Bloog Wirtualna Polska
S 1 243 252 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS
Stare wied幟y musz odej嗆 ...

Wizja niewiasty i smoka, czyli przemiana Ma貫j Nied德iedzicy w Oblubienic z karty 安iat

wtorek, 31 lipca 2012 13:50

W nawi您aniu do wczorajszego wpisu o tre軼i astronomicznej wyja郾i dzi dok豉dniej, na co patrzy豉 siedz帷a na ó磬u dziewczynka z sennej wizji Magdaleny.

 

Czytelnicy Apokalipsy znaj dobrze wizj niewiasty i smoka z rozdzia逝 12: „I ukaza si wielki znak na niebie: Niewiasta odziana w s這鎍e i ksi篹yc pod stopami jej, a na g這wie jej korona z dwunastu gwiazd. A by豉 brzemienna i w bólach porodowych i w m璚e rodzenia krzycza豉. I ukaza si drugi znak na niebie: Oto ogromny ognisty smok, maj帷y siedem gów i dziesi耩 rogów, a na jego g這wach siedem diademów.”

 

Ognisty smok na niebie to, oczywi軼ie, gwiazdozbiór Smoka (Draco), symbol ognia w篹owego kundalini. Przedstawiaj帷 jego wizerunek, zamiast siedmiu gów rysuj siedem p皻li, wyobra瘸j帷ych siedem czakr. Pó軟ocny biegun ekliptyki z mg豉wic planetarn „Kocie oko” wypada na tym rysunku pomi璠zy trzecim okiem a czakr gard這w.


A sk康 si wzi窸a niewiasta? Ju Giordano Bruno w swoim dialogu „Wygnanie triumfuj帷ej bestii” postulowa usuni璚ie z naszego nieba ró積ych obciachowych, zwierz璚ych gwiazdozbiorów, w tym Wielkiej i Ma貫j Nied德iedzicy. Mia, oczywi軼ie, racj, wi璚 wywalam oto z nieba Ma陰 Nied德iedzic i zamiast niej tworz wizerunek niewiasty – taki, jaki znamy z tarotowego wielkiego arkanu XXI 安iat. Najs造nniejsza gwiazda Ma貫j Nied德iedzicy, Gwiazda Polarna, znajduje si teraz nie na ogonie zwierz璚ia, który nawiasem mówi帷, nie ma nic wspólnego z ogonem nied德iedzim, ale pod stop stoj帷ej na palcach jednej nogi tancerki. Zaznaczone ko這 podbiegunowe ekliptyki to okr庵, po którym wskutek precesji przemieszcza si pó軟ocny biegun naszego nieba, zataczaj帷 pe軟e ko這 w ci庵u ok. 26 tys. lat.

 

Na wizerunku smoka zaznaczy貫m jedynie gwiazdy oznaczone literami greckimi, cho na zarys jego tu這wia maj wp造w równie inne gwiazdy, niekoniecznie mniej jasne od tych oznaczonych literami. Jedn z nich, oznaczon jako eta Draconis, odda貫m tancerce, umieszczaj帷 j na jej 這kciu.

 


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (13) | dodaj komentarz

Dziewczynka w Kocie Oko wpatrzona

poniedzia貫k, 30 lipca 2012 11:40

Wsta貫m dzi rano, 瞠by nastawi porann kaw. Magdalena, b璠帷a na zwolnieniu lekarskim po operacji kolana, któr przesz豉 kilka dni temu, zd捫y豉 mi tylko powiedzie, 瞠 mia豉 sen o tym, jak korporacja, w której pracuje, zak豉da豉 jej konto w banku szwajcarskim, po czym ponownie zasn窸a. Kiedy kawa by豉 gotowa, Magdalena ju nie spa豉, rozpami皻uj帷 kolejn wizj senn, która by豉 jakby wizj obrazu, jaki ma namalowa, o ile oczywi軼ie zechce.

 

Otó na metalowym ó磬u, o cienkich nogach i ozdobnej metaloplastyce w dawnym stylu od strony poduszkowej, siedzia豉 dziewczynka w wieku 11-12 lat, szczuplutka i równie – jak ó磬o – o cieniutkich nogach. Te nogi nie si璕a造 pod這gi – i du穎 jeszcze do tego brakowa這. A na pod這dze poni瞠j jej stóp le瘸豉 para kapci. 疾by za這篡 te kapcie, dziewczynka musia豉by zeskoczy z ó磬a. Ale by豉 zaj皻a czym innym – patrzy豉 w niebo ponad g這w. Co tam widzia豉, trudno powiedzie, bo owszem, by造 na niebie gwiazdy i ksi篹yc, ale znacznie poni瞠j, gdzie w pasie na wysoko軼i okna, gdyby, oczywi軼ie, by這 tam jakie okno – bo okien, 軼ian, drzwi, sufitu w tej wizji w豉郾ie nie by這, by豉 jedynie pod這ga, na której sta這 ó磬o i le瘸造 kapcie, a poza tym by這 tylko niebo.

