Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 263 905 bloog闚 | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS
Stare wied幟y musz odej嗆 ...

Horoskop papie瘸 Franciszka, czyli chodzi這 o biustonosz numer IX

czwartek, 21 marca 2013 13:00

W Internecie pojawi si wczoraj (w 鈔od, w tydzie po wyborze nowego papie瘸) horoskop papie瘸 Franciszka oparty na zapisie w akcie urodzenia. A wcze郾iej trzech astrologów z naszego grona wysun窸o w豉sn propozycj jego horoskopu. Wszyscy komentatorzy zwracaj uwag na koniunkcj (trzystopniow) Wenus i Ksi篹yca w Wodniku. Takie po陰czone ze sob dwie 瞠雟kie energie skojarzy造 mi si z biustonoszem i ze snem Paw豉 Borcza na temat biustonosza numer X, który mia kupi, ale nie by這 w sklepie tego rozmiaru – mia by w 鈔od. Papie rzeczywi軼ie zosta wybrany w 鈔od, a jego horoskop poznali鄉y w nast瘼n 鈔od. Biustonosz numer X to koniunkcja Wenus z Ksi篹ycem w X domu, jak kombinowali nasi trzej astrologowie. Trudno si dziwi, 瞠 nie by這 tego numeru, bo faktycznie ta koniunkcja jest w IX domu, czyli faktycznie jest ona biustonoszem numer IX.

 

Ale poza tym wszystko si zgadza. Od razu zauwa篡貫m, 瞠 przy zastosowaniu metody 逝ku s這necznego rozmiar tego 逝ku odpowiadaj帷y dacie wyboru odpowiada mniej wi璚ej 360° x 3/14 = 77°08’34” (faktycznie 77°20’27”). A to oznacza, 瞠 trzeba zwróci w tym horoskopie uwag na aspekty siódemkowe do osi. S trzy takie aspekty:

 

Wenus (7°25’06” Wodnika + 360° x 2/7 = 20°16’32” Byka (≈ Ascendent);

Merkury (11°34’21” Kozioro盧a - 360° x 1/7 = 20°08’38” Skorpiona (≈ Descendent);

Mars (19°25’18” Wagi - 360° x 1/7 = 27°59’35” Byka (≈ Imum Coeli).

 

疾by przesuwany po 逝ku s這necznym Descendent utworzy koniunkcje z Wenus w dniu wyboru papie瘸 Franciszka powinien on mie pozycj 20°04’39” Skorpiona.

 

疾by przesuwany po 逝ku s這necznym Ascendent by w dniu wyboru papie瘸 Franciszka w aspekcie 3/7 do Merkurego, powinien on mie pozycj 19°56’45” Byka.

 

Daje to 鈔edni pozycj Ascendentu 20°00’42” Byka – i taka jest faktycznie.

 

疾by przesuwany po 逝ku s這necznym Mars by w dniu wyboru papie瘸 Franciszka w aspekcie 1/7 do Medium Coeli, Medium Coeli powinno mie pozycj 28°11’28” Wodnika – faktycznie jest to 28°08’ Wodnika.

 

A 瞠 aspekty siódemkowe oznaczaj powiew ducha, wi璚 mo瞠 rzeczywi軼ie Duch 安i皻y dmuchn掖 w czasie konklawe?

 

Warto powiedzie te co na temat stosunku do Ascendentu S這鎍a i Ksi篹yca oraz na temat wzajemnego stosunku obu 鈍iate.

 

1) S這鎍e (25°44’39” Strzelca) w koniunkcji z Centrum Galaktyki (25°58’41” Strzelca) tworzy z Ascendentem aspekt zwany bikwintylem (144°). Centrum Galaktyki jest w prawie idealnym bikwintylu z Ascendentu, S這鎍e – w mniej dok豉dnym.   

2) Ksi篹yc (10°28’10” Wodniku) jest zwierciadlanym odbiciem Ascendentu wzgl璠em punktu 0° Barana, co ma sens z perspektywy mojego modelu zodiaku przedstawionego w rozprawce pt. „Heglowski klucz do astrologii”.

3) S這鎍e jest w pó趾wadraturze (45°) z Ksi篹ycem, której faktyczny rozmiar = 44°43’31”.

