Bloog Wirtualna Polska
S 1 243 252 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS
Stare wied幟y musz odej嗆 ...

Niezwyk造 sen o pi徠ym elemencie

czwartek, 31 maja 2012 14:58

Wczoraj wieczorem EW przys豉豉 mi opis nowego snu:

 

„Par dni temu 郾i mi si pan. Chodzili鄉y po ulicach miasta i szukali鄉y doskona造ch owoców, a w豉軼iwie ich kwintesencji. Znalaz豉m pomara鎍z, która by豉 cz窷ciowo obrana, ale by這 wida cz御tki – w bardzo dok豉dny sposób, kolor i soczysto嗆. Ale szukali鄉y dalej ... jab趾a i innych owoców. Potem widzia豉m, 瞠 by pan bez prawej r瘯i, ale to by豉 zmy趾a dla innych, 瞠by tak ludzie my郵eli. I nagle widz, 瞠 pojawiaj si palce. Widz ca陰 d這 i mówi do pana, 瞠 jest to doskona豉 d這, która gra na ró積ych instrumentach. Patrz równie w pana oczy. Czuj przep造waj帷 harmoni.”

 

Przyznam si, 瞠 zdumia mnie ten sen, poniewa dotyczy on pewnych wa積ych spraw, o których dyskutowa貫m (na boku) gównie 23 maja (ale równie wcze郾iej) z Karolin Porz康ny – przy wyra幡ym udziale 鈍iata duchowego.

 

Z tego punktu widzenia kluczowym s這wem jest w opisie snu EW „kwintesencja”. Etymologicznie s這wo to wywodzi si z 豉ci雟kiego quinta essentia – pi徠y 篡wio (element), którym w Arystotelesowskim obrazie 鈍iata jest eter – he (8) lub ho (70) aither (128 = 27).

 

To, co dotyczy w tym 郾ie mojej osoby, odnosi si do kluczowej dla mnie obecnie sprawy przeskoczenia na pewien wy窺zy (czy te mo瞠 raczej bli窺zy centrum) poziom duchowy. 好i帷a nie wiedzia豉, oczywi軼ie, nic na ten temat, bo by on ju wprawdzie poruszany, tak瞠 z udzia貫m 鈍iata duchowego, ale nie w jej obecno軼i. Sen przedstawia to jako sytuacj, w której nie mam jakby prawej r瘯i, ale na koniec okazuje si, 瞠 jednak j mam. Fakt ujawnienia si u mnie tej r瘯i ukazuje sytuacj, 瞠 uda這 mi si co, co mog okre郵i jako pewn warto嗆 dodatkow, dodan do mojego 篡cia, co polega by mia這 w豉郾ie na wskoczeniu na ten wy窺zy poziom.

 

Pi耩 palców u r瘯i mo積a uzna za model pi璚iu 篡wioów, w którym jeden – ten odpowiadaj帷y kciukowi – jest wyró積iony, poniewa dzi瘯i swej przeciwstawno軼i wobec czterech pozosta造ch umo磧iwia on skuteczne chwytanie. Jest on odpowiednikiem pi徠ego elementu, eteru, kwintesencji.

 

Ale mamy par r彗, czyli dwa kciuki. Gramatyka i gematria sugeruj, 瞠 mamy te dwa etery, a w豉軼iwie jeden eter o dwóch aspektach, m瘰kim i 瞠雟kim. Mo積a to wyrazi po grecku za pomoc formu造:

 

ho aither (198 = 11 x 18) kai (31) he aither (136 = 17 x 8) = 365 = 73 x 5,

 

co pokazuje szczególnego rodzaju miar roku, licz帷ego 365 dni, miar opart na pi璚iu 篡wio豉ch i pentagramie rysowanym na niebie przez kolejne koniunkcje Wenus i S這鎍a –http://www.youtube.com/watch?v=fFDBeTdPKig – najbli窺za b璠zie 6.06.2012, o 3:09 nad ranem, z towarzysz帷ym jej widocznym z Ziemi przej軼iem Wenus przez tarcz S這鎍a – oczywi軼ie dopiero po wschodzie S這鎍a.

 

Jest to model roku bardziej dok豉dny ni te dwa, które kiedy przedstawi貫m, licz帷 gematri Ziemi (lub Gai) i S這鎍a:     

 

Ge (11) + kai (31) + Helios (318) = 360 = 12 x 30, czyli 12 miesi璚y po 30 dni, lub:

 

Gaia (15) + kai (31) + Helios (318) = 364 = 52 x 7 = 13 x 28, czyli 52 tygodnie po 7 dni, albo 13 miesi璚y  Ksi篹ycowych po 28 dni.

 

Liczba 73 to hebrajska gematria odpowiadaj帷a s這wom chochma (m康ro嗆) lub Ani Hu (Ja jestem Nim) (patrz: http://arnion.bloog.pl/id,330988292,title,Pora-juz-pomalu-odslaniac-najwieksze-tajemnice-Kto-ma-uszy-niechaj-slucha-kto-ma-oczy-niechaj-patrzy,index.html), któr mo積a te interpretowa jako Boga i jego 72 imiona (ró積ica mi璠zy liczb dni w roku a liczb stopni w okr璕u powoduje zamian 73 dni na 72 stopnie, czyli zostawia jakby imiona Boga, ale samego Boga eliminuje).

 

Charakter dwup販iowo軼i tego pi徠ego elementu Karolina Porz康ny uj窸a w ten sposób, 瞠 wobec niej jest on m瘰ki, a wobec mnie – 瞠雟ki. W tym kontek軼ie pocz徠kowy brak prawej r瘯i oznacza moj pocz徠kowo jednostronnie m瘰k natur, a pojawienie si „nowej” r瘯i – rozszerzenie si mojej to窺amo軼i równie na ten drugi aspekt.

 

Inaczej mówi帷, chodzi chyba o to, 瞠 po wskoczeniu na ten wy窺zy poziom nie b璠 ju jak dot康 – z racji braku w豉snych uzdolnie medialnych – uzale積iony w swojej pracy duchowej od wspó逍racy z uzdolnionymi w taki sposób kobietami. By mo瞠 wejd wtedy w rol wirtuoza, który b璠zie na nich gra jak na instrumentach muzycznych.