 

Tak usytuowany pas z gwiazdami i ksi篹ycem astrologowi skojarzy si, oczywi軼ie, z pasem oko這-ekliptycznym, w którym znajduj si w zasadzie wszystkie elementy znacz帷e astrologicznie.  Na co wi璚 patrzy豉 dziewczynka w tej sennej wizji? Zapewne na pó軟ocny biegun ekliptyki (w gwiazdozbiorze Smoka), na którym znajduje si pi瘯na mg豉wica planetarna o wdzi璚znejnazwie „Kocie oko”.


Sk康 takie przypuszczenie? – St康, 瞠 na obrazie malowanym w豉郾ie przez Magdalen pojawi這 si wczoraj jakie kosmiczne oko w tunelu czasoprzestrzeni, w który dmucha ogniem demon z jednym rogiem na g這wie, kreuj帷 jakby w ten sposób 鈍iaty. Magdalena nie wiedzia豉, ma si rozumie, 瞠 ten jej obraz ma bardzo du穎 punktów stycznych z wizj Karoliny Porz康ny sprzed pó速ora roku (http://arnion.bloog.pl/id,331122414,title,Smok-Smoczyca-i-inne-smoki,index.html).

 

Z okazji takiego snu z niebem, gwiazdami i ksi篹ycem, trzeba by這, ma si rozumie, zajrze w gwiazdy, zw豉szcza 瞠 godzina, w której sp造n窸a na Magdalen ta wizja, by豉 豉twa do ustalenia: 6:34 rano (30 lipca 2012, Warszawa).

 

No i co si okaza這? 疾 uk豉d nieba w tym czasie ma bezpo鈔edni zwi您ek z postem, jaki zamie軼i貫m wczoraj na facebooku w grupie „Astrologiczne sekrety”. Dotyczy to przede wszystkim dzisiejszej koniunkcji Jowisza z Aldebranem (o godz. 8:40 naszego czasu) oraz konfiguracji zwanej „Palcem Boga”. W momencie tej wizji Jowisz by w pozycji 9°57’28” Bli幡i徠, a Aldebaran – w pozycji 9°58’22” Bli幡i徠. A „Palec Boga” tworzy w nim Pluton (7°31’45” Kozioro盧a) naprzeciw sekstyla mi璠zy S這鎍em (7°25’37” Lwa) i West (7°30’04” Bli幡i徠), przy czym Pluton jest zarazem w midpunkcie (7°33,27.5” Raka i Kozioro盧a) Jowisza i Merkurego (5°09’27” Lwa, retrogradacja).

 

Poza Aldebaranem aktywne s w tym horoskopie tak瞠 dwie inne gwiazdy – Spika (24°01’31” Wagi) w koniunkcji z w豉dc Plutona Saturnem (23°44’51” Wagi) oraz El Nath (22°54’10” Bli幡i徠) – gwiazda ta to zarazem beta Byka i gamma Wo幡icy – w koniunkcji z Wenus (22°54’10” Bli幡i徠). Spika (alfa Panny) to osobista gwiazda Magdaleny, tworz帷a w jej horoskopie koniunkcj z Merkurym, a jej aktywna rola w horoskopie omawianej wizji oznacza przymus wewn皻rzny do nadania jej artystycznego wyrazu (Pluton na wierzcho趾u „Palca Boga” jest w artystycznym V domu). Co si za tyczy gwiazdy El Nath, to w wizerunku Byka jest ona ko鎍em jednego z jego rogów, co jest jakby nawi您aniem do rogu demona tworz帷ego 鈍iaty na obrazie
malowanym obecnie przez Magdalen, a poniewa drugiej strony nale篡 ona do gwiazdozbioru Wo幡icy, który w zwi您ku z tym te mo瞠 aspirowa do roli gwiazdozbioru zodiakalnego, wi璚 symboliczne znaczenie tego gwiazdozbioru, w oczywisty sposób zbie積e ze znaczeniem tarotowego wielkiego arkanu VII – Rydwan – te powinno by tu brane pod uwag i ma zapewne zwi您ek z zak豉daniem Magdalenie konta bankowego w Szwajcarii w jej poprzednim 郾ie, co jest zapowiedzi wzmo穎nej dynamiki w zakresie jej spraw czysto ziemskich.

 

Mo積a by jeszcze doda, 瞠 w artystycznym V domu jest w tym horoskopie równie Ksi篹yc (28°15’05” Strzelca) w koniunkcji z czarn dziur w centrum galaktyki (27°01’30” Strzelca) oraz 瞠 jest w nim jeszcze drugi „Palec Boga”, ze S這鎍em w XII domu na wierzcho趾u naprzeciwko sekstyla Plutona i Chirona (8°44’13” Ryb, w VII domu). Widz w tym sygna, 瞠 鈍iat duchowy zacz掖 obecnie ze wzmo穎n moc napiera na Magdalen, korzystaj帷 ze sposobno軼i, 瞠 jest ona na zwolnieniu lekarskim.