 

Poniewa nie da si ca趾iem dok豉dnie zrealizowa punktów 1-3 (wychodzi bowiem zawsze 1° ró積icy), wi璚 wszystkie trzy stosunki musz by troch niedok豉dne.

 

Podoba mi si to centrum galaktyki tu przy S這鎍u. I mam nadziej, 瞠 kiedy to centrum przesuwane po 逝ku s這necznym znajdzie si za trzy lata na Saturnie (16°29’48” Ryb) w X domu, to znajduj帷a si w centrum galaktyki gigantyczna czarna dziura wessie w siebie ca造 instytucjonalny Ko軼ió Katolicki pod rz康ami papie瘸 Franciszka.

 

A co horoskopu naszych trzech astrologów dodam tylko, 瞠 obstawili oni alternatywny wariant. Zamiast biseptyla miedzy Wenus a Ascendentem przyj瘭i biseptyl mi璠zy Wenus a Descendentem, a zamiast septyla mi璠zy Merkurym a Descendentem – biseptyl mi璠zy Merkurym a Ascendentem. Byli blisko, tylko numer papieskiego biustonosza pomylili.   


Podziel się
oceń
5
1

komentarze (3) | dodaj komentarz

Koszerne kolorowe torciki czyli wizja 鈍ietlanej przysz這軼i, ale nie dla wszystkich

sobota, 16 marca 2013 10:18

Znowu dosta貫m dzi sen od Joanny Wolskiej, której nocne objawienia oceniam zwykle bardzo pozytywnie, jako lapidarne i trafiaj帷e w sedno:

„Mia豉m dzi taki oto wyrazisty sen o 砰dach. Znalaz豉m si w Warszawie. Wsz璠zie by這 pe軟o pubów i kafejek 篡dowskich, w których serwowano dania i napoje koszerne. Potem znalaz豉m si na jakiej konferencji i my郵a豉m, 瞠 b璠 w niej uczestniczy, ale ona ju si sko鎍zy豉 i zosta造 na sto豉ch resztki jedzenia koszernego, bardzo nietypowego, np. jakie niebieskie kwiaty z lukru, ma貫 apetyczne kolorowe torciki z galaretkami. Bardzo mia豉m na nie ochot, ale ju zacz瘭i je pakowa do siatek. Potem wysz豉m na zewn徠rz i znów przechadza豉m si po uliczkach, gdzie by這 pe軟o tych pubów i kafejek 篡dowskich. By這 tam gwarno i wida by這 du穎 m這dzie篡 bardzo modnie ubranej – w ró穎we koszule, w bardzo jasne kolory. Potem ju sz豉m przez wielkie osiedla, blokowiska, gdzie mieszka造 polskie rodziny. Tam ju by這 cicho, szaro i ospale...”

 

Ten sen ukazuje w symboliczny sposób to, co w wymiarze duchowym dzieje si obecnie na 鈍iecie, a o czym wiedz jedynie ezoterycy. Wszystko to, o czym by豉 mowa w kontek軼ie apokalipsy, ko鎍a 鈍iata, ko鎍a kalendarza Majów, nie dzieje si w jaki szczególny widoczny sposób w planie fizycznym, bo chodzi tu raczej o przemiany w 鈍iadomo軼i ludzi, b璠帷e wynikiem podnosz帷ej si wibracji Ziemi i p造n帷ej do niej z gwiezdnego kosmosu nowej energii duchowej.

 

Te nowe wibracje maj dzia豉nie podwójne, jednych podnosz na wy窺zy poziom duchowy, a drugich, którzy nie zdo豉li si w por dostroi duchowo, spychaj na poziom gwa速ownej agresji lub, co gorsza, apatii. 砰dzi – jak wiadomo, „naród wybrany” – symbolizuj t (mniejsz) cz窷 ludzko軼i, która obecnie podnosi si duchowo.

 

To, 瞠 好i帷a nie zd捫y豉 na konferencj, pokazuje sytuacj ludzi, którzy nie zd捫yli si jeszcze nale篡cie dostroi. Ale fakt, 瞠 jest mocno zainteresowana „koszernym pokarmem duchowym nowego typu”, wskazuje, 瞠 jest na najlepszej drodze do tego, 瞠by przyj望 nowego ducha, którego symbolem jest m這dzie, weso貫 kolory, rado嗆.

