioru Wodnika, ale te jej rozk豉d na dzielniki jest godny uwagi. Wprawdzie mamy w nim liczb cz這wieka 23, lecz przecie do kwadratu, czyli jako spot璕owanie cz這wiecze雟twa. Nie nale篡 bowiem uwa瘸, i瘺y bogocz這wiecze雟two Jezusa Chrystusa polega這 na tym, 瞠 z ca趾iem pospolitym cz這wiecze雟twem zespoli豉 si nagle ni st康 ni z ow康 niemaj帷a z nim nic wspólnego bosko嗆, ale raczej tak, 瞠 ta bosko嗆 powsta豉 w nim jako rezultat przemienienia cz這wiecze雟twa.

 

Tego w istocie dotyczy這 nowe przymierze cz這wieka z Bogiem. „Ten kielich jest nowym przymierzem”, powiedzia Jezus (π 22, 20). Kielich – „to poterion” = 1058 = 23 x 23 x 2. Te spot璕owana liczba cz這wieka. A zreszt czy Jezus Chrystus nie by „Synem Cz這wieczym”? Tyle tylko, 瞠 w tym kontek軼ie cz這wiek brzmi dumnie. I faktycznie, Syn Cz這wieczy – „hyios anthropou” – ma gematri 2190 = 73 x 30. Sk康 u cz這wieka ta m康ro嗆 prosto z nieba, ta liczba CHOCHMY – 73? St康 oczywi軼ie, 瞠 si przemieni i dozna o鈍iecenia.

 

Jed幟y zatem dalej: „Chrystus, ten, który ma klucz”, czyli „Christos, ho echon ten klein” = 1480 + 70 + 1455 + 358 + 115 = 3478 = 47 x 74, co stanowi pi瘯n symetri, ale faktycznie zapiszmy to jednak jako 3478 = 47 x 37 x 2. No có, Chrystus z kluczem to nie to samo, co Chrystus bez klucza. I dlatego dwie zwalczaj帷e si idee – czyli chrze軼ija雟ko-ko軼ielna „idea 37” i nasza alternatywna, Hermesowa, T璚zowa „idea 47” – pi瘯nie si tu zespoli造 w jedno, daj帷 ide chrze軼ija雟twa ezoterycznego, które g這si, 瞠 Jezus Chrystus nie by jedynym w swoim rodzaju przypadkiem, ale cz這wiek jako taki, je郵i si przemieni, mo瞠 sta  si Synem Bo篡m.

 

Tego w istocie dotyczy has這: „zamykam, otwieram, wybieraj!” Kto wybierze „otwieram”, przemieni si. A suma liczb w 3478 wynosi 3 + 4 + 7 + 8 = 22, czyli odpowiada liczbie liter hebrajskich, wielkich arkanów tarota oraz rozdziaów Apokalipsy.

 

Pora wi璚 po陰czy t ostatni formu喚 z pierwsz: „Chrystus – ten, który ma klucz,” „ten, który otwiera, a nikt nie zamknie, i ten, który zamyka, a nikt nie otworzy”, czyli 3869 (= 73 x 53) + 3478 (= 47 x 37 x 2) = 7347 = 79 x 31 x 3.

 

Rezultat jest pi瘯ny. Liczba 7347 jest wizualnie po陰czeniem 73 (M康ro嗆 Bo瘸, CHOCHMA) i 47 (liczba wyra瘸j帷a ide Hermesow, T璚zow). Samo 47 to przede wszystkim gematria s這wa „elaia”, drzewo oliwne. Znane jest ono jako symbol z czwartego rozdzia逝 Ksi璕i Zachariasza, którego tre嗆 zosta豉 篡wcem przeniesiona do Apokalipsy (rozdzia pierwszy i rozdzia jedenasty). Drzewo oliwne to o鈍iecony cz這wiek, Syn Bo篡, dostarczyciel oliwy do siedmiu lamp, czyli oczu, którymi Bóg ogl康a 鈍iat. Zreszt nawet gematria „ho profetes Zacharias” (prorok Zachariasz) zawiera to drzewo oliwne (47), mianowicie jako 2256 = 47 x 48.