 

Na okoliczno嗆 tego snu policzy貫m sobie gematri wyra瞠nia „pi徠y element jako prawa r瘯a wyposa穎na w palce”: pempte (513) ousia (681) os (1000) he (8) deksia (80) cheir (715) daktyliaia (777) = 3774 = 37 x 17 x 6. Znowu znajdujemy w niej liczb Chrystusow 37.

 

Ciekawa jest ta liczba 3774. Suma cyfr daje 21 – jak wielki arkan 安iat. Rozdzielona na dwie grupy – 37 i 74 – daje si przedstawi jako 37 + 37 x 2, czyli w ten sposób mo積a si w niej doszuka trójdzielno軼i Chrystusa. Odwrócona, tzn. jako 4773 = 37 x 43 x 3, znowu ma jako dzielnik 37, ale podzielona na dwie grupy – 47 i 73 – zawiera liczb Hermesow 47 i liczb chochmy, czyli M康ro軼i Bo瞠j.

 

Dodatkowo zwraca uwag 777 = 21 x 37 jako gematria s這wa daktyliaia (wyposa穎na w palce). Przymiotnik ten ma rodzaj 瞠雟ki, tote b璠zie si 陰czy z rzeczownikami rodzaju 瞠雟kiego. Je瞠li b璠 one mia造 gematri podzieln przez 37, to ca這嗆 po陰czenia te b璠zie si dzieli przez 37 i b璠zie Chrystusowa.

 

Jest nawet taki rzeczownik, oznaczaj帷y jedn z cnót chrze軼ija雟kich, nadziej: he elpis = 8 + 5 + 30 + 80 + 10 + 200 = 333. „Nadzieja wyposa穎na w palce” b璠zie wi璚 mia豉 gematri 1110 = 37 x 30. Palce s symbolem dzia豉nia urzeczywistniaj帷ego. Bez palców, jak wiadomo, nadzieja jest matk g逝pich. Bez palców ani rusz. Nawet jeden palec ma w sobie bosk liczb 73: ho daktylos = 70 + 4 + 1 + 20 + 300 + 400 + 30 + 70 + 200 = 1095 = 73 x 15, cho i Diabe (XV) ma w niej swój udzia.


I có mo積a jeszcze doda? Skoro sen EW daje mi nadziej na now r瘯 a Karolinie Porz康ny dodaje pewno軼i siebie, potwierdzaj帷 jej wizje na temat pi徠ego elementu, wi璚 chyba to znak, 瞠 EW jest nasza i zaraz jej ca貫 篡cie zawali si jak Wie瘸 i zostanie urz康zone na nowo tak, by mog豉 wraz z nami pracowa dla Anio豉 i Wielkiej Bogini.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Jezus Chrystus ulepiony przez pszczo造

wtorek, 29 maja 2012 16:28

Powracam dzi do snów EW.

 

„Sen o pszczo豉ch: Jest mnóstwo pszczó, a w豉軼iwie uli. Ule z pszczo豉mi s w sadzie. Z jednej strony – wschodniej – jest du篡 i wysoki 篡wop這t, jakby z leszczyny. Dostaj informacj, 瞠 musz przygotowa i zapewni po篡wienie pszczo這m na rok.

 

Ten sen o pszczo豉ch jest moim zdaniem powi您any ze snem, który przy郾i mi si oko這 roku temu.

 

Akcja snu toczy si chyba w Hiszpanii, w jakich dawniejszych czasach. Jest wojna, zdaje si wojna domowa. Kilku zbrojnych m篹czyzna napada na mój dom. Chowam si z moim synkiem w jakim pomieszczeniu gospodarczym, w którym na pod這dze jest s這ma. Pomieszczenie jest podzielone na boksy. Wiem, 瞠 musz ochroni synka. Chowam go wi璚 w najdalszym boksie i przykrywam s這m. Sama wybiegam naprzeciw oprawcom, 瞠by ich zmyli i oddali zagro瞠nie od mojego dziecka. Id na pewn 鄉ier – bez 瘸dnej broni, ale z wielk odwag.

 

Zbli瘸m si do m篹czyzny i nagle czas jakby zwalnia. Patrz mu g喚boko w oczy, a on mi. Jest to rodzaj pojednania, bo widz w jego oczach strach pomieszany z zagubieniem – jakby spotka豉 si ofiara (ja) i kat (on). Czas si zatrzyma – a my jeste鄉y 鈍iadomi naszych ról. Nagle wszystko znika i pojawia si obraz sze軼ianu, a w豉軼iwie sze軼ianów po陰czonych ze sob jakby w plaster miodu.

 

Po tym jest przekaz, 瞠 cz這wiek dopiero po wyzwoleniu si z wzorca kata i ofiary mo瞠 篡 w pe軟i. Nast瘼nie wida anten wystaj帷 z kuli ziemskiej czerpi帷 energi z wszech鈍iata.”

 

Interpretacja:

 

Ten wcze郾iejszy sen ma dwie warstwy znaczeniowe. Po pierwsze, dotyczy indywidualnej historii 好i帷ej, pokazuj帷 jej, 瞠 w ró積ych jej inkarnacjach rozgrywany jest podobny scenariusz w uk豉dzie: on, ona i jej dziecko. Ma wi璚 – za spraw jakich zasz這軼i – w wielu swoich wcieleniach tego samego prze郵adowc, oczywi軼ie za ka盥ym razem w jakim innym ciele. Chodzi zapewne o jego dziecko, najprawdopodobniej z ni, z którym co z貫go si sta這 – jego zdaniem z jej winy. Z tego punktu widzenia sen ma na celu skierowanie jej uwagi na jaki w徠ek z jej obecnego 篡cia, który jest kontynuacj tego starego schematu. Nie ma on 瘸dnego uzasadnienia w czym, co zasz這 w tym 篡ciu, a jednak wp造wa na nie bardzo destrukcyjnie. Kto, kto 篡je ze 鈍iadomo軼i sta貫go zagro瞠nia ze strony jakiego prze郵adowcy, którym mo瞠 by dowolna osoba z bli窺zego lub dalszego otoczenia, nie mo瞠 by w pe軟i sob, ma to窺amo嗆 i 篡cie wyko郵awione.