 

A alternatyw jest szare 篡cie w blokach, w duchowej apatii. To jest najwyra幡iej przysz這嗆 wi瘯szo軼i naszego polskiego narodu. 砰dzi  byli od wieków zwi您ani z Polsk jako mniejszo嗆, której wk豉d do naszej narodowej kultury by jednak wyra幡ie wi瘯szy ni ich liczebno嗆. Oczywi軼ie w tym 郾ie 砰dzi nie oznaczaj w dos這wnym sensie 砰dów, ale raczej wybra鎍ów, elit duchow, awangard Epoki Wodnika. W tym kontek軼ie warto podkre郵i, 瞠 Joanna Wolska jest Wodniczk, urodzon 24 stycznia. Oto jej zdj璚ie:

 

   


Podziel się
oceń
3
1

komentarze (0) | dodaj komentarz

Obecna koniunkcja Neptuna z Fomalhautem na tle gwiazdozbioru Wodnika

niedziela, 10 marca 2013 12:29

Dowiedzieli鄉y si ju tego i owego na temat rozpocz璚ia konklawe. Procesja kardynaów zacznie si 12 marca o 16:30, a na przemarsz i z這瞠nie przysi璕i, po której rozpocznie si konklawe, wyznaczono im 15 minut.  Przez te 15 minut mamy ruch Ascendentu od 2°56’34” Panny do 5°51’58” Panny. Najpierw retrograduj帷y Merkury (7°02’40” Ryb) i Neptun (3°33’21” Ryb) b璠 nad Descendentem, na koniec retrograduj帷y Merkury (7°02’20” Ryb) nadal b璠zie nad horyzontem, ale Neptun (3°33’22” Ryb) ju pod horyzontem. Jasne jest, 瞠 te dwie planety b璠 w horoskopie pocz徠ku konklawe szczególnie wa積e. Pierwsza w豉da Ascendentem, Medium Coeli w Bli幡i皻ach i Jowiszem w X domu, a druga, w swoim w豉dztwie, w豉da ponadto Descendentem, Merkurym, Chironem, Wenus i S這鎍em w Rybach. Wed逝g moich wylicze bardziej znacz帷a by豉by godzina pocz徠ku konklawe 16:44, z Ascendentem ok. 5°40’ Panny. Nawiasem mówi帷, Merkury cofnie si do pozycji 5°38’ Ryb i potem ruszy do przodu. A Neptun dojdzie do 5°22.5” Ryb, zanim przejdzie w retrogradacj. Dla pozycji Merkurego na pocz徠ek konklawe wa積a mo瞠 by koniunkcja z gwiazd Sadachbia (gamma Wodnika, wielko嗆 gwiazdowa 3.86) – 6°54’21” Ryb, +8°14’07”, a dla pozycji Neptuna – koniunkcja z gwiazd Sadalmelik (alfa Wodnika, wielko嗆 gwiazdowa 2.95) – 3°32’38” Ryb, +10°39’42” – i z gwiazd Ancha (theta Wodnika, wielko嗆 gwiazdowa 4.17) – 3°27’18” Ryb, +2°42’25”. Nie mówi帷, oczywi軼ie, o Fomalhaucie (wielko嗆 gwiazdowa 1.16, 4°02’59” Ryb, -21°07’58”). Wygl康a na to, 瞠 jednak w Watykanie maj astrologów i zadbali o to, 瞠by astrologicznie podczepi si pod zbli瘸j帷 si koniunkcj Neptuna z Fomalhautem.