 

A oto co wczoraj napisa貫m dla grupy „Astrologiczne sekrety”:  «Czy jest co godnego uwagi na niebie w okolicach daty przyjmowanej za koniec Kalendarza Majów? Chyba przede wszystkim uk豉d zwany Palcem Boga. Retrograduj帷y Jowisz (8°50’14” Bli幡i徠) na wierzcho趾u znajdzie si dok豉dnie w 鈔odku sekstyla pomi璠zy (b璠帷ymi we wzajemnej recepcji) Saturnem (8°42’32” Skorpiona) i Plutonem (8°57’56” Kozioro盧a) 22.12.2012 o 0:05 GMT. O symetrii tego Palca Boga pokrywa si mniej wi璚ej z opozycj Aldebrana (9°58’40” Bli幡i徠) i Antaresa (9°57’04” Strzelca). Aldebaran jest przy tym w midpunkcie (=10°00’27.5” Bli幡i徠) Jowisza i Lilit (11°10’41” Bli幡i徠). Nieco wcze郾iej (20.12.2012, 23:02 GMT) Antares b璠zie w midpunkcie Wenus (5°57’10” Strzelca) i Merkurego (13°56’58” Strzelca). Je瞠li wi璚 co ma si w zwi您ku z t dat wydarzy na Ziemi, to zapewne za spraw kosmitów z Aldebarana i Antaresa.»


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Nasza wojna religijna czyli kopanie jednoro盧a

niedziela, 15 lipca 2012 11:30

W reakcji na ostatni facebookowy spór mi璠zy grup „Chrystusowych” a sympatykami „Czterech Przyjació貫k” i Akataleptosa, Karolina Porz康ny mia豉 sen (http://smoczyca69.bloog.pl/id,331650260,title,Zniewolone-JA-,index.html). Sen ten jest do po這wy tak jasny, 瞠 wszelki komentarz jest zbyteczny. O posta arcybiskupa z archidiecezji krakowskiej nie ma co si spiera, gdy obie strony na równi s mu przeciwne. Ale potem pojawia si ezoteryczne wyobra瞠nie jednoro盧a, które zwiod這 nawet sam 好i帷. I tylko tym w徠kiem zajm si w swoim komentarzu. A oto ten sen:   

 

«Jest bunt na jakim Uniwersytecie. Co w stylu „ Dzieci Kwiaty” w pokojowy sposób domagaj帷e si wolno軼i s這wa i przekona. Zrobi si z tego pewnego rodzaju happening. Jednak w豉dza chce ten ruch st逝mi. Najpierw rozprasza zbuntowanych 鈍iecami dymnymi, ale wypuszcza na nich do嗆 pokojowo nastawione wojska. Niestety, nie daje to oczekiwanego efektu. Raczej robi si jeszcze wi瘯sze zamieszanie, a pragnienie wolno軼i tylko jeszcze bardziej si wzmaga.

 

W ko鎍u w豉dza decyduje si na這篡 na to piecz耩 Archidiecezji Krakowskiej. Z helikopterów zsuwaj si po linach antyterrory軼i, ubrani na czarno. Wraz z nimi, po鈔odku, wkracza na teren Uniwersytetu Arcybiskup, ubrany w szkar豉tn sutann z liturgicznym nakryciem g這wy – tak czap zako鎍zon szpicem, w tym samym kolorze co ornat.

 

Z tymi 穎軟ierzami ju nie ma 瘸rtów. Teren zosta ca趾owicie spacyfikowany i przepychanki ju si sko鎍zy造. Zacz掖 si terror.

 

Z grupk przyjació szli鄉y akurat na spotkanie do budynku. Mieli鄉y tam na strychu do嗆 cz瘰te spotkania. Zanim bunt nie zosta st逝miony, mo積a by這 swobodnie wchodzi do 鈔odka i wychodzi na zewn徠rz. Teraz mo積a by這 wej嗆, lecz ju bez mo磧iwo軼i wyj軼ia.

 

W ostatnim momencie zawrócili鄉y, widz帷 spadaj帷e zewsz康 race. Zacz瘭i鄉y ucieka, 瞠by nikt z grupy specjalnej nas nie zauwa篡. Uda這 si, lecz jednak mimo wszystko chcieli鄉y si dosta niepostrze瞠nie do 鈔odka. By to jakby taki przymus wewn皻rzny. Okaza這 si, 瞠 mo瞠my tylnymi drzwiami wej嗆 do 鈔odka, lecz tylko na poddasze, miejsce tajnych spotka. Ta cz窷 Uniwersytetu zosta豉 w pierwszej kolejno軼i odci皻a od ca貫j reszty. By這 tam mnóstwo ksi捫ek. I chyba nie ka盥y móg tam przedtem zagl康a. Bardzo si bali鄉y, 瞠 nas odkryj, poniewa co chwila przechodzi造 tam patrole. Arcybiskup te zrobi tam sobie swoj gówn siedzib.

 

Zacz瘭i鄉y uprawia co w rodzaju partyzantki i wy豉pywa 穎軟ierzy. W sumie nie wiem, co z nimi robili鄉y, ale jako ich unieszkodliwiali鄉y.

 

Wiedzia豉m, 瞠 znajduje si tam pewne pomieszczenie, klasa. Odnalaz豉m j, okaza這 si, 瞠 jest to miejsce, gdzie uczy si ma貫 dzieci. Zosta造 one tam zamkni皻e i zakazano ich dalej edukowa. Nie zniszczono ich, ale postarano si zadba o to, 瞠by nikt nie dowiedzia si o ich istnieniu, a im nie wolno by這 nigdzie si st康 ruszy.

