Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 263 905 bloog闚 | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS
Stare wied幟y musz odej嗆 ...

Narodziny Ksi篹ycowego Dziecka

niedziela, 24 lutego 2013 12:33

Mia貫m dzi nad ranem tajemniczy sen. 好i這 mi si za熤ienie Ksi篹yca. Ale na niebie widoczne by造 dwa 鈍iec帷e obiekty, z których jednym by Pluton, a drugim – Ksi篹yc. I sk康 wiadomo by這, 瞠 ten Pluton, którego tak naprawd nie da si zobaczy na niebie nieuzbrojonym okiem, jest w bikwintylu (144°) do Ksi篹yca. Z tego, co pami皻am, Pluton by po wschodniej stronie nieba, co oznacza, 瞠 w d逝go軼iach ekliptycznych jego pozycja wyznaczona by豉 przez dodanie (a nie przez odj璚ie) 144° do pozycji Ksi篹yca. Kiedy zastanawia貫m si, co to za za熤ienie, skoro Ksi篹yc jest widoczny jako 鈍iec帷y obiekt, kto mnie poinformowa, 瞠 to, co widz, to ostatnia faza za熤ienia, tzn. za熤iony jest ju tylko niewielki skrawek tarczy Ksi篹yca – tak ma造, 瞠 na oko widoczna na niebie tarcza Ksi篹yca w pe軟i jest bardzo zbli穎na do ko豉. I nast瘼nie pokazano mi ten skrawek tarczy w postaci 瞠liwnego kilkumetrowego odlewu pe軟ego grudek i bardzo nieregularnego, umieszczonego w jakiej drewnianej obudowie.

 

Drugim w徠kiem snu by mój ma造 synek, 郵iczny, pe貫n dzieci璚ego wdzi瘯u ok. dwuletni ch這paczek. A ja, pe貫n zachwytu, powiedzia貫m: szkoda, 瞠 nie ma ju Tymka, co oznacza這 chyba, 瞠 Tymek, mój najm這dszy syn, Wodnik, kiedy te by takim rozkosznym ch這pczykiem z loczkami, ale teraz jest wielkim m篹czyzn, bardzo m瘰kim i troch szorstkim w obej軼iu.

 

Je郵i potraktowa ten sen jako 廝ód這 informacji na temat daty narodzin nowego Syna Bo瞠go przez niewiast z Ksi篹ycem pod stopami itd. (Apokalipsa, rozdzia 12), to nale篡 zauwa篡, 瞠 dzi rano (24 lutego 2013) rzeczywi軼ie o godzinie 7:41 naszego czasu Ksi篹yc (17°00’42” Lwa) by w bikwintylu z Plutonem (11°00’42” Kozioro盧a).

 

疾by jednak by這 to zarazem za熤ienie Ksi篹yca, S這鎍e powinno by w po這瞠niu 17°00’42” Wodnika (a by這 5°49’07” Ryb), a w瞛造 Ksi篹yca – w po這瞠niu zbli穎nym do 17° Lwa i 17° Wodnika, a by造 – w wariancie u鈔ednionym – w pozycji 20°43’19” Skorpiona (G這wa Smoka) i 20°43’19” Byka (Ogon Smoka).

 

Zwi您ek Smoka z za熤ieniami S這鎍a i Ksi篹yca jest by mo瞠 jak捷 wskazówk do interpretacji ognistego smoka z Apokalipsy, który prze郵adowa niewiast przyobleczon w S這鎍e i z Ksi篹ycem pod stopami – niewiast, która urodzi豉 ch這pczyka – Syna Bo瞠go.

 

 

Zauwa篡 te nale篡, 瞠 Tymoteusz ma S這鎍e prawie idealnie dok豉dnie w pozycji: 180° + 360° x 5/13 = 18°27’41.54” Wodnika, czemu w omawianym kontek軼ie odpowiada豚y Ksi篹yc = 18°27’41.54” Lwa i Pluton = 18°27’41.54” Lwa + 144° = 12°27’41.54” Kozioro盧a.