 

Za陰czam obrazek, 瞠by wyja郾i, o które gwiazdy chodzi w sensie tradycyjnych wizerunków gwiazdozbiorów. Gwiazda Fomalhaut widoczna jest na samym dole obrazka, przy pionowej linii bieg帷ej przez jego 鈔odek, w strumieniu wody wylewaj帷ej si z dzbana Wodnika i tu przy otwartej paszczy ryby oznaczonej jako Piscis Notius, któr obecnie nazywamy Piscis Austrinus (Ryba Po逝dniowa). To, co na tym obrazku oznaczone jest jako Piscis Austrinus (po prawej stronie na górze), to cz窷 gwiazdozbioru Ryb (Pisces). Gwiazda Sadalsud (alfa Wodnika) widoczna jest na ramieniu Wodnika blisko tej samej pionowej linii biegn帷ej przez 鈔odek obrazka, przy której na dole znajduje si Fomalhaut. Gwiazda Ancha (theta Wodnika) widoczna jest pod 瞠brem Wodnika, te przy wspomnianej linii. Pozioma linia przechodz帷a przez cia這 Wodnika w miejscu, gdzie plecy trac swoj szlachetn nazw, z這穎na z naprzemiennych odcinków czerwonych i bia造ch, to ekliptyka. Wspomniana pionowa linia to linia oznaczaj帷a pewn okre郵on d逝go嗆 ekliptyczn - w czasach Heweliusza 0° Ryb, obecnie ponad 4° Ryb. W pobli簑 tej linii znajduje si Descendent horoskopu oznaczaj帷ego poczatek tegorocznego konklawe. Wszystko co le篡 powy瞠j ekliptyki, ma szeroko嗆 ekliptyczn plus (pólnocn). Wszystko, co poni瞠j, ma szeroko嗆 ekliptyczn minus (po逝dniow). 

 

Wida przy okazji, 瞠 gwiazdozbiór Wodnika w d逝go軼iach ekliptycznych ma cz窷ci wspólne z gwiazdozbiorami Ryb i Kozioro盧a, wi璚 przynale積o嗆 odpowiednich cz窷ci ekliptyki do tego czy innego znaku zodiaku gwiazdowego mo瞠 by przedmiotem sporów i negocacji. Strza豉 逝ku w górnym lewym rogu to cz窷 gwiazdozbioru Orze (Aquila). Pokazuje ona kierunek, w którym leci ten orze z ch這pcem z 逝kiem w szponach, który moim zdaniem jest Wodnikiem przylatuj帷ym z nieba na Ziemi. Ten kierunek to linia 陰cz帷a pó軟ocny biegun nadgalaktyczny z po逝dniowym biegunem galaktyki.    


Podziel się
oceń
3
1

komentarze (2) | dodaj komentarz

Losy 鈍iata zale膨 od partii bryd瘸 rozgrywanej przez czterech archanio堯w

niedziela, 03 marca 2013 11:47

Wczoraj Katarzyna Guczalska te mia豉 sen, który mo積a chyba potraktowa jako kontynuacj poprzedniego. Ale chodzi w nim ju nie o papie瘸 i o damskie figi zakonne, lecz o spraw wa積iejsz – o Jezusa Chrystusa, jego 瞠雟k partnerk i o losy 鈍iata, które zale膨 od wyniku gry w bryd瘸:


„Dzisiaj (2 marca) te mia豉m bardzo wyrazisty sen, jednak chyba mniej ciekawy ni wczorajszy i s豉biej go ju pami皻am. 好i豉 mi si biesiada, w której centrum znajdowa si Janusz Gajos z 穎n. Para ta zwraca豉 na siebie uwag. Wida tu by這 autentyczn mi這嗆 mi璠zy kobiet i m篹czyzn. Chcia豉m z Gajosem porozmawia o jego filmach, u鈍iadomi豉m sobie jednak ze wstydem, 瞠 pami皻am tylko „Czterech pancernych”, których on z pewno軼i nie lubi. 好i造 mi si jakie drobne sceny z tego serialu. Aktor by wtedy bardzo m這dy, mia jasne w這sy. Bardzo ró積i si od tego ciemnego, dojrza貫go, m篹czyzny przy stole. Si璕n窸am po tomiszcza encyklopedyczne, aby znale潭 ca造 dorobek aktorski Gajosa, ale ksi捫ki rozpada造 si, ucieka造 mi. Nic nie znalaz豉m. Chcia豉m si zbli篡 do biesiadnego sto逝, na którym by造 podawane wspania貫 potrawy, wyj徠kowo oryginalne, dlatego posz豉m do kuchni i sta豉m si kelnerk. Sz豉m w kierunku Janusza Gajosa, nios帷 tac z jedzeniem z zamiarem rozmowy, lecz okaza這 si, 瞠 wszyscy przy stole zacz瘭i gra w karty, w bryd瘸. Do rozmowy nie dosz這, obserwowa豉m tylko gr. Gr, która sprawia豉 przyjemno嗆, ale by豉 te wyrafinowana, trudna – wiadomo, to bryd. I wydaje mi si, 瞠 ta kobieta Gajosa te gra豉.