 

Zatrzymanie si czasu to spojrzenie na ca陰 sytuacj z szerszej perspektywy, wykraczaj帷ej poza granice obecnej inkarnacji. Zreszt akcja snu, chocia sama 好i帷a i jej dziecko s z obecnej inkarnacji, toczy si w scenerii wzi皻ej z innego 篡cia. Z tej szerszej perspektywy wida, 瞠 篡cie rozgrywane jest wed逝g z góry napisanego scenariusza, 瞠 gra si w nim – z jakich wzgl璠ów – pewn okre郵on rol. By mo瞠 jest w tym scenariuszu jaki b陰d, mo瞠 nie warto odgrywa wci捫 tej samej historii, z której nic dobrego nie wynika – dla 瘸dnej ze stron.

 

Znikni璚ie obrazu rozpoczyna drug warstw znaczeniow snu, dotycz帷 w równym stopniu wszystkich i obecnego okresu w 篡ciu Ziemi. Pokazane zostaje, 瞠 wszyscy stanowimy jedno嗆 – jeste鄉y elementami tego samego plastra miodu. Wynika z tego, 瞠 robi帷 komu co z貫go, robimy to tak瞠 samym sobie. ㄠczenie si sze軼ianów w plaster to element z pó幡iejszego snu o kamyczkach, które zamieni造 si w o鄉iok徠y i utworzy造 jedn spójn ca這嗆. A pojawiaj帷a si na zako鎍zenie wystaj帷a z kuli ziemskiej antena czerpi帷 energi z wszech鈍iata to komunikat, 瞠 obecnie – w zwi您ku z rozpoczynaj帷 si Epok Wodnika – zsy豉na jest na Ziemi Energia Wspó赧stnienia, powoduj帷a, 瞠 istoty ludzkie, zasklepione do tej pory w swoich bytach osobnych i walcz帷e ze sob nawzajem, zaczynaj si 陰czy i wzajemnie wspiera.

 

A na koniec komentarz gematryczny. Ziemia jako plaster miodu to jakby „dom ulepiony przez pszczo造”: oikos (70 + 10 + 20 + 70 + 200 = 370 = 37 x 10) melissoteuktos (40 + 5 + 30 + 10 + 200 + 200 + 70 + 300 + 5 + 400 + 20 + 300 + 70 + 200 = 1850 = 37 x 50) = 2220 = 37 x 60. Mamy w gematrii tego wyobra瞠nia Chrystusow liczb 37. A wi璚 jest to chyba idea Chrystusowa.

 

„Chrystus ulepiony przez pszczo造” Christos melissoteuktos = 1480 + 1850 = 3330 = 37 x 90. Te pi瘯nie.

 

„Jezus ulepiony przez pszczo造”: Iesous melissoteuktos = 888 + 1850 = 2738 = 372 x 2. Jeszcze pi瘯niej, z liczb Chrystusow do kwadratu.


„Jezus Chrystus ulepiony przez pszczo造”: Iesous Christos melissoteuktos = 888 + 1480 + 1850 = 4218 = 37 x 19 x 6. Te nie幢e. W kombinacji z liczb 19, czyli z wielkim arkanem S這鎍e, co budzi skojarzenie z monstrancj.

 

No wi璚 lepmy, my, ludzkie pszczo造, tego Jezusa Chrystusa jako nasz dom, jako Królestwo Bo瞠 na Ziemi. To znacznie lepsze ni bycie owieczkami w Bo瞠j Owczarni, lub rybami 豉panymi w sieci przez apostoów Jezusa.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Smok, Smoczyca i inne smoki

poniedzia貫k, 28 maja 2012 17:32

Przesz這 rok temu Karolina Porz康ny opowiedzia豉 mi o swoich wizjach ze smokami:

 

„Troszeczk poszuka豉m w starych wiadomo軼iach i znalaz豉m dok豉dny opis tej wizji, o której wspomnia豉m: Dzisiaj rano obudzi豉m si z obrazem dziewczyny trzymaj帷ej mi przy gardle nó. Czu豉m, 瞠 kiedy pójd krok do przodu, wbije mi si on w aort. Troch, musz przyzna, mnie to wystopowa這. Ale moja kreatywno嗆 i si豉 moreny czo這wej nie da豉 za wygran – zrobi豉m krok do przodu. Mia造鄉y w zwi您ku z tym dyskusj o wiecznym pot瘼ieniu samobójców, ale przecie to nie ja trzyma豉m nó. Da豉m kolejny krok. Wtedy ona zacz窸a powoli si cofa, ale nie odpu軼i豉. Chwyci豉m wi璚 ostrze i … rozp造n窸o mi si ono w d這ni. Do trzonka doczepi豉m hak i zacz窸am rozpruwa nim obrazy, które stawa造 mi przed oczami. Jak obrazy na 軼ianie – za ka盥ym razem by nowy. I w ko鎍u zobaczy豉m, 瞠 jestem w tunelu fikcyjnych przestrzeni. Taki niby tunel czasoprzestrzeni, ale nieudolnie podrobiony. Znalaz豉m 廝ód這 i dotar豉m do kogo, kto jakby dmuchaj帷 w ten tunel kreowa 鈍iaty. Wyrwa豉m mu go z ust i od razu wszystko znik這. Ale wtedy tu przed moj twarz wy這ni si z ciemno軼i 貫b ogromnego smoka. Z ogromnymi pustymi oczodo豉mi. A ja si tylko zastanawia豉m, dlaczego si go nie boj. I pozwoli豉m, by mnie wch這n掖. I wtedy on rozb造sn掖 jak pi瘯ne sztuczne ognie.

 

Tarot Apokalipsy – wielki arkan XI Moc - O鈍iecenie

 

 

To jest jakby pocz徠ek kilku obrazów, które si w podobnym kontek軼ie pojawia造, zawsze ta sama dziewczyna i ten sam smok z pustymi oczodo豉mi. A w ko鎍u wykreowa豉m swojego w豉snego smoka i od tej pory przesta造 mnie te wizje nachodzi. […]

 

Zgodnie z obietnic przesy豉m wizje o smokach, smoczkach i innych podobnych istotach. Jak zwykle wydaj mi si one wy陰cznie barwnymi opowie軼iami wytwarzanymi przez bujn wyobra幡i, cho tak naprawd obrazy s sta貫 i sama nie jestem w stanie niczego doklei, mog jedynie pod捫a za nimi.