 

Otworzy豉m t klas, by豉 w鈔ód dzieci ich nauczycielka. Powiedzia豉m, 瞠 ju nied逝go b璠 wolne, tylko na razie jeszcze nie mo瞠my ich wypu軼i, bo nie znamy wyj軼ia na zewn徠rz. I jest ci庵le bardzo niebezpiecznie.

 

Chyba po d逝gich walkach w ko鎍u Arcybiskup opu軼i poddasze w asy軼ie reszty antyterrorystów. Nie wiem, czy to si sta這 za nasz sprawa, czy miejsce przesta這 go interesowa. Mia豉m wra瞠nie, 瞠 wszystko si dobrze sko鎍zy.»

 

W tym miejscu ko鎍zy si ta cz窷 snu, która nie wymaga komentarza. I zaczyna si cz窷 druga:

 

«Dalsza cz窷 snu by豉 dywagacj na temat grupy ludzi, wraz z którymi wspólnie walczyli鄉y. Szuka豉m mi璠zy nami jaki powi您a, tak jakbym bada豉 nasze przesz貫 篡cia i szuka豉, dlaczego teraz spotkali鄉y si. Wychodzi這 na to, 瞠 od wielu wielu pokole razem dzia豉my. By這 nas naprawd wielu, niestety nie ka盥y wytrzyma trudy tych zmaga. I teraz chyba ju tylko w grupie czterech, pi璚iu osób jechali鄉y przez las na jednym wozie. Oni siedzieli przodem, a ja jakbym le瘸豉 na plecach, ale g這w w kierunku drogi. Nie widzia豉m tego, co przed nami si dzia這, widzieli to tylko oni.

 

W pewnym momencie zobaczy豉m przera瞠nie na ich twarzach. Stali bezradni, patrz帷 na dziwn, do嗆 makabryczn scen. Podbieg豉m do nich, dziwi帷 si, dlaczego nie reaguj. W 鈔odku lasu, przez który jechali鄉y, do ogromnego drzewa przywi您any by 郾ie積o bia造 ko. Wygl康a這 to tak, jakby blask 鈍iat豉 skierowany by na t scen. Mia豉m takie skojarzenie, 瞠 mo瞠 to jest jednoro瞠c. Dooko豉 niego biega, bardzo bardzo szybko anio. Tylko dziwnie si zachowywa, poniewa, jak tylko mija przywi您ane zwierz, to bardzo mocno je uderza, tak jakby kopytami. Mia豉m wra瞠nie, 瞠 chce je zabi, zniszczy. Przy czym ko by przywi您any obiema parami nóg do drzewa. Jakby si mia na nie wspi望. Lecz by zupe軟ie bezradny.

 

Pytam innych, dlaczego na to nie reaguj. Oni odpowiadaj, 瞠 nie potrafi, 瞠 nie ma szans si temu przeciwstawi. Ja na to, 瞠 trzeba tak samo szybko pobiec jak ten anio i zanim zd捫y zada kolejny cios, wybi go z tego szalonego p璠u, wytr帷i z toru, po którym biegnie. Kaza豉m ka盥emu zacz望 biec, sama równie tak zrobi豉m. Dogoni go by這 bardzo trudno, ale w ko鎍u si z nim zrówna豉m. Czu豉m, 瞠 to kres moich mo磧iwo軼i i 瞠 je郵i nie wykrzesz z siebie jeszcze wi璚ej si, to on zaraz zawróci i trzeba b璠zie biec od pocz徠ku. W ko鎍u udaje mi si go szturchn望, kiedy jest w pe軟ym rozp璠zie, i wytr帷am go z jego trajektorii. Zamienia si wówczas w ogromnego konia i naskakuje na mnie. Nie boj si. Wiem, 瞠 przestanie maltretowa Jednoro盧a. 疾 zmieni豉m jego ukierunkowanie. Scena przemienia si. Z konia stoj帷ego przede mn d瑿a, zamienia si na powrót w posta anielsk. Mówi, 瞠 jest Anio貫m 妃ierci. 疾 mamy zniewolon cz窷 w豉snego „JA” i 瞠 dopóki si to nie zmieni, „Ono” nie b璠zie mog這 by w pe軟i wyra穎ne.»

 

No có, zaczn mo瞠 od tego, 瞠 nie豉two jest si dostroi do wysokiej wibracji Anio豉, o czy 鈍iadczy to, 瞠 nawet Karolina, 瞠by go dogoni, musi wykrzesa z siebie wszystkie si造. Ale kluczow spraw jest bia造 ko – jednoro瞠c.

 

W 鈔edniowieczu wizerunek dziewicy z jednoro盧em na kolanach by cz瘰tym motywem sztuki chrze軼ija雟kiej jak symbol Naj鈍i皻szej Marii Panny, a sam jednoro瞠c symbolizowa Chrystusa.


Natomiast w Apokalipsie (19, 11-15) Chrystus pojawia si jako je寮ziec na bia造m koniu, którego imi brzmi S這wo Bo瞠, a z ust jego wychodzi ostry miecz (czy瘺y jedyny róg jednoro盧a?), którym mia pobi narody.