 

Ponadto bikwintyl 144° ma co wspólnego z liczb 144 (tysi帷e) jako liczb zbawionych z Izraela z Apokalipsy (rozdzia 7) po 12 (tysi璚y) z 12 plemion Izraela, czyli 144 (tysi帷e).

 

Zwraca te uwag, 瞠 tego za熤ienia w豉軼iwie nie by這, czyli tak jakby zarazem ono by這 i go nie by這, a ta drewniana obudowa, w której we 郾ie by 瞠liwny skrawek Ksi篹yca, by豉 konstrukcj z kantówek tworz帷ych kraw璠zie sze軼ianu, co jest raczej sugesti, 瞠 chodzi bardziej o kwadratur (pierwsz b康 trzeci kwadr), a nie o opozycj (pe軟i, przy której dochodzi do za熤ie Ksi篹yca).

 

Ale ogólnie bior帷, przes豉nie tego snu pozostaje jeszcze zagadk do rozwi您ania.


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Co w豉軼iwie chcia powiedzie biskup Pieronek?

czwartek, 21 lutego 2013 21:36

Zastanawiaj帷a wypowied biskupa Pieronka: „Papie zmaga si z o wiele wi瘯szymi tematami ni pedofilia. Dba o to, 瞠by ludzie 篡li zgodnie z przykazaniami bo篡mi. To jest o wiele wa積iejsze zadanie ni ukrócenie sprawy pedofilskiej, która by豉 na 鈍iecie, jest i b璠zie. 畝dna si豉 nie powstrzyma cz這wieka od tego, 瞠by korzysta z pewnych mo磧iwo軼i, jakie daje cz這wiekowi wolna wola i do czego pchaj go nami皻no軼i. 安iata nie zmienimy.”

 

1. Zgodnie z ogólnie przyj皻ym normami mówienia z sensem nale瘸這by za這篡, 瞠 pedofilia zdaniem biskupa Pieronka nie jest 豉maniem przykaza bo篡ch. Wprawdzie mog這by si wydawa, 瞠 jest ona przynajmniej 豉maniem przykazania „nie cudzoó”, ale by mo瞠 si myl.

 

2. Oczywi軼ie, nale篡 uwzgl璠ni szerszy kontekst, w którym pad造 te s這wa. Chodzi這 przecie nie o pedofili w ogóle, lecz o pedofili w Ko軼iele. W takim razie, 瞠by wypowied by豉 logiczna, nale篡 odró積i duchownych od ludzi w tym sensie, 瞠 ludzie to parafianie, a duchowni s odr瑿n grup, zapewne nadlud幟i. Troska o to, by ludzie 篡li zgodnie z przykazaniami bo篡mi, nie odnosi si wi璚 do duchownych, lecz wy陰cznie do ich trzódki.

 

3. Ko軼ió pod przywództwem papie瘸 ma dba o to, 瞠by ludzie 篡li zgodnie z przykazaniami bo篡mi. Ale w豉軼iwie po co? Przecie 瘸dna si豉 nie powstrzyma cz這wieka od tego, 瞠by korzysta z pewnych mo磧iwo軼i, jakie daje cz這wiekowi wolna wola i do czego pchaj go nami皻no軼i. 安iata nie zmienimy.

 

4. Po co wi璚 jest ten Ko軼ió, ksi篹e biskupie?

 

Rozumiem, 瞠 zirytowany poruszaniem w kó趾o problemu pedofilii w Ko軼iele biskup Pieronek straci kontrol nad sob i powiedzia gniewnym tonem po prostu to, co my郵i, nie troszcz帷 si, 瞠by by這 to buduj帷e.   