 

Po przebudzeniu si, zastanawia豉m si, czy mo積a za這篡, 瞠 taka wieczerza jest analogi do ostatniej wieczerzy. Nie wiem tylko dlaczego polski aktor, Janusz Gajos, zast徙i w mojej pod鈍iadomo軼i Jezusa...”

 

Wszyscy dobrze wiemy, 瞠 Janusz Gajos to wybitny aktor, który stworzy wiele wspania造ch kreacji, ca趾owicie ró積ych od Janka z „Czterech pancernych”, popularnego serialu, który niew徠pliwie lubimy, cho od strony czysto historycznej traktujemy go przecie jako propagandow bajk. Historia Jezusa, jak si opowiada od prawie dwóch tysi璚y lat, to te taka bajka dla masowego odbiorcy. Prawdziwa historia Jezusa jest, oczywi軼ie, znacznie ciekawsza, podobnie jak ciekawsze s inne role Janusza Gajosa. Ale trudno do tej historii dotrze. W ksi璕ach niewiele mo積a znale潭, albo rozpadaj si ju one ze staro軼i. Ale od czego s sny, z których dowiadujemy si, je郵i podoba nam si tak je zinterpretowa, 瞠 Jezus mia ukochan kobiet, zapewne Mari Magdalen?

 

„Czterech pancernych” jako metafora religijna ma niew徠pliwie jaki sens. Czo貪 „Rudy” to pewnie s造nny rydwan Ezechiela pe貫n dziwnych kó i „z czym po鈔ód niego na kszta速 czterech 篡wych istot”, z których jedn by Janek, czyli Janusz Gajos. Pozostali pancerni to te faceci. Ale wiemy ju, 瞠 to nie jest tak do ko鎍a prawda. Prawd teologiczn s obecnie cztery osoby graj帷e w bryd瘸, w鈔ód których jest przynajmniej jedna kobieta – partnerka Gajosa.

 

Oczywi軼ie kabalistycznie wszystko to mo積a rozwik豉. Te cztery twarze z opisu rydwanu Ezechiela: jak twarz cz這wieka, jak twarz lwa, jak twarz wo逝 i jak twarz or豉 to tak naprawd cztery kolory w talii do bryd瘸. Przyporz康kowanie jest znane. Cz這wiek to 篡wio powietrza, czyli w tarocie miecz, a jako zwyk造 kolor karciany – pik (czy te wino). Lew to 篡wio ognia, czyli w tarocie kij (bu豉wa), a jako zwyk造 kolor karciany – trefl (穎陰d). Wó to 篡wio ziemi, czyli w tarocie denar (pentakl), a jako zwyk造 kolor karciany – karo (dzwonek). Orze to 篡wio wody, czyli w tarocie kielich (puchar), a jako zwyk造 kolor karciany – kier (czerwie).

 

Trzeba zauwa篡, 瞠 przy przekszta販eniu tarota w zwyk陰 tali odrzucone zosta造 22 wielkie arkana, a z kart dworskich – czterej rycerze. Ci rycerze to, oczywi軼ie, czterech pancernych. Przydzieli ich do poszczególnych kolorów mo積a na podstawie koloru w這sów. Janek jako amant w kolorze blond b璠zie Rycerzem Pucharów, Grigorij jako brunet b璠zie Rycerzem Mieczy itd. Chyba 瞠 zastosujemy inny klucz, jakim s Czterej Je寮嬈y Apokalipsy. Wówczas istotne b璠 ma軼i koni (bia豉, ry瘸, czarna i siwa, czy te trupio blada) i ich zwi您ek z czterema 篡wym istotami – odpowiednio cz這wiekiem, lwem, wo貫m i or貫m. Ale to jest bez znaczenia, bo i tak w grze w bryd瘸 oni – jako karty – nie uczestnicz, lecz jedynie króle, damy i walety.