 

Suma liczb w 7347, czyli 7 + 3 + 4 + 7 = 21, czyli oznacza wielki arkan 安iat – Nowe Jeruzalem, opisane w 21 rozdziale Apokalipsy. Natomiast rozk豉d liczby 7347 na dzielniki 79 x 31 x 3 wskazuje, 瞠 zawarta jest w niej liczba (atomowa) z這ta, liczba 31, która jest liczb nieba i liczba 3 na okoliczno嗆 potrójno軼i, któr si odznacza zarówno Bóg chrze軼ija雟ki jako Trójca, jak i nasz T璚zowy Hermes jako Po Trzykro Wielki. Te lampy, czy te 鈍ieczniki (menory) s bowiem, oczywi軼ie, z這te, zarówno u Zachariasza: „Widz, oto jest 鈍iecznik ca造 ze z這ta, a na jego szczycie jest czasza. Na niej jest siedem lamp, a lampy, które s na jej szczycie, maj po siedem knotów. Dwa drzewa oliwne stoj obok niego” i „dwiema z這tymi rurkami wypuszczaj z siebie oliw do z這tych lam” (Zachariasz 4, 2-3 i 12), jak i w Apokalipsie (1, 12-13): „A gdy si obróci貫m, ujrza貫m siedem z這tych 鈍ieczników, a po鈔ód tych 鈍ieczników kogo podobnego do Syna Cz這wieczego”.

 

A zatem: „Zamykam, otwieram, wybieraj!”      


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Numerologia tr鎩dzielnej Bogini

鈔oda, 10 lipca 2013 16:14

Monika Kami雟ka Chwil, mia豉 w niedziel , 7.07.2013, nast瘼uj帷y sen:

„好i mi si dzi Rafa Szymborski. Niestety, ze snu pami皻am tylko kilka elementów. Przenios豉m si w przysz這嗆, w miejsce podobne do zeschni皻ej pustyni. By tam on i blond kobieta, któr mog porówna do Bathewy Oglykowliu. Ta kobieta ma moc ukazywania przysz造ch zdarze. Stoimy w trójk帷ie i pojawiaj si liczby 551, 552, 553. Niestety, to wszystko co pami皻am.”

C:\fakepath\Bathewa.jpg

Bathewa Oglykowliu

 

No có, znowu jest do rozwi您ania zagadka liczbowa.

1) Najpierw wypada jednak zauwa篡, 瞠 poza wymienionymi osobami jest w tym 郾ie kto jeszcze, mianowicie pustynia, czyli w nowotestamentowej grece „eremos” o gematrii = 423 = 47 x 9, która jest gematri Hermesa (ho Hermes). Równie wyra瞠nie „na pustyni” (patrz Jan 1, 23: „Jam g這s wo豉j帷ego na pustyni”), czyli „en te eremo” ma gematri podzieln przez 47, mianowicie 1316 = 47 x 28.

2) W tej sytuacji nasuwa si po陰czenie jednego z drugim, czyli „ho Hermes en te eremo” (= Hermes na pustyni). Kombinacja taka ma gematri 1739 = 47 x 37, a zatem jest rozwi您aniem problemu, jakie wyra瞠nie ma warto嗆 liczbow, w której 陰cz si ze sob Chrystusowa liczba 37 i Hermesowa liczba 47.

3) Kiedy zadamy sobie pytanie, kto w czasach Jezusa móg by owym Hermesem na pustyni, nasunie si przede wszystkim ten, który by g這sem wo豉j帷ym na pustyni, czyli Jan Chrzciciel. „Ioannes Baptistes” (2220 = 37 x 60) ma, oczywi軼ie, gematri Chrystusow.  A z kolei formu豉:  „Ioannes Baptistes” (2220) „hos” (1000) „ho Hermes en te eremo” (1739), czyli „Jan Chrzciciel jako Hermes na pustyni” ma warto嗆 liczbow 4959 = 551 x 9, zawiera si w niej wi璚 jako dzielnik jedna z liczb, która przy郾i豉 si Monice.

4) Co wi璚ej, je郵i zastanowimy si nad symbolicznym sensem pojawienia si w tym 郾ie Rafa豉, to bez trudu przyjdzie nam do g這wy, 瞠 mo瞠 tu chodzi o archanio豉 Rafaela. „Archaggelos Rafael” ma gematri 1653 = 551 x 3. A to oznacza, 瞠 numer telefonu 551 551 551, jaki si przy郾i innej dziewczynie z naszego grona, by mo瞠 jest sugesti, 瞠by nawi您a bli窺zy kontakt z archanio貫m Rafaelem. Ale mo瞠 te sugerowa co innego.

5) Przede wszystkim jednak podane liczby 551, 552, 553 kojarz si z rozwa瘸n ju przez nas kiedy sekwencj 151, 152, 153. Liczby te by造 warto軼iami gematrycznymi imion „Martha” (151), „Maria” (152) i „he Magdalene” (153). Sekwencj t nale瘸這by w豉軼iwie uzupe軟i kolejnym elementem, mianowicie liczb 154, czyli gematri imienia „Gabriel”, tzn. imienia owego archanio豉 od Zwiastowania, o którym wiemy, 瞠 jest energia 瞠雟k. Mo瞠 archanio Rafael ma by tylko wskazaniem w kierunku archanielskiego dope軟ienia uk豉du.