Podziel się
oceń
4
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Notowania Jezusa Chrystusa w 鈍iecie duchowym s og鏊nie bior帷 kiepskie

niedziela, 17 lutego 2013 12:04

Zagl康am czasem na facebooku do postów ksi璠za profesora Aleksandra Posackiego i widz, 瞠 tocz si tam dyskusje, w którym obóz przeciwny reprezentuje Jan Witold Suliga, Tomasz 奸瞛ak, Agata Kant, Cyprian Sajna i inne zacne osoby, w tym niekiedy i ja. Chodzi o to, 瞠 ksi康z profesor wraz z Robertem Tekielim i innymi pomocnikami prowadzi nasilaj帷a si krucjat przeciwko wszystkiemu, co nie jest katolicyzmem. Wydaje od niedawna pismo „Egzorcysta”, w którym lansuje tez, 瞠 wszystko, co nie jest katolickie, jest od diab豉 i powinno by poddane egzorcyzmom. W szczególno軼i tarot, astrologia, talizmany, buddyzm, medytacja… Katolickie egzorcyzmy, jak wiadomo, odprawia si w imi Jezusa Chrystusa.

 

Otó wczoraj napomkn掖em pod postem ksi璠za Posackiego, 瞠 鈍iat duchowy cz瘰to reaguje alergicznie na samo imi Jezus czy te Chrystus. Chodzi w istocie o to, 瞠 tym imieniem firmuje si pewn ide, której nie mo積a nazwa inaczej ni totalitarn. Polega ona na tym, 瞠 zbawienie jest tylko i wy陰cznie przez Jezusa Chrystusa, a wszystko inne od Z貫go jest. Tymczasem w 鈍iecie duchowym panuje daleko posuni皻y pluralizm i nie ma tam bynajmniej jednej prawdy. Typowe reakcje na imi Jezus Chrystus s tam m.in. takie: 1. „Tak, jest kto taki, ale wasze wyobra瞠nia na jego temat s mocno przesadzone, nie chcemy si w to bli瞠j wdawa, bo to historia w徠pliwej warto軼i.” 2. „To jest pewna idea religijna, której wdra瘸nie spowodowa這 op豉kane skutki. Czy Jezus historycznie istnia, czy nie, jest bez znaczenia, ale to, co opisane zosta這 w ewangeliach, to w 80% bajki. A zbiorowy my郵okszta速 okre郵any tym imieniem powoduje w waszym 鈍iecie duchowe spustoszenie.” 3. „To uzurpator, z którym mamy osobiste porachunki. Wkroczy bezprawnie na nie swój teren, na który obecnie powracamy, bo jego ju nie ma w ziemskiej przestrzeni duchowej. A skoro go ju nie ma, to i jego Ko軼ió mocno si obecnie chwieje.” 4. „Program, który firmowany jest imieniem Jezusa Chrystusa, ma na celu odci璚ie cz這wieka od jego duchowych korzeni, cho熲y nawet wymachiwano przy tym sztandarem duchowo軼i.”

 

My, ludzie z przeciwnego obozu ni ksi康z profesor Aleksander Posacki, czujemy si poniek康 jak opozycja demokratyczna w systemie totalitarnym. Traktujemy ca陰 jego dzia豉lno嗆 jako zwyk陰 polityczn propagand i twierdzimy, 瞠 lepiej od niego znamy si na kabale, tarocie, astrologii, a nawet na Pi鄉ie 安i皻ym i na egzorcyzmach. 安iadomi tego, 瞠 na rynku idei duchowych poda jest ogromna, stwierdzamy, 瞠 nauczanie KK jest tu jednym z gorszych towarów, ze zbyt du膨, jak na nasz gust, zawarto軼i absurdów i rzeczy poni瞠j godno軼i cz這wieka.

 

A teraz podam przyk豉d, jakie szkody mo瞠 powodowa u co wra磧iwszych osób katolickie wychowanie. Wczoraj Rafa Szymborski opublikowa na facebooku tekst, którego fragment przytaczam, uznaj帷, 瞠 jego wol by這 w豉郾ie szersze ujawnienie pewnych swoich tajemnic:     

 