 

Sen przynosi nam informacj, 瞠 losy 鈍iata zale膨 od czego w rodzaju gry w bryd瘸 w gronie czterech archanioów lub, je郵i kto woli, cherubinów. Graj – obok (znanych z Nowego Testamentu) Gabriela, który jest kobiet, i Micha豉, który jest prostym 穎軟ierzem i idee go nie interesuj – pewnie te nasz T璚zowy (reprezentuj帷y ide 47) i Chrystus (reprezentuj帷y ide 37). Przy bryd簑 gracze stanowi dwie pary: My i Wy. My郵, 瞠 T璚zowy gra razem z Gabrielem, a Chrystus z Micha貫m (zawsze grali razem). Wynik zale篡 od tego, jakie dostan karty, kto wygra licytacj i czy zdo豉 ugra to, co zalicytowa. Szkoda, 瞠 Katarzyna nie zdradzi豉 nam szczegóów rozdania.

 

Oczywi軼ie, sen Katarzyny zawiera te motyw eucharystyczny. I wiadomo z niego przynajmniej, kto kogo 篡wi. To Katarzyna jako przedstawiciel ludzko軼i niesie tac z kolacj archanio這wi Gajosowi.

 

A oto obraz Magdaleny przedstawiaj帷y Chrystusa Pantokratora w trakcie gry w karty:

 

      


Podziel się
oceń
0
2

komentarze (0) | dodaj komentarz

Abdykacja Benedykta XVI i damskie figi zakonne

sobota, 02 marca 2013 13:01

Katarzyna Guczalska, doktor filozofii z Krakowa, kontynuuje (patrz: cz窷 pierwsza) swoje rozwa瘸nia na temat teologicznego sensu abdykacji papie瘸 Benedykta XVI, ale te dostaje objawienia w snach na temat spraw watyka雟kich. Oto korespondencja, jak wczoraj od niej dosta貫m:


„Mia豉m dzisiaj (1.III.2013) taki oto sen: Znajdowa豉m si w jakim miasteczku, wydawa這 mi si, rekreacyjnym. Przyjechali tu moi rodzice (katolicy, co mo瞠 by istotne, gdy to oni wdro篡li mnie do tej religii) i jedli lody w kawiarni, dobrze si bawi帷. Potem jednak zrozumia豉m, 瞠 to jest miejsce pobytu Benedykta XVI i 瞠 jest tu prawie pusto.

 

Benedykt by ubrany na czarno i mia siwe w這sy – by jedynie bia這-czarny. Czer z bia陰 g這w... Zauwa篡豉m, 瞠 przegl康a ksi捫k. By造 w niej prezentowane jakie ubrania, potem zauwa篡豉m, 瞠 gównie... damskie figi. Najpierw pomy郵a豉m, 瞠 to jaka pornografia, potem jednak zorientowa豉m si, 瞠 jest to historyczna ksi捫ka traktuj帷a w powa積y sposób o ubiorach zakonnic, a zw豉szcza o ich... damskich figach.

 

Nast瘼nie papie skar篡 si, 瞠 nie mo瞠 ju pisa, 瞠 jest stary i s豉bo widzi. Nieoczekiwanie dla mnie samej zgodzi豉m si, 瞠 b璠 zapisywa豉 to, co on b璠zie do mnie mówi. Mówi jednak bardzo niewyra幡ie i jakby gównie do siebie samego. Widzia豉m, jaki jest s豉by, niezdarny, skurczony i ma造.

 

Potem znowu do嗆 nieoczekiwanie papie zacz掖 si do mnie tuli. Znowu odebra豉m to w sensie erotycznym, ale on zamieni si w pragn帷ego tulenia si staruszka, a nawet w jakby w skurczone dziecko. Ostatnia scena snu to ja tul帷a i lulaj帷a ma貫 dziecko-papie瘸 do snu.


Mo瞠 ten sen Ci zainteresuje? Nie rozumiem zw豉szcza tych majtek.”