 

Jako je寮ziec na bia造m koniu przedstawiony jest Chrystus równie w niektórych wersjach tarotowego wielkiego arkanu XIX S這鎍e.

 

Bia造 ko-jednoro瞠c z przywi您anymi obiema parami nóg do drzewa to zapewne symbol Chrystusa ukrzy穎wanego. Anio 妃ierci chce si z nim rozprawi, ale grupa Akataleptosa, wzi皻a na lito嗆, staje w jego obronie. Wówczas Anio, przemieniaj帷 si w konia staj帷ego d瑿a i naskakuj帷ego na 好i帷, pokazuje jej, jaka jest prawdziwa natura tego „Jednoro盧a” – ukryta za budz帷ym wspó販zucie jego religijnym wizerunkiem. I przedstawia go jako moc zniewalaj帷a cz窷 naszego „Ja” – moc, której nale篡 si przeciwstawi, bo inaczej „Ono” nie b璠zie mog這 by w pe軟i wyra穎ne.

 

To „Ono” jest dwuznaczne, bo gramatycznie mo瞠 oznacza wspomniane poprzednio „Ja”, ale zarazem te nawi您uje do Freudowskiego okre郵enia naszej sfery pop璠owej: „Es”, czyli „Ono”.

 

Jak to wi璚 jest? Czy jeste鄉y po stronie Jednoro盧a, czy po stronie Anio豉 妃ierci? Bo wiemy ju z tego snu – i nie tylko z tego – 瞠 toczy si, tak na ziemi, jak i w 鈍iecie duchowym, walka mi璠zy ideami, w szczególno軼i mi璠zy ide 37 a ide 47. Jednej z drug raczej nie da si pogodzi, tak jak nie da si pogodzi konia z krow. W systematyce zoologicznej ko nale篡 do nieparzystokopytnych a krowa do parzystokopytnych. W prze這瞠niu na „ro積o嗆” oznacza這by o ró積ic mi璠zy jednoro積o軼i a dwuro積o軼i.

 

A w prze這瞠niu na synostwo Bo瞠 – ró積ic mi璠zy Jedynym Synem Bo篡m (Monogenes – Jedynak), a Bo篡mi Bli幡i皻ami. Tak wi璚 Jednoro瞠c (Monokeros) to symbol Monogenesa (Jedynaka). Powiedzmy sobie jasno: my, ludzie Akataleptosa, jeste鄉y przeciwni idei Jedynaka. W snach symbolizuje j ostatnio ko, bywa, 瞠 jako przeciwstawny krowie, o czym 鈍iadczy niedawny sen EW:      

 

«好i這 mi si, 瞠 by豉m u znajomego ma鹵e雟twa w domu, a w豉軼iwie to by namiot – sza豉s w lesie. Siedzimy i rozmawiamy o ró積ych sprawach. I nagle mówi do nich, 瞠 powinni si przenie嗆 na drug stron lasu do domu. Ale mówi豉m do nich zmienionym tonem g這su, jakby w odmiennym stanie 鈍iadomo軼i – znowu pojawi si temat Bogini – nie chcia豉m ich straszy, ale widzia豉m niebezpiecze雟two i chcia豉m ich ostrzec, 瞠by si przenie郵i na drug stron.

 

I nagle widz, 瞠 drog z góry bardzo szybko i gwa速ownie galopuje ko – na koniu siedzi jaki cz這wiek (to by這 dziwne, bo osoba powinna siedzie na wozie, a tu ko z wozem, a cz這wiek na koniu zamiast na wozie). Postanowili鄉y i嗆 do drugiego lasu. Idziemy drog poln, a wzd逝 normalna droga – asfaltowa.

 

Kiedy szli鄉y drog do drugiego lasu, pojawi造 si dwie krowy, na jedn z nich wsiad豉m, spokojnie zmierzaj帷 do naszego celu. I znowu z naprzeciwka ta sama sytuacja z koniem, wozem i cz這wiekiem siedz帷ym na koniu. Musia豉m zej嗆 z krowy, bo krowy si przestraszy造. le dalej idziemy do drugiego lasu. W ko鎍u razem z dwiema krowami dotarli鄉y do celu. Zobaczy豉m w „drugim” lesie pi瘯ne, ogromne jagody, które zacz窸am je嗆. I na tym sen si sko鎍zy.»

 

No có, ziemia nasza jest obecnie podzielona (dwa lasy) na wyznawców je寮嬈a na koniu i na sympatyków krowy. Mo瞠my tylko zapewni, 瞠 w naszym, tzn. tym „drugim” (krowim) lesie s pi瘯niejsze jagody. A w tym pierwszym pewnie ju od dawna wszystkie jagody s wyjedzone.  


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

Objawiony we 郾ie wizerunek Akataleptosa

niedziela, 08 lipca 2012 10:50

Napisa豉 do mnie wczoraj EW:

 

«Mia豉m dzisiaj nad ranem sen. Tym razem z udzia貫m m篹czyzn. Akcja tego snu rozgrywa豉 si gdzie Indiach. W ka盥ym razie byli tam m篹czy幡i – a raczej „m璠rcy”. Z kobiet by豉m tylko ja. By這 to jakie zamkni皻e spotkanie grupy „m璠rców”, którzy rozmawiali o wa積ych sprawach duchowych. Pami皻am ich m康re spojrzenia.