 

Ca豉 opowie嗆 zacz窸a si od tego, 瞠 próbowa豉m komu pomóc w oczyszczeniu przestrzeni astralnej. Mia on do czynienia z dziwnymi energiami i pomoc Anioów i jasnych istot na niewiele si zdawa豉. To tak jakby lekarza poprosi o pomoc przy pracy w kamienio這mach. Nie te narz璠zia. A skoro pojawi造 si ju wcze郾iej smoki, to stwierdzi豉m, 瞠 mo瞠 by pod捫y tym tropem. Od tego momentu zaczyna si opowie嗆.

 

Powiedzia豉m, 瞠by przyby造 wszystkie smoki, które maj wolne moce przerobowe. I zjawi豉 si ogromna, bardzo stara Smoczyca, z ksi璕 i w okularach. Mia豉 zerwany 豉鎍uch i obro輳. Wida by這, 瞠 d逝gi czas by豉 na uwi瞛i, mia豉 poranion ca陰 szyj i cia這 w bliznach. Wzi窸am sk康 tak srebrzyst ma嗆 na rany, posmarowa豉m je i poluzowa豉m obro輳. Dzi瘯i temu mo積a j by這 zdj望. I spyta豉m, dlaczego mnie pos逝cha豉 i si zjawi豉, a ona na to, 瞠 wszystkie smoki musz mi by pos逝szne. Najpierw konsternacja, a potem zacz窸am si nabija, 瞠 jestem Dragon Queen, lecz ona tylko z takim politowaniem na mnie spojrza豉, 瞠 od razu przesta豉m. Zobaczy豉m, 瞠 przylecia這 za ni mnóstwo smoków i wszystkie tylko czeka造, co powiem. Ale co mo積a robi z tak chmar smoków? No có, powiedzia豉m, 瞠 maj si zjawi, wi璚 si zjawi造.

 

Poprosi豉m je, 瞠by pilnowa造 przestrzeni, aby nikt nie wrzuca tam niepotrzebnych my郵i, wtr皻ów, sugestii.

 

Smoczyca otworzy豉 swoj ksi璕 i spyta豉, czy to 膨danie. Ja na to, 瞠 to tylko pro軸a, niczego nie 膨dam. Zamkn窸a swoje notatki, spojrza豉 na mnie spod okularów i mówi: dobrze, pro軸a. I wtedy wszystkie smoki ruszy造 jakby w przestrze astraln i zobaczy豉m, czym si 篡wi.

 

Zjadaj te wszystkie wpadaj帷e jak meteoryty wtr皻y, wszystko, co kto niezgodnie z nasz wol wk豉da nam do przestrzeni.

 

Po wizji ze smoczyc, pani profesor w okularach, by豉 jeszcze jedna. By豉m sobie w鈔ód tych wszystkich fajnych smoczków i by這 nawet zabawnie. Do momentu. Takie zgromadzenie przyci庵a te inne energie. Ju nie takie sympatyczne.

 

Zjawi造 si dwa ogromne stwory, na pozór przypominaj帷e smoki. By造 zupe軟ie czarne i mia造 skór bardzo podobn do skóry padalca. My郵a豉m, 瞠 to jaki rodzaj smoków, i 瞠 równie b璠 mi pos逝szne, ale nie. Zacz窸y si zbli瘸, a we mnie narasta這 przera瞠nie, nie mia造 przyjaznych zamiarów i raczej chcia造 si zabawi. Kiedy ju prawie mia豉m je przed swoj twarz, Smoczyca w okularach co do nich powiedzia豉 i odst徙i造. Spyta豉m, dlaczego nie by造 mi pos逝szne, a pos逝cha造 ciebie. Ona na to: «bo to nie s smoki». Nie powiedzia豉, czym s, ale doda豉: «Tobie te b璠 pos逝szne, kiedy przestaniesz si ich ba».

 

I zadzia豉這. Teraz robi, o co poprosz.


Ale wniosek jest inny, odnosz帷y si w ogóle do l瘯ów i demonów. Kiedy jest w nas l瘯 przed nimi, zawsze b璠 mia造 nad nami w豉dz, karmi帷 si l瘯iem, jaki wywo逝j. Kiedy l瘯 znika, staj si super sprzymierze鎍ami.”

 

A oto moja interpretacja sprzed roku tych smoczych wizji:

 