Sen ten charakteryzuje obecny stan Ko軼io豉 Katolickiego, jego oderwanie od 篡cia i klapki na oczach. Ko軼ió jako bastion ideologii patriarchalnej wyczuwa konieczno嗆 odnowy, ale sp皻any swoj w豉sn doktryn my郵i o kobiecie wy陰cznie przez pryzmat Maryi Dziewicy albo zakonnicy jako oblubienicy Jezusa. Nawet kiedy w tym 郾ie Benedykt XVI w swym postrzeganiu kobiety zni瘸 swój wzrok w rejony poni瞠j pasa, przychodz mu do g這wy jedynie przepisy ko軼ielne co do majtek, jakie maj nosi zakonnice. Wykazuje odchylenie podobne do Polaków, dla których, jak to pi瘯nie uj掖 Boy, kobieta bez bielizny by豉 symbolem ojczyzny.

 

Dalszy ci庵 snu nasuwa mi na my郵 rozmow dostojnika 篡dowskiego, faryzeusza Nikodema, z Jezusem: „Rzek mu Nikodem: Jak瞠 si mo瞠 cz這wiek narodzi, gdy jest stary? Czy mo瞠 powtórnie wej嗆 do 這na matki swojej i urodzi si?” (Jan 3, 4). Nikodem nie rozumie sów Jezusa. Podobnie chyba Benedykt XVI – te stary cz這wiek i kto w rodzaju faryzeusza trzymaj帷ego si litery – usi逝je w tym 郾ie, jako reprezentant Ko軼io豉 – odrodzi si zgodnie z literalnym sensem tej metafory, czyli poprzez skurczenie si do postaci embrionalnej i wej軼ie w 這no kobiety, w tym wypadku Katarzyny. Oto duchowy poziom, do jakiego stoczy豉 si oficjalna doktryna Ko軼io豉.

 

Zachodzi jednak podejrzenie, 瞠 nasz T璚zowy Anio, który zes豉 Katarzynie ten sen, móg, jak mu si to wielokrotnie zdarza這, ukry jakie dodatkowe informacje w greckiej gematrii sów odpowiadaj帷ych poszczególnym w徠kom tego snu.

 

Redukcja Benedykta XVI do postaci embrionalnej ka瞠 zastanowi si nad gematri s這wa „embryon” = 667. Otó 667 = 23 x 29, a 23, jak wielokrotnie o tym mówi貫m, jest liczb cz這wieka. Mo積a to rozumie w tym sensie, 瞠 cz這wiek jako taki jest jedynie embrionem, który ma si rozwin望 w co ponadludzkiego, anielskiego, boskiego. Mo積a t liczb równie rozumie w kontek軼ie „liczby cz這wieka”, czy te „liczby bestii” z Apokalipsy, tzn. jako 666 + 1 = 667, w czym istotna jest ró積ica szóstki (sze嗆 dni stworzenia) i siódemki (sze軼iu dni stworzenia uzupe軟ionych najwa積iejszym siódmym dniem). Jest w tym równie istotna ró積ica wynikaj帷a ze zsumowania cyfr w obu liczbach: 6 + 6 + 6 = 18, podczas gdy 6 + 6 + 7 = 19. Interpretuj帷 obie te liczby przez pryzmat wielkich arkanów tarota mamy tu przeciwstawienie wielkiego arkanu Ksi篹yc (18) i wielkiego arkanu S這鎍e (19). Ten pierwszy ma znaczenie iluzji, co dotyczy równie fa連zywych wyobra瞠 religijnych, a ten drugi bywa interpretowany w sensie Syna Bo瞠go. 666 = 37 x 18, natomiast 667 = 23 x 29. Liczba 37 jest symbolem idei chrze軼ija雟kiej, która jako dzielnik liczby 666 wyst瘼uje w kombinacji z osiemnastk jako fa連zyw interpretacja tej idei. W tym kontek軼ie w liczbie 667 istotna jest liczba cz這wieka – 23. Prawd Syna Bo瞠go jako idei chrze軼ija雟kiej jest bowiem to, 瞠 jest on (przemienionym) Synem Cz這wieczym.