„W wieku 16-17 lat do鈍iadcza貫m silnego stresu. Nauczyciele w szkole darli si na mnie, w domu mia貫m powa積e problemy rodzinne. Do tego prze篡wa貫m rozterki religijne (urodzi貫m si w rodzinie katolickiej), poniewa zacz掖em bardzo interesowa si buddyzmem. Mia貫m senne koszmary. 好i這 mi si, 瞠 wchodzi貫m do ko軼io豉, a wewn徠rz widzia貫m pos庵i Buddów i Bodhisattwów, pomi璠zy którymi nagle pojawia si Szatan. Pewnego dnia po dniu pe軟ym stresów po這篡貫m si spa, ale przez wiele godzin nie mog貫m usn望 ze wzgl璠u na olbrzymie napi璚ie psychiczne. Kiedy, nie mog帷 zasn望, bobrowa貫m w b這tku swojej nie鈍iadomo軼i i w labiryntach w徠pliwo軼i i l瘯ów, nagle prze篡貫m szok! Przebi貫m si w inny plan!!! Nagle sta貫m si punktem 鈍iadomo軼i, przed którym na tle czarnej przestrzeni «wy鈍ietli豉 si» niesamowita kipiel kolorów i kszta速ów jakby w stanie wrzenia! Zawiera豉 ona niesko鎍zon ilo嗆 modeli, form, kolorów, które mog造by by np. formami owadów, grzybów, ro郵in (gdybym chcia zabawi si w stwórc, korzystaj帷 z tej wrz帷ej kuli, pomys造 by mi si nigdy nie wyczerpa造!). W pewnym momencie z wn皻rza tej kuli wy這ni造 si trzy dyski koloru be穎wo-br您owego pokryte fosforyzuj帷o-fioletowymi i niebieskimi kropkami u這穎nymi koncentrycznie! Wydawa造 si obdarzone 鈍iadomo軼i, potrafi造 podejmowa decyzje co do kierunku ruchu. Wygl康a造 jak statki UFO wielko軼i nale郾ika, albo kapelusze egzotycznych grzybów. By造 zwrócone do mnie tak jak tarcza S這鎍a czy Ksi篹yca i rotowa造 w ekstatycznym tempie wokó swojego 鈔odka. By這 to dla mnie wielkim zaskoczeniem i szokiem, 瞠 le瘸貫m sobie na ó磬u i nagle «wy鈍ietli mi si film», w którym to na dodatek by貫m zatopiony! Nie wiedzia貫m, czy to przestrze mojej w豉snej psychiki, czy przestrze Oceanu Nie鈍iadomo軼i! Co to za plan? Gdzie ja jestem? Nagle z wn皻rza tej kipieli wy這ni豉 si g這wa m篹czyzny przypominaj帷ego hinduskiego Guru. Skór mia siw, brod i dready czarne, oczy 篡we (porusza造 si i patrzy造 na mnie), usta lekko otwarte, w這sy porusza造 si niczym powolne czarne pijawki – w takim samym ekstatycznym tempie, w jakim obraca造 si UFO-podobne dyski! Dyski rotowa造 nadal i otacza造 w trójk徠nej konstelacji (taka niby Pleroma z Eonami jako emanacjami...) g這w Guru. By貫m przera穎ny i zaskoczony, ale zapyta貫m Twarz czy jest Chrystusem (przed popadni璚iem w t wizj zadawa貫m sobie pytanie: «Kim jest dla mnie Chrystus?» Wtedy Twarz wykrzywi豉 si w koszmarnym grymasie i falistym ruchem pogr捫y豉 si w Kipieli Kszta速ów! Grzybopodobne dyski nagle «podj窸y decyzj» o odlocie i niczym eskadra UFO gwa速ownie przyspieszaj帷 pogr捫y造 si w czelu軼i lec帷 po falistych czy parabolicznych torach! Nagle «film si urwa»! Zapad貫m w zwyk造 sen, z którego nic nie zapami皻a貫m! Na drugi dzie jak zwykle poszed貫m do szko造, ale nie rozmawia貫m o tym z licealnymi kolegami! Dzi, kiedy Uran zaczyna tworzy opozycj do mojego S這鎍a, zapragn掖em podzieli si swoim do鈍iadczeniem i, bez wzgl璠u na konsekwencje, ujawni je!”