Osoba, która kreuje 鈍iaty, dmuchaj帷 w tunel fikcyjnych przestrzeni, to Bóg Stwórca, Demiurg przejawiaj帷y si w swoim stworzeniu, którego zjawiskowa forma (forma zmys這wa, przestrzenna i czasowa) jest nieprawdziwa. Ty sama widzisz w swojej wizji siebie jako istniej帷 w tej fikcyjnej przestrzeni, tzn. w 鈍iecie. Wyrwanie tunelu fikcyjnych przestrzeni z ust Boga oznacza oderwanie si stworzenia od Stwórcy, co, co niemiecki mistyk Jakob Böhme okre郵a terminem „Abfall” – odpadni璚ie – do czego nawi您uje te w swojej filozofii Hegel. W ortodoksyjnym chrze軼ija雟twie okre郵a si to jako „upadek” i wi捫e z grzechem pierworodnym, czyli z niepos逝sze雟twem pierwszych ludzi, do którego namówi ich w捫 Lucyfer (w捫 czy smok to jako symbol jedno i to samo). Ca造 proces boskiego Absolutu dokonuje si w trzech fazach. Najpierw Bóg jest tylko w sobie samym. Potem wychodzi poza siebie i „odpada” od siebie. I na koniec powraca do siebie i znowu jest u siebie, ale wzbogacony o poznanie samego siebie. To poznanie mo磧iwe jest dzi瘯i temu, 瞠 Bóg przejawi si w postaci stworzenia, nast瘼nie zagubi si w nim i na koniec odnalaz w nim siebie, rozpozna siebie w swoim stworzeniu. Bóg wy豉niaj帷 si z tego stworzenia, wy豉nia si z ciemno軼i (z mroku nie鈍iadomo軼i) jako smok. To, 瞠 ma puste oczodo造, oznacza, 瞠 nie ma on jeszcze prawdziwej 鈍iadomo軼i samego siebie, a to, 瞠 ma posta smoka, oznacza, 瞠 jawi si samemu sobie w postaci potwora – obcej, gro幡ej istoty, jakiego nocnego koszmaru. Rozpoznanie przez Boga w tym smoku samego siebie przedstawione jest w tej wizji jako roz鈍ietlenie si smoka, jego rozb造郾i璚ie na podobie雟two ogni sztucznych. J瞛yk niemiecki ma na okre郵enie tego zjawiska termin „Verklärung”, który oznacza roz鈍ietlenie, rozpromienienie, a w sensie religijnym – Przemienienie Pa雟kie, które polega這 na przemianie Jezusa w posta 鈍ietlist, czemu towarzysz s這wa Boga: „To jest Syn mój umi這wany”. Fakt, 瞠 smok rozb造sn掖 鈍iat貫m, kiedy da豉 mu si wch這n望, oznacza, 瞠 tak naprawd Bóg uzyskuje 鈍iadomo嗆 siebie jedynie w ludzkiej 鈍iadomo軼i, ale dopiero wtedy, kiedy ta ludzka 鈍iadomo嗆 dozna o鈍iecenia. Zobaczy豉 wi璚 w swojej wizji siebie sam jako doznaj帷 o鈍iecenia, co z perspektywy Boga oznacza, 瞠 narodzi豉 si dla niego jako Córka Bo瘸 (bo przecie nie Syn) i teraz mo瞠 on spogl康a na 鈍iat twoimi oczami, bo swoich w豉snych nie ma – s to jedynie puste oczodo造 smoka. Pot瘼ienie samobójców, o którym by豉 mowa, wynika z tego, 瞠 Bóg osi庵a swój ostateczny cel dzi瘯i ludziom 篡j帷ym na ziemi, bo istoty duchowe mog si narodzi jako Synowie i Córki Boga jedynie w trakcie 篡cia na ziemi, dzi瘯i doznaniu w trakcie tego 篡cia o鈍iecenia. Ca造 w徠ek rozp造wania si no瘸 a nast瘼nie rozpruwanych i znikaj帷ych obrazów odnosi si do 鈍iadomo軼i o鈍ieconego, który prze豉ma bariery sko鎍zono軼i i rozpozna w zmys這wym 鈍iecie iluzj, maj, co, co znika wobec si造 ducha (kreatywno嗆, morena czo這wa), a ma realno嗆 jedynie dla ducha w徠貫go, niepewnego siebie. Ta dziewczyna z no瞠m jest personifikacj mai. Mo積a j wi璚 nazwa Maj. To ona jest Cesarzow. Ty w tej wizji uosabiasz wielki arkan Moc, na którym w naszej talii przedstawiona jest niewiasta ze smokiem z „Apokalipsy”, która urodzi豉 Syna Bo瞠go – roz鈍ietlonego s這鎍em.

 

W徠ek smoka zwi您anego 豉鎍uchem a potem uwolnionego z 豉鎍ucha jest z „Apokalipsy”. Oczywi軼ie „Apokalipsa” opisuje to w sposób przek豉many, ale my jeste鄉y od tego, 瞠by t histori odk豉ma.

 

Apokalipsa 20, 1-3: „I widzia貫m anio豉 zst瘼uj帷ego z nieba, który mia klucz od otch豉ni i wielki 豉鎍uch w swojej r璚e. I pochwyci smoka, w篹a starodawnego, którym jest diabe i szatan, i zwi您a go na tysi帷 lat. I wrzuci go do otch豉ni, i zamkn掖 j, i po這篡 nad nim piecz耩, aby ju nie zwodzi narodów, a si dope軟i owych tysi帷 lat. Potem musi by wypuszczony na krótki czas.” I dalej (Apokalipsa 20, 7-9): „A gdy si dope軟i tysi帷 lat, wypuszczony zostanie szatan z wi瞛ienia swego. I wyjdzie by zwie嗆 narody, które s na czterech kra鎍ach ziemi, Goga i Magoga, i zgromadzi je do boju; a liczba ich jak piasek morski. I ruszyli na ziemi jak d逝ga i szeroka, i otoczyli obóz 鈍i皻ych i miasto umi這wane. I spad z nieba ogie, i poch這n掖 ich.” A wcze郾iej w „Apokalipsie” (17, 8-9) czytamy: „Zwierz, które widzia貫, by這 i ju go nie ma, i znowu wyjdzie z otch豉ni, i pójdzie na zatracenie. I zdumiej si mieszka鎍y ziemi, których imiona nie s zapisane w ksi璠ze 篡wota od za這瞠nia 鈍iata, gdy ujrz, 瞠 zwierz to by這 i 瞠 go nie ma, i 瞠 znowu b璠zie. Tu jest umys obdarzony m康ro軼i.”

 

Po oczyszczeniu z przeinacze, wynikaj帷ych ze z góry przyj皻ej tezy, 瞠 ten smok musi by z造, wersety te znacz, 瞠 droga Boga do m康ro軼i prowadzi poprzez tego smoka wy豉niaj帷ego si z otch豉ni. Zauwa, 瞠 ten smok z pustymi oczodo豉mi wy這ni si w twojej wizji z ciemnej otch豉ni. A co potem si sta這? Roz鈍ietli si w sposób przypominaj帷y sztuczne ognie. Na podstawie opisu z „Apokalipsy” te mo積a wnioskowa, 瞠 to wszystko, co wysz這 z otch豉ni, sp這n窸o w ogniu i zamieni這 si w 鈍iat這. Skoro to, co wychodzi z otch豉ni, jest opatrzone mianem diab豉, to jego pój軼ie na zatracenie oznacza przemian w 鈍ietlistego anio豉, który wzlatuje do nieba jako M康ro嗆 Bo瘸. Posta z貫go diab豉 (czy smoka) kreuje nasza niewiedza i strach. Kiedy strach zniknie, diabe przemieni si w anio豉 a niewiedza w m康ro嗆.

 

W Twoich wizjach Smoczyca w okularach i z ksi璕 jest logicznie pó幡iejsza od Smoka z pustymi oczodo豉mi. Teraz ona widzi. Okulary s symbolem widzenia nabytego. Dopiero przez te okulary mo積a czyta ow ksi璕. Poniewa za przemiana smoka z pustymi oczodo豉mi w posta 鈍ietlist dokona豉 si dzi瘯i temu, 瞠 da豉 si poch這n望 temu smokowi, wi璚 mo積a uzna, 瞠 Smoczyc w okularach jeste Ty sama – i dlatego jest Ci ona pos逝szna, i dlatego te jest Smoczyc a nie Smokiem. Równie poraniona szyja Smoczycy 鈍iadczy o jej zwi您ku z Tob, gdy w Twojej wizji dziewczyna z no瞠m przyk豉da豉 Ci ten nó w豉郾ie do szyi.