6) W tej sytuacji nale篡 rozpatrywa cztery ci庵i liczbowe. Ci庵 Marty: 51, 151, 251, 351 itd., ci庵 Marii: 52, 152, 252, 352 itd., ci庵 Magdaleny: 53, 153, 253, 353 itd. oraz ci庵 Gabriela: 54, 154, 254, 354 itd. Ale po co? Bo mo瞠 to by pouczaj帷e, a i anio zsy豉j帷y sny najwyra幡iej co takiego sugeruje.

7) „Archaggelos Rafael” z gematri 1653 = 551 x 3 nale篡 do ci庵u Magdaleny, a jednocze郾ie ma w swej warto軼i liczbowej jako dzielnik liczb 551, nale膨c do ci庵u Marty.

8) Ale wró熤y do pocz徠ków naszych rozwa瘸 gematrycznych. Otó liczba 851 jako numer niepotrzebnego ju klucza do pokoju hotelowego ze snu Karoliny Porz康ny z dnia 31 marca 2012 roku nale篡 do ci庵u Marty jako jej dziewi徠y element. Ostatnio odkry貫m, 瞠 jest to gematria imienia „ho Paulus”, co ma, oczywi軼ie, odniesienie do 鈍i皻ego Paw豉 z Tarsu jako faktycznego twórcy chrze軼ija雟twa. Na temat Paw豉 z Tarsu pisze Jacek Sieradzan w swoim artykule pt. Pawe z Tarsu: mi璠zy gnoz a ekonomi: „Doktryna Paw豉 jest przesi彗ni皻a ideami odwo逝j帷ymi si do kwestii materialnych i finansowych. Pawe jako pierwszy potraktowa religi jako towar. Odwo逝j帷 si do poczucia zysku przekonywa, 瞠 bardziej op豉ca si wierzy ni nie wierzy. […] W listach Paw豉 jest oko這 30 zda, w których pojawiaj si terminy zwi您ane z gnoz i oko這 90, zawieraj帷ych wyra瞠nia o konotacjach ekonomicznych. Z czysto matematycznego punktu widzenia oznacza to, 瞠 ekonomia mia豉 dla Paw豉 trzykrotnie wi瘯sze znaczenie od gnozy.” (W: Gnoza, gnostycyzm, literatura. Pod redakcj Barbary Sienkiewicz, Mariusza Dobkowskiego i Artura Jocza, Nomos, Kraków 2012, s. 29-30). 851 = 37 x 23, gdzie 37 jest liczba Chrystusow, a 23 – liczb cz這wieka. I pewnie te aspekty gnostyczne u Paw豉 s spod znaku liczby 37, a te ludzkie, ekonomiczne – spod znaku liczby 23. Doda tu nale篡, 瞠 Marta, która reprezentowa豉 takie ludzkie, gospodarskie nastawienie, ma gematri (151), tak sam jak „ho Kain”, natomiast „ho Abel” ma warto嗆 liczbow 111 = 37 x 3. W tym uk豉dzie gnostykiem by, oczywi軼ie, Abel, a Kain reprezentowa bardzo ziemskie podej軼ie.

9) Ale w owych liczbach ze snu (551, 552, 553) zainteresowa造 nas przede wszystkim odniesienia do metali. 551 = 29 x 19, gdzie 29 jest liczb atomow miedzi, 552 = 92 x 6, gdzie 92 (odwrotno嗆 29, o tej samej sumie numerologicznej 11) jest liczb atomow uranu, a 553 = 79 x 7, gdzie 79 jest liczb atomow z這ta. Liczb miedzi i z這ta mo積a uzyska w ka盥ym z ci庵ów. 1) W ci庵u Marty mied we wspomnianej ju liczbie 551 = 29 x 19, a z這to w liczbie 5451 = 79 x 23 x 3. 2) W ci庵u Marii mied w liczbie 2552 = 29 x 11 x 8, a z這to w liczbie 6952 = 79 x 11 x 8.  3) W ci庵u Magdaleny mied w liczbie 1653 = 29 x 19 x 3, a z這to w liczbie 553 = 79 x 7. Oznacza to np., 瞠 w ci庵u Magdaleny do z這ta jest blisko, a w ci庵u Marii daleko. Ale za to liczby uranu 92 ani ci庵 Marty, ani ci庵 Magdaleny nie wygeneruje, gdy ka盥a wielokrotno嗆 liczby 92 jest parzysta, a ka盥y element dwóch wymienionych ci庵ów jest nieparzysty.