 

Nawiasem mówi帷 667 to równie grecka gematria Maryi Dziewicy: Maria Parthenos. Tym samym powracamy do w徠ku kobiecego. Skoro gematrycznie Maria Parthenos = embryon, wi璚 mo瞠 w tym chodzi o sprowadzenie jej w zupe軟o軼i do tego, 瞠 w jej dziewiczym 這nie rozwin掖 si Syn Bo篡, ale mo瞠 te chodzi o to, 瞠 wyobra瞠nie Maryi Dziewicy jest jedynie embrionem, z którego powinna rozwin望 si w豉軼iwa idea kobiety.

 

A o co chodzi w sensie gematrycznym z damskimi figami dla zakonnic? Trzeba tu, oczywi軼ie, zastosowa logik nie鈍iadomego umys逝, który miesza te damskie majtki z figami jako owocami rodzonymi przez figowce. Figa w tym znaczeniu wyst瘼uje, jak wiadomo, wielokrotnie w Nowym Testamencie.  I ma jako pojedyncza figa gematri Chrystusow:

 

Sykon = 740 = 37 x 20. Lub z rodzajnikiem: to sykon = 1110 = 37 x 30.

 

A w liczbie mnogiej, maj帷ej dodatkowo po polsku znaczenie majtek:

 

syka = 621 = 23 x 27.

 

Tu dla odmiany mamy jako dzielnik liczb cz這wieka 23. Czyli poruszamy si w tym samym kr璕u liczb 37 i 23, co w analizie dotycz帷ej embriona i Maryi Dziewicy.    

 

Zaznaczmy jednak wyra幡ie, 瞠 chodzi o figi damskie:

 

Syka ta gynaikeia = 1422 = 79 x 18.

 

Liczba 79, która pojawia si tu jako dzielnik, to liczba atomowa z這ta, a z這to, jak wiadomo, jest te alchemicznym symbolem przemiany duchowej cz這wieka, rezultatem alchemicznego Opus Magnum. Wszystko pi瘯nie, ale osiemnastka jako drugi dzielnik sugeruje, 瞠 damskie figi s fa連zywym symbolem alchemicznej przemiany. Idea zast徙ienia Maryi Dziewicy damskimi figami dla zakonnic to z造 pomys. Skoro si豉 ducha Benedykta XVI nie si璕a ju dalej, to s逝sznie abdykuje.

 

Ale mo瞠 jego nast瘼ca da sobie lepiej rad z kwestia kobiec? Nie wykluczam. Og這szono bowiem, 瞠 w konklawe we幟ie udzia 115 kardynaów elektorów. Czy mo瞠 przez takie gremium przemówi Duch 安i皻y? Chyba mo瞠. W ka盥ym razie wskazuj na to szczególne w豉軼iwo軼i liczby 115. Po pierwsze, numerologicznie redukuje si ona do siódemki (1 + 1 + 5 = 7), a siódemka jest liczb Ducha i inspiracji. Po drugie jednak nale篡 zauwa篡, 瞠 wprawdzie 115 = 5 x 23, co oznacza, 瞠 jest to gremium ludzkie (23) i my郵i po ludzku, zgodnie z charakterem liczby pi耩, ale kiedy odwrócimy perspektyw i spojrzymy na t liczb z nieba zamiast z ziemi, to wówczas zamieni si ona w 511 = 73 x 7. A 73 to wedle gematrii hebrajskiej liczba odpowiadaj帷a s這wu „chochma”, a „chochma” to M康ro嗆 Bo瘸, Sofia Dziewica, która mo瞠 by ekwiwalentem chrze軼ija雟kiego Ducha 安i皻ego inspiruj帷ego (7) kardynaów zebranych na konklawe.   


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

wtorek, 22 sierpnia 2017

Licznik odwiedzin:  183 943  

O moim bloogu

Pozdrawiam

Tarot Apokalipsy

Statystyki

Odwiedziny: 183943

O mnie

M闚i o mnie, 瞠 jestem mistrzem.
A ja nie zaprzeczam.

Czy rzeczywi軼ie 安iatos豉w to umys這wo嗆 tak wzniosla? Sk康瞠, on tylko biegle 穎ngluje starym Heglem, bo 篡je z tego rzemios豉.
Tarot Apokalipsy

Kalendarz

« marzec »
pn wt cz pt sb nd
    010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Lubi to