 

Komentarza wymaga te moment, w którym Smoczyca zostaje uwolniona z 豉鎍ucha po d逝gim okresie pozostawania w niewoli. Z „Apokalipsy” wynika, 瞠 jest to okres tysi帷a lat. Cofaj帷 si od dzi o tysi帷 lat wstecz dochodzimy do pocz徠ków pa雟twa polskiego jako pa雟twa nale膨cego do rodziny narodów europejskich. Smoczyca reprezentuje wi璚 nasze przedchrze軼ija雟kie, s這wia雟kie korzenie, a te 豉鎍uchy to narzucone nam przemoc i z gruntu obce nam duchowo chrze軼ija雟two. Wychowywani w tym systemie osi庵n瘭i鄉y ju to, co mieli鄉y w sensie cywilizacyjnym dzi瘯i temu osi庵n望, wi璚 czas na zerwanie 豉鎍uchów i powrót do 廝óde naszej narodowej mocy.

 

Te inne istoty smokopodobne to inne narody („narody, które s na czterech kra鎍ach ziemi, Goga i Magoga”). Kiedy Polska si璕nie do 廝ód豉 swej mocy, oczy軼i si z wszystkiego, co zakóca jej w豉sn to窺amo嗆, albo przetworzy to w swoj w豉sn substancj (o czym 鈍iadczy zjadanie, a wi璚 w konsekwencji tak瞠 trawienie tych obcych wtr皻ów), wówczas inne narody zaczn s逝cha z uwag naszego g這su i rusz – pod naszym przywództwem – szturmowa Nowe Jeruzalem – po to, 瞠by tam trafi, a nie 瞠by je zniszczy, ma si rozumie. Trafia si za tam poprzez sp這ni璚ie (uwolnienie od barier sko鎍zono軼i) i zamian w 鈍ietlist posta chwalebn.

 

Tak komentowa貫m przesz這 rok temu te smocze wizje Karoliny. A dzisiaj mog do tego doda jeszcze refleksj, 瞠 smoki w wizji Karoliny oczyszczaly nasz przestrze duchow z obcych nam chrze軼ija雟kich kodów. No i troch gematrii:

 

„A kiedy dope軟i si tysi帷 lat, rozwi您any zostanie Szatan” – „rozwi您any zostanie Szatan”: lythesetai ho Satanas = 30 + 400 + 9 + 8 + 200 + 5 + 300 + 1 + 10 + 70 + 200 + 1 + 300 +1 + 50 + 1 + 200 = 1786 = 47 x 19 x 2. Mamy wi璚 w tej gematrii 47 – liczb Hermesa. Ta uwolniona z 豉鎍uchów smoczyca w okularach z wizji Karoliny jest wi璚 istot Hermesow. Tysi帷 lat ju min窸o.

 

W „Apokalipsie” ten Diabe, Szatan, Smok nazywany jest te „w篹em pradawnym”. Jest to W捫 Lucyfer, przynosz帷y 鈍iat這.

 

W捫 Lucyfer: Ofis ho Fosforos = 70 + 500 + 10 + 200 + 70 + 500 + 800 + 200 + 500 + 70 + 100 + 70 + 200 = 3290 = 47 x 70. Znowu wychodzi na to, 瞠 jest to istota Hermesowa. Kiedy za odejmiemy rodzajnik ho = 70, otrzymamy liczb 3220 = 46 x 70. Zamiast liczby Hermesa (47) mamy wi璚 wówczas liczb cz這wieka (46). Bo Hermes Lucyfer przynosi przecie 鈍iat這 cz這wiekowi, by si cz這wiek na koniec o鈍ieci – bo tylko o to chodzi ostatecznie Bogu.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

851 = 1000, a „Sprawa Polska” nie jest tak do ko鎍a polska

poniedzia貫k, 28 maja 2012 11:33

Liczebniki pisane s這wami daj ciekawe efekty gematryczne.

 

Na przyk豉d Chrystusowa liczba 37 to: triakonta (300 + 100 + 10 + 1 + 20 + 70 + 50 + 300 + 1 = 852) kai (20 + 1 + 10 = 31) hepta (5 + 80 + 300 + 1 = 386) = 1269 = 47 x 27 = 423 x 3.

 

Czyli gematria pisanej literami liczby 37 zawiera jako dzielnik Hermesow liczb 47, a zwa篡wszy 瞠 gematria ho Hermes = 423, mo積a powiedzie, 瞠 37 to po trzykro Hermes.

 

We幟y teraz pisan s這wnie nasz ulubion liczb 53: pentekonta (80 + 5 + 50 + 300 + 8 + 20 + 70 + 50 +300 + 1 = 884) kai (20 + 1 + 10 = 31) treis (300 + 100 + 5 + 10 + 200 = 615) = 1530 = 17 x 9 x 10 = 153 x 10. Poniewa 153 to gematria he Magdalene, wi璚 mo積a powiedzie, 瞠 53 jest dziesi璚iokrotn Magdalen.

 

Jest to tym bardziej ciekawe, 瞠 ten sam efekt daje gematria ryby i ryb (liczba Magdaleny jest zaszyfrowana w 153 rybach z Ewangelii wed逝g 鈍. Jana):

 

ryba: ichthys = 10 + 600 + 9 + 400 + 200 = 1219 = 53 x 23;

 

ryby: ichthyes = 10 + 600 + 9 + 400 + 5 + 200 = 1224 = 153 x 8,


co wzmocnione zostaje jeszcze przez kombinacj „ryby i ryba”: ichthyes (1224) kai (31) ho (70) ichthys (1219) = 2544 = 53 x 48.

 

153 to pi耩dziesi徠 trzy i sto – „i sto” to po grecku kai (31) hekaton (5 + 20 + 1 + 300 + 70 + 50 = 446) = 477 = 53 x 9. Dodaj帷 wi璚 do ryby (53 x 23) jeszcze 100 (czyli 53 x 9), otrzymamy 53 x 25.

 

A 瞠 jeszcze – o czym nas poinformowa Maciej Nabia貫k – 53 jest liczb przek徠nej kwadratu prostok徠nego o bokach 28 i 45 (mianowicie: 532 = 282 + 452 = 2809), wi璚 coraz bardziej si nam ona podoba.