10) Z tego samego wzgl璠u tylko ci庵 Marii b璠zie generowa wielokrotno軼i gematrii imienia „Iesous” (888), mianowicie 3552 = 888 x 4, 25752 = 888 x 29, 47952 = 888 x 54, 70152 = 888 x 79. Ta ostatnia liczba jest czwartym pojawieniem si Jezusa i dziewi徠ym pojawieniem si z這ta, poniewa z這to pojawiaj帷 si po raz pierwszy jako 79 x 88, b璠zie pojawia si co sto razy, tzn. jako 79 x 88, 79 x 188, 79 x 288 itd. Wida wi璚, 瞠 liczba 88 w kombinacji z miedzi (29) i z這tem (79) ma w ci庵u Marii odniesienie do Jezusa, którego gematria jest jej dziesi璚iokrotno軼i.

11) Gematria przydomka „Christos” (1480 = 37 x 40) nie mo瞠 pojawi si w 瘸dnym z rozwa瘸nych ci庵ów, gdy ka盥a wielokrotno嗆 1480 b璠zie si ko鎍zy豉 na zero. Nale篡 jednak zauwa篡, 瞠 je郵i t liczb odczyta odwrotnie, to jako 841 b璠zie ona druga pot璕 liczby miedzi 29. I pojawi si w ci庵u Marty jako 9251 = 841 x 11, w ci庵u Magdaleny jako 27753 = 841 x 11 x 3, a w ci庵u Marii jako 60552 = 841 x 72.

12) Ale za to gematria po陰czenia „Iesous Christos” (2368 = 37 x 64) b璠zie si pojawia w ci庵u Marii (z podanych ju powy瞠j wzgl璠ów, tylko w tym ci庵u), mianowicie jako 33152 = 2368 x 14, 92352 = 2368 x 39, 151552 = 2368 x 64, 210752 = 2368 x 89 i tak dalej z mno積ikami 114, 139, 164, 189, 214, 239…

13) Mo積a nast瘼nie zastanowi si, jak Marta, Maria, Magdalena i Gabriel nawzajem generuj swoje liczby w swoich ci庵ach. W ci庵u Magdaleny liczba Marty (153) znajduje si ju jako pi徠y element: 453 = 151 x 3. W ci庵u Marii dopiero jako 7852 = 151 x 52. A w ci庵u Gabriela jako 8154 = 151 x 54. Liczba Marii (152) nie znajduje si w 瘸dnych innych ci庵ach. Liczba Magdaleny (153) znajduje si w ci庵u Gabriela jako 2754 = 153 x 18, w ci庵u Marty jako 10251 = 153 x 67, a w ci庵u Marii jako 12852 = 153 x 84. Liczba Gabriela znajduje si za, oczywi軼ie, tylko w ci庵u Marii, jako 5852 = 154 x 38, 13552 = 154 x 88 i oczywi軼ie jako 154 x 138, 154 x 188 itd. A zatem tylko ci庵 Marii zawiera liczby pozosta造ch elementów tego uk豉du, a jej liczby nie zawiera 瘸den z pozosta造ch trzech rozpatrywanych tu ci庵ów – nawet ci庵 Gabriela. I tylko w ci庵u Marii zawarta jest jako dzielnik gematria „Iesous” i „Iesous Christos” – i równie nawet ci庵 Gabriela tych gematrii nie zawiera. No có, nie przyjmowa貫m w tym wzgl璠zie 瘸dnych za這瞠 i oto z moich analiz sama wy這ni豉 si wyj徠kowo嗆 (gematryczno-numerologiczna) Marii. I trzeba b璠zie z tym fantem co pocz望.

14) Analizy te daj w szczególno軼i podstaw do rozwa瘸 na temat struktury trój- lub czwórdzielnej Wielkiej Bogini. Ale dzi na tym musz ju zako鎍zy.              


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

pi徠ek, 26 maja 2017

Licznik odwiedzin:  181 255  

O moim bloogu

Pozdrawiam

Tarot Apokalipsy

Statystyki

Odwiedziny: 181255

O mnie

M闚i o mnie, 瞠 jestem mistrzem.
A ja nie zaprzeczam.

Czy rzeczywi軼ie 安iatos豉w to umys這wo嗆 tak wzniosla? Sk康瞠, on tylko biegle 穎ngluje starym Heglem, bo 篡je z tego rzemios豉.
Tarot Apokalipsy

Kalendarz

« lipiec »
pn wt cz pt sb nd
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Lubi to