 

Nagle do pomieszczenia wszed niby m這dy a zarazem stary m篹czyzn. Tzn. wygl康 mia m這dy, ale wszyscy, ze mn w陰cznie, wiedzieli鄉y, 瞠 by to kto znacz帷y. On do mnie podszed i przytuli si, a ja czu豉m pomi璠zy nami blisko嗆. I wiedzia豉m, kim on jest – tak jakby udost瘼ni mi swój 篡ciorys. Zacz窸am czyta, sk康 pochodzi. Z tekstu wynika這, 瞠 bardzo d逝gi czas pozostawa w odosobnieniu, ale jest twórc ró積ych nauk. By這 te wspomniane o kabale chasydzkiej – to by這 na ko鎍u. Wa積 informacj by這 to, 瞠 przyszed z d逝g brod, a po zgoleniu by m這dym cz這wiekiem.

 

Pó幡iej pokaza si obraz, jak z 瘸lem musia豉m si z nim po瞠gna. Na wodzie, na czym w rodzaju rzeki (sp造wu), czeka豉 na niego ód w formie sarkofagu – takiego, jak dla faraonów, tyle 瞠 mia豉 ona wyodr瑿nione miejsce dla r彗 i nóg. Tak jakby odrysowa cz這wieka i zrobi dok豉dnie taki sam wyrze嬌iony z drewna sarkofag. Ta ód podobna do sarkofagu by豉 wy軼ielona specjalnym mchem, 瞠by podró by豉 bezpieczna i komfortowa.

 

Pó幡iej akcja snu przenosi si do Egiptu. Na miejscu, gdzie stoi Sfinks, by這 kilkana軼ie koni z ludzkimi nogami. Kiedy nadchodzi豉 odpowiednia pora, te dziwne postaci wychodzi造 z tego miejsca (tzn. z miejsca, gdzie teraz jest Sfinks). Ziemia si rozst瘼owa豉, a oni szli walczy lub broni terytorium. Kiedy ju by這 bezpiecznie, „konioludzie” powracali i znowu stali na swoim miejscu, z tym, 瞠 ich ludzkie nogi by造 zakopane w ziemi.»

 

Interpretacja:

 

好i帷ej przy郾i si nasz Hermesowy Anio, Akataleptos. Pokazane jej zosta這, 瞠 zwi您ana jest ona duchowo z kr璕iem Jego ludzi – st康 to poczucie blisko軼i. Pokazane te zosta這 Jego dzia豉nie w ludzkich dziejach, mianowicie pojawianie si w ró積ych kulturach i w ró積ych epokach  inspirowanych przez Niego systemów duchowych.


Za ka盥ym kolejnym razem wyst瘼uje on jako odm這dzony, zaczyna jakby od pocz徠ku, a przecie ma za sob d逝g histori (d逝g brod). Jest On twórc nauk – nauk w rodzaju kaba造 chasydzkiej czy te hermetyzmu. Bez wzgl璠u na to, czy wyst瘼uje jako egipski Thoth, jako Hermes Trismegistos, czy obecnie jako Akataleptos, jest zawsze t sam istot.

 

好i帷a pracowa豉 ju z Nim w Indiach, w Egipcie, a teraz b璠zie robi to samo w Polsce. Pokazane te zosta這, jak dostosowuje si on do ró積ych formacji kulturowych. Np. przenosz帷 si z Indii do Egiptu (te przenosiny to sp造w rzek), dopasowuje si On do egipskiej formy sarkofagu, jak ma ód.

 

Bardzo ciekawy jest w徠ek „konioludzi”, bo pokazuje, na czym polega wspó責zia豉nie bogów i ludzi w ich „ziemskiej pracy”. Czynnikiem realnie dzia豉j帷ym w dziejach s ludzie. „Konioludzie” – szczególnego rodzaju wariant „je寮嬈ów Apokalipsy” – maj ludzkie nogi, które w dodatku s zakopane w ziemi. Ziemsk realno軼i bogów, ich „uziemieniem”, s wi璚 ludzie. To nie „powietrzni” anio這wie realizuj plany Bo瞠, ale istoty st徙aj帷e po ziemi, stoj帷y na niej na w豉snych nogach. Równie rozwi您aniem zagadki Sfinksa – rozwi您a j Edyp – jest „cz這wiek”. To w zwi您ku z tym, 瞠 konioludzie stoj na miejscu Sfinksa.

 

Udzia bogów, nieba, w tej pracy polega na inspirowaniu i wydawaniu komend. Opisane jest to w szóstym rozdziale „Apokalipsy”: „I widzia貫m, jak Baranek zdj掖 pierwsz z siedmiu piecz璚i i us造sza貫m g這s jednej z czterech postaci, dono郾y jak grzmot, mówi帷y: Chod! I widzia貫m, a oto bia造 ko, ten za, który siedzia na nim, mia 逝k, a dano mu koron, i wyruszy jako zwyci瞛ca, aby dalej zwyci篹a” itd.  