 

Skoro za pojawi豉 si powy瞠j liczba 100, wi璚 automatycznie przychodzi te na my郵 1000. „Tysi帷” s這wnie to po grecku chilias (600 + 10 + 30 + 10 + 1 + 200 = 851 = 37 x 23). No i mamy liczb 851, której tak d逝go szukali鄉y! To ten numer niepotrzebnego ju klucza ze snu Karoliny Porz康ny. Czyli mo積a ten sen odczyta: „tysi帷 lat i wystarczy”. W tym kontek軼ie Chrystusowa liczba 37 sk豉nia do interpretacji: „tysi帷 lat chrze軼ija雟twa w zupe軟o軼i nam wystarczy”.

 

Powiecie pa雟two, 瞠 chrze軼ija雟two trwa ju raczej 2000 lat ni 1000? To zale篡, gdzie. W Polsce – od w豉郾ie od oko這 tysi帷a lat. I w ten sposób dotarli鄉y do w徠ku „Sprawa Polska”.

 

Niedawno w prywatnej dyskusji na facebooku napisa貫m: „Sprawa ci庵這軼i tradycji jest pewnym problemem w naszej wspó逍racy ze 鈍iatem duchowym. Akataleptos chce przemienia zwolna stary kanon chrze軼ija雟twa, a te cztery panie z Nocy Walpurgi strasznie si z篡maj na to ca貫 chrze軼ija雟two i Jezusa. Podobnie problematyczna jest w tym wszystkim tzw. „Sprawa Polska”. Ani Jego, ani Ich ona nie obchodzi. Ale kiedy ten w徠ek by do嗆 篡wy. Teraz jakby straci na znaczeniu, co chyba posz這 inaczej, ni si wcze郾iej wydawa這.”


Pawe Borcz odpowiedzia: „Sprawa Polska wygl康a dla mnie tak, 瞠 dawno, dawno temu na tych terenach 篡li ludzie, którzy wiedzieli, o co w 篡ciu chodzi, 篡li w harmonii ze 鈍iatem duchowym. W porównaniu z wi瘯szo軼i obecnej populacji to byli prawdziwi kosmici. Zostali oni st豉mszeni i zapomniani, ich historia jest przekr璚ana, ale w jakim nieokre郵onym momencie dokona si przemiana na planecie, która przywróci ten spokój. Po to zostali st豉mszeni, aby mogli zreintegrowa si na wy窺zym poziomie dzi瘯i przebytym trudnym do鈍iadczeniom. Ale nie b璠zie jakiej powtórki i narzucania jej jako wzoru do na郵adowania dla narodów.”

 

A ja na to: „Tak t Spraw Polsk mniej wi璚ej widzimy. Pojawiaj si co jaki czas w snach odniesienia do naszej przedchrze軼ija雟kiej to窺amo軼i, ale jest te jaka uporczywa blokada informacyjna w tej kwestii. Oczywi軼ie, nie ma mo磧iwo軼i prostego powrotu do tego, co min窸o, ale jest – jako zadanie – przywrócenie narodowi wymazanej pami璚i o w豉snych korzeniach – co w rodzaju narodowej psychoterapii.”

 

Monika Pachniewicz – ca趾iem niezale積ie od powy窺zej wymiany pogl康ów – natychmiast przys豉豉 swój sen: „好i這 mi si dzi, 瞠 oblatywa豉m okolic stolicy. By豉 to pe軟a zielonej g瘰twiny typowo «polska» okoliczno嗆 przyrody! Nagle jednak z krzaków wynurzy si zamglony obraz wielkiego zwierz璚ia, s康zi豉m, 瞠 to 簑br. Ale gdy bli瞠j si przyjrza豉m, stwierdzi豉m, 瞠 to tur! Polecia豉m dalej pe軟a zdumienia, 瞠 widz wymar造 gatunek. Wyl康owa豉m nieopodal du瞠j piaskownicy. By tam tylko na 豉weczce Marek Jurek ze swym ma造m synkiem (ok. 3 lat). On mnie nie widzia, czu si pewnie i zacz掖 okropnymi s這wy krzycze na synka. Pomy郵a豉m sobie: taki 鈍i皻y konserwatysta, taki bogobojny i tak fatalnie si zachowuje?” Nie mieli鄉y oboje w徠pliwo軼i, 瞠 wobec oczywistej ju dzi kompromitacji katolickiej nalecia這軼i na zdrowym duchu narodu (skandaliczne zachowanie katolickiego fundamentalisty Marka Jurka), pora w jakim sensie powróci do naszej przedchrze軼ija雟kiej to窺amo軼i. Symbolizuje j, oczywi軼ie, tur. Monumentalna „Mitologia s這wia雟ka” Czes豉wa Bia販zy雟kiego ma wszak瞠 podtytu „Ksi璕a Tura”.

 

A na koniec w陰czy豉 si polemicznie do tej debaty Karolina Porz康ny:

 

„Co do dawnych ludów zamieszkuj帷ych obecne nasze tereny, to uwa瘸m, 瞠 jeszcze przed S這wianami by造 one zamieszkane przez tzw. ludy megalityczne. Mo瞠 to oni w豉郾ie pozostawili tu jaki skrawek swojej kultury i wiary. Pami皻am wizj, któr mia豉m w Odrach, w tym rezerwacie z ustawionymi kamiennymi kr璕ami. Pojecha造鄉y tam z kole瘸nk chyba dzie po przesileniu letnim. Zajecha造鄉y troch pó幡o, zrobi這 si ciemno. Jak zwykle troch b陰dzi造鄉y, zanim uda這 nam si trafi. By造鄉y tam który raz z rz璠u. Rezerwat by ju zamkni皻y, ale kiedy jego stra積ik powiedzia nam, jak wej嗆 i wyj嗆 bez anga穎wania kogokolwiek. Dlatego bez pytania znalaz造鄉y si tam o zmierzchu. Jak zwykle przywitali nas ogromni stra積icy stoj帷y przy najwi瘯szym kr璕u. Maj tak mniej wi璚ej z 4 metry wysoko軼i. Tacy niewzruszeni z mieczami w d這niach. Usiad造鄉y na 豉weczce przed jednym z kr璕ów z fallicznym g豉zem w 鈔odku. I nagle przysz豉 wizja. M這da dziewczyna przysz豉 do mnie, z wielk rado軼i przykucn窸a przy mnie i po這篡豉 mi g這w na kolanach. Wygl康a豉 troch jak z czasów druidów. By豉 taka szcz窷liwa, 瞠 wreszcie przysz豉m. Wszyscy wokó radowali si z tego faktu i urz康zili biesiad. A ja z tego wzruszenia i poczucia przynale積o軼i do tej rodziny, spo貫czno軼i, strasznie p豉ka豉m. To na pewno nie byli Goci, jak twierdz archeolodzy, opisuj帷 tamte tereny. To by造 ludy du穎 wcze郾iejsze. Jakie dziwnie królewskie.”


No có, m這da dziewczyna czeka. Zróbmy co. Nie jest to Polka, ale co z tego. To z ca陰 pewno軼i kto bliski naszym czterem damom z Nocy Walpurgi w Oko鎍u.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Martwym rybom ju dzi瘯ujemy, chodzi nam o 篡we ryby

niedziela, 27 maja 2012 11:57


Napisa豉 wczoraj do mnie Karolina Porz康ny:

 

«Dzisiaj mia豉m do嗆 ponury sen, ale jako wpisuje si on w to, co napisa貫 o dru篡nie, o braku wiary. Jestem w dziwnym 鈍iecie. Wsz璠zie pe軟o martwych, ogromnych ryb, po獞iartowanych. Widok okropny, a do tego szaro niebieska kolorystyka z odcieniami ciemniejszego grafitowego. Ponuro, smutno i beznadziejnie. Przera瘸 mnie ten widok i nie wiem, dlaczego kto stworzy taki 鈍iat, lub dlaczego komu przysz豉 ch耩, by zrobi tak masakr. Chodz w b這cie wymieszanym z gnij帷ymi resztami i wydzielinami tych ogromnych zwierz徠. Jestem z kilkoma osobami. Oni emanuj beznadziej, jakim prze鈍iadczeniem, 瞠 nie da si tego naprawi, zmy, oczy軼i. Ja jednak szukam rozwi您ania, czuj, 瞠 jest nadzieja, 瞠 taki 鈍iat nie mo瞠 by sko鎍zony bez mo磧iwo軼i transformacji. Szukam rozwi您ania, cho wszystko dooko豉 budzi l瘯. Niby nie ma zagro瞠nia, ale wionie, chyba przez ten bezruch i 鄉ier, zgroz. Boj si, znajduj jakie dwa 廝ód豉. Nie wiem, czy p造n w tym samym kierunku, gdy je dostrzegam, s równoleg貫. Czuj, 瞠 s w stanie obmy ten szlam, t krew, ten brud. Ale trzeba doj嗆 do 廝ód豉, a ono jest, w moim intuicyjnym odczuciu w g喚bi ziemi, trzeba jakby zej嗆 kana豉mi, które wygl康aj jeszcze paskudniej, do miejsca, które uwolnione, obmyje wszystko. Jedyne, co mam, to nadzieja, ale grupa jest oporna, nie wierz, ogarnia ich zw徠pienie. Sen ko鎍zy si nadziej, 瞠 jednak uda mi si ich przekona”. Chyba tak w豉郾ie jest, 瞠 do tej pory ci庵le spotykamy jedynie prawie gotowych.»

 

Ryby… Naszym ulubionym miejscem o rybach z „Nowego Testamentu” jest to (Jan 21, 11), w którym mowa jest o cudownym po這wie – za spraw zmartwychwsta貫go Jezusa – 153 ryb. 153 jest bowiem liczb he Magdalene. Ale i s這wo „ryby” ma po grecku zastanawiaj帷 gematri: ichthyes = 10 + 600 + 9 + 400 + 5 + 200 = 1224 = 17 x 9 x 8 = 153 x 8. Ryby s wi璚 gematrycznie o鄉iokrotno軼i Magdaleny.

 

Co wi璚ej, tak sam gematri ma po grecku sie: to diktyon = 300 + 70 + 4 + 10 + 20 + 300 + 400 + 70 + 50 = 1224 = 153 x 8. Chodzi, oczywi軼ie, o internet.

 

Sie pe軟a ryb stu pi耩dziesi璚iu trzech: To diktyon meston ichthyon hekaton pentekonta trion = 6348 = 232 x 12 = 462 x 3. Liczba 23 lub 46 to liczba cz這wieka, bo chromosomów w ludzkim DNA jest 46 lub 23 pary. Jasne jest, 瞠 za pomoc internetu 這wi si ludzi a nie ryby. Tym bardziej, 瞠 przecie aposto這wie mieli by rybakami ludzi. Ale gematrycznie ci ludzie s lud幟i do drugiej pot璕i, anio豉mi w ludzkich cia豉ch – takich szukamy.

 

Zastanawiaj帷e jest te, 瞠 gematria samego liczebnika hekaton pentekonta trion wynosi 2590 = 37 x 7 x 10, czyli zawiera jako dzielnik 37 – liczb Chrystusa. Inaczej mówi帷, jak napisa literami – Chrystus, jak napisa cyframi – Magdalena. A wiadomo, 瞠 przestawiamy si ju zdecydowanie na technologie cyfrowe.

 

Pi瘯nie, ale dlaczego te ryby s martwe? Co zrobi, Karolina, 瞠by鄉y w ko鎍u przestali 這wi ryby 郾i皻e, a zacz瘭i 這wi 篡we?



Co mi chodzi po g這wie, 瞠 skoro gematria imienia Zeus = 7 + 5 + 400 + 200 = 612 = 153 x 4, czyli stanowi równ po這w „sieci” i „ryb” oraz czterokrotno嗆 Magdaleny, to przed ka盥ym po這wem nale篡 wzywa po dwakro Zeusa, a wtedy poów si uda i z這wimy pe軟o 篡wych ryb.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

pi徠ek, 26 maja 2017

Licznik odwiedzin:  181 261  

O moim bloogu

Pozdrawiam

Tarot Apokalipsy

Statystyki

Odwiedziny: 181261

O mnie

M闚i o mnie, 瞠 jestem mistrzem.
A ja nie zaprzeczam.

Czy rzeczywi軼ie 安iatos豉w to umys這wo嗆 tak wzniosla? Sk康瞠, on tylko biegle 穎ngluje starym Heglem, bo 篡je z tego rzemios豉.
Tarot Apokalipsy

Kalendarz

« maj »
pn wt cz pt sb nd
 010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Lubi to