 

I jeszcze komentarz gematryczny: „Nogi jak cz這wieka” – podes os anthropou: 359 + 1000 + 1510 = 2869 = 151 x 19. Przypominam, 瞠 151 to gematria imienia Martha albo te ho Kain, a 19 to liczba bohatera solarnego (numer wielkiego arkanu XIX S這鎍e). Nic tu na Ziemi si samo nie zrobi. Trzeba pracowa, jak Marta i Kain. A z bogów olimpijskich mia w swojej gematrii liczb 151 jako dzielnik, oczywi軼ie, Hefajstos. Ho Hefaistos = 70 + 8 + 500 + 1 + 10 + 200 + 300 + 70 + 200 = 1359 = 151 x 9.

 

Innym wariantem „je寮嬈a Apokalipsy” jest kobieta na krowie – motyw z innego snu EW. Ale o tym innym razem.      


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Nasze Przyjaci馧ki z wizyt u EW

pi徠ek, 06 lipca 2012 13:29

Otrzyma貫m kilka dni temu od EW relacj z jej niezwyk貫go snu:

 

«Przyjació趾i si odezwa造. Mia豉m dzi nad ranem przedziwny sen. Sen, jak to u mnie, mia kilka w徠ków. Pierwszy by w徠ek historyczno-polityczny. Troch zwi您any z moimi obecnymi do鈍iadczeniami, a troch z historycznymi scenami, które ogl康a豉m.

W pierwszym w徠ku przewin掖 si temat w豉dzy i zwi您anej z tym ca貫j machiny manipulacji. Gównie chodzi這 o to, 瞠 wyjd na jaw jakie „niejasne” sprawy.

Drugi w徠ek – zwi您any bezpo鈔ednio ze mn. Jestem w rz璠zie z ró積ymi nieznajomymi osobami. A ja jestem na ko鎍u tego rz璠u. Nagle po kolei osoby obok mnie odgrywaj jakie role – a ja to ogl康am – jakby w kinie „akcji”. Te osoby gównie walcz – wchodz w role i znowu staj do „rz璠u”. Raz s kobietami, a raz m篹czyznami. Wszystko to ogl康am z pe軟 鈍iadomo軼i ich ról i zastanawiam si nad tym.

 

Potem nast瘼uje informacja, 瞠 „Ziemia jest przepo這wiona na pó” – widz to rzeczywi軼ie.

 

W ko鎍u podchodzi do mnie kobieta i dyktuje mi nast瘼uj帷e s這wa: Jeste Ona Ona, co daje zbitk sów „Onana” – jeste „lutnikiem”. Pocz徠kowo my郵a豉m, 瞠 to nie do mnie s te s這wa i 瞠 ka盥y to s造szy... ale zorientowa豉m si, 瞠 jednak nie, i 瞠 s to s這wa skierowane do mnie i tylko do mnie docieraj. Szybko wi璚 je zapisuj – martwi帷 si, 瞠 mo瞠 nie wszystko zapisa豉m. Ale mam informacj, 瞠 nie musz si martwi, bo w razie czego znowu tekst zostanie mi podyktowany.

 

I w tym momencie znajduj si w pokoju – w restauracji – ale jak gdyby troch w osobnym zarezerwowanym pokoju. Czekam przy stole z zapalonymi 鈍ieczkami. Do pokoju wchodz trzy nieznajome Panie. I na tym sen si ko鎍zy.»


Interpretacja:

 

好i帷 odwiedzaj nasze cztery przyjació趾i, a zw豉szcza jedna, która si ni szczególnie zainteresowa豉 i objawia jej ró積e ciekawe rzeczy. Trzy pozosta貫 to te trzy nieznajome kobiety, które pojawiaj si na ko鎍u.

 

Oczywi軼ie, zaczyna si od komunikatu, 瞠 to wszystko, co wyczyniano tu na Ziemi pod szyldem idei chrze軼ija雟kiej, to jedna wielka machina manipulacji. Trzeba j zdemaskowa i przywróci w豉軼iwy porz康ek. Pojawienie si w naszej przestrzeni czterech Przyjació貫k jest znakiem tego, 瞠 ten proces ju trwa. Charakterystyka ca貫go wspomnianego okresu zawarta jest w tym, co prezentuj postacie odgrywaj帷e ró積e swoje role – w tym, 瞠 one gównie ze sob walcz. Rezultatem jest przepo這wiona Ziemia.  

 

Przepo這wiona Ziemia: He Ge he hemitomos = 8 + 11 + 8 + 738 = 765 = 17 x 5 x 32 = 153 x 5. Mamy wi璚 w tej gematrii pi璚iokrotno嗆 liczby Magdaleny. W徠pliwe jest, by to Magdalena by豉 przyczyn przepo這wienia. Jest ona raczej jego ofiar, ale przede wszystkim jest narz璠ziem do naprawy tego stanu 鈍iata.

 

好i帷a dowiaduje si nast瘼nie, 瞠 jest Ona Ona. S to jakby dwie poówki, na które przeci皻a jest Ziemia, które nast瘼nie 陰cza si w ca這嗆 w wyrazie „Onana”.

Ze wzgl璠u na szerszy kontekst tego snu (w徠ek chrze軼ija雟twa Janowego) „Onana” traktuj jako anagram „Oanna”, co z kolei odsy豉 do imienia Ioanna, czyli 瞠雟kiej formy od Ioannes. W pierwszej kolejno軼i s逝篡 to ustaleniu greckiej pisowni „Ona”: omega (800) + ni (50) + alfa (1) = 851 = 37 x 23.

 

Okazuje si wi璚, 瞠 ta poówka – „Ona” – ma gematri równ numerowi niepotrzebnego ju klucza, który przy郾i si Karolinie Porz康ny, a który jest iloczynem Chrystusowej liczby 37 i liczby cz這wieka 23. Zadaniem dla 如i帷ej jest najwyra幡iej scalenie obu poówek. Jest ona t przepo這wiona Magdalen, która ma zadanie scali na powrót siebie.

 

Przyjmuj帷 wersj, 瞠 Ewangelia wed逝g 鈍. Jana zosta豉 tak naprawd napisana przez Magdalen, mo瞠my j ca趾iem zasadnie nazywa Ewangeli wed逝g Joanny. He Ioanna = 8 + 10 + 800 + 1 + 50 + 50 + 1 = 920 = 23 x 40 = 46 x 20. O innych wyrazach z gematri 920 ju pisa貫m (http://arnion.bloog.pl/id,331132758,title,Kilka-dobrych-slow-o-Chrystusie-czyli-jak-uprawiac-gematrie,index.html). S to „oko”, „jajko”, „Ten, który jest” i inne. Joanna ma wi璚 gematri opart na liczbie cz這wieka, bez 瘸dnych dodatków. Mo積a to odczyta jako sugesti, 瞠 rozdwojenie, przepo這wienie wniesione zosta這 przez to, co Karolina nazwa豉 wczoraj „ide 37”, 瞠by nie u篡wa zbyt ideologicznie zabarwionego imienia Chrystus czy te Jezus. Powró熤y wi璚 po prostu do cz這wiecze雟twa, by scali na powrót w jedno t nasz przepo這wion Ziemi.

 

Joanna… papie篡ca Joanna. Niektórzy uwa瘸j, 瞠 wielki arkan II przedstawia w豉郾ie papie篡c Joann. Joanna d’Arc… Znowu ten 逝k, arcus sinus, t璚za… Pisa o tym wczoraj Cyprian Sajna.

 

A co z „lutnikiem”? Zastanawiaj帷 si nad gematri greckich instrumentów muzycznych, zainteresowa貫m si kithar. Kithara = 20 + 10 + 9 + 1 + 100 + 1 = 141 = 47 x 3. Jest w tej gematrii Hermesowa liczba 47. I trudno si dziwi. To przecie Hermes wymy郵i ten instrument i ofiarowa go Apollinowi. Co wi璚ej, kithara ma gematri taka sam jak kozio, o którym mówi貫m w zwi您ku z jednym z Hermesowych trójk徠ów pitagorejskich (http://arnion.bloog.pl/id,331195773,title,Ateny-i-Jerozolima-czyli-oliwki-kozly-i-Galilea-zamiast-Judei,index.html). Mo瞠 wi璚 lepiej zamieni ten trójk徠 12 kozów na trójk徠 12 kithar?

 

Ale jest jeszcze co z t kithar. Je郵i mianowicie obliczymy gematri tego s這wa zgodnie z porz康kowymi warto軼iami liter (od 1 do 24), czyli jako 10 + 9 + 8 + 1 + 17 + 1 = 46, to b璠ziemy mieli w tej gematrii dwukrotno嗆 liczby cz這wieka 23, tyle co w Adam.

 

Je瞠li dodamy do tego rodzajnik he = 7, to otrzymamy nasz ulubion liczb 53.

 

Je瞠li ponumerujemy liczby odwrotnie, tzn. od omegi jako 1 do alfy jako 24, to otrzymamy 15 + 16 + 19 + 24 + 8 + 24 = 106 = 2 x 53.

Je瞠li dodamy do tego odwrotn warto嗆 porz康kow rodzajnika he = 18, to otrzymamy 106 + 18 = 124 = 31 x 4, a zatem czterokrotno嗆 niebia雟kiej liczby 31.  

 

I takie w豉郾ie przedziwne instrumenty na potrzeby nowych czasów ma tworzy 好i帷a jako „lutnik”–  instrumenty, w których to, co ludzkie (23), ma swoj odwrotno嗆 w tym, co niebia雟kie (31), a wielkie misterium odwracania pierwszego w drugie a drugiego w pierwsze wyra瘸 liczba 53.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (11) | dodaj komentarz

pi徠ek, 26 maja 2017

Licznik odwiedzin:  181 266  

O moim bloogu

Pozdrawiam

Tarot Apokalipsy

Statystyki

Odwiedziny: 181266

O mnie

M闚i o mnie, 瞠 jestem mistrzem.
A ja nie zaprzeczam.

Czy rzeczywi軼ie 安iatos豉w to umys這wo嗆 tak wzniosla? Sk康瞠, on tylko biegle 穎ngluje starym Heglem, bo 篡je z tego rzemios豉.
Tarot Apokalipsy

Kalendarz

« lipiec »
pn wt cz pt sb nd
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Lubi to