 

A w dyskusji pod postem doda jeszcze: „Po wielu latach my郵enia o tym do鈍iadczeniu jestem w 100% pewien, 瞠 powinienem zapyta: «Kim jeste?».Ta Twarz to na 100% nie by Chrystus! Powinienem by otwarty na to, co mi chce przekaza ta g這wa i dysko-UFO-kszta速ne kr捫ki! Niby powinienem... ale jako 16-letni 貫pek, sk康 mia貫m mie do鈍iadczenie i w豉軼iwe podej軼ie do takich zjawisk?”

 

Natomiast dzi rano, Joanna Wolska, jedna ze zdolniejszych facebookowych „Pa 好i帷ych” wykorzystywanych od czasu do czasu przez T璚zowego Anio豉 jako kana, poprzez który zsy豉 on nam symbolicznie znacz帷e sny, przys豉豉 mi opis swojego ostatniego snu, b璠帷ego czym w rodzaju komentarza do poruszonego dzi przez mnie tematu:

 

„Siedzia豉m w jakim ma造m barze, a na zewn徠rz sta造 manekiny, ale nieumalowane, bez twarzy. Zacz窸am malowa jednemu z nich oczy i usta, a nast瘼nie za這篡豉m mu blond peruk i ubra豉m go w koszul. Wtedy on o篡. By to blondyn z loczkami. Wygl康a nieco dziwacznie, bo ja tak na szybko tego manekina pomalowa豉m i pierwsz lepsz niebiesk koszul na niego na這篡豉m. Te barmanki mówi造, 瞠 to nawet fajny go軼iu, 瞠 powinnam te stworzy innych itp. W tym barze by豉 te jaka m這da kobieta brunetka, która powiedzia豉 mi w sekrecie, 瞠 powinnam si zg這si do ich sekretnej fabryki przy pla篡, w której ona w豉郾ie pracuje i któr przej瘭i Rosjanie. Poszukuj tam pracowników do KANOWANIA ludzi. Zapyta豉m, co znaczy to KANOWANIE, a ona wyja郾i豉 mi, 瞠 tak naprawd jest to klonowanie, ale oni wol nie wymawia tego s這wa, 瞠by ludzie nie dowiedzieli si, co tam robi. Powiedzia豉, 瞠 z takim talentem to ja tam na pewno znajd prac, ale mam nie mówi o tym nikomu... Doda豉 te, 瞠 bardzo dobrze tam p豉c. Dalej ju nie zapami皻a貫m...”

 

„Kanowanie” to oczywiste nawi您anie do Kany Galilejskiej, znanej z cudu, jakiego dokona w niej Jezus, zamieniaj帷 wod w wino. Symbolicznie woda ma znaczenie chrztu jako sakramentu, dzi瘯i któremu cz這wiek staje si chrze軼ijaninem – jakoby w sposób ostateczny i nieodwo豉lny. Zamiana wody wino oznacza w sensie duchowym zm帷enie 鈍iadomo軼i, jakie towarzyszy spo篡waniu wina. Wychodzi wi璚 na to, 瞠 chrze軼ijanin to cz這wiek, któremu nam帷ono w g這wie. W tym 郾ie przyrównany jest on do manekina. Ko軼ió za przedstawiony jest jako fabryka produkuj帷a ludzkie manekiny jako klony jednego i tego samego ludzkiego modelu, co by這, jak pami皻amy, idea貫m w pa雟twach realnego socjalizmu podporz康kowanych Rosjanom. A blondyn z loczkami w niebieskiej koszuli to symbol kiczu religijnego jako strawy duchowej, któr karmi si ludek ko軼ielny. Interes dobrze idzie, wi璚 pracownikom bardzo dobrze si p豉ci.      


Podziel się
oceń
5
2

komentarze (2) | dodaj komentarz

Abdykacja Benedykta XVI w 鈍ietle horoskop闚 Jezusa

pi徠ek, 15 lutego 2013 14:14

Od dawna pos逝guje si do ró積ych celów dwoma horoskopami Jezusa, pocz璚iowym i urodzeniowym. Horoskopy te opublikowa貫m w 10 numerze GNOSIS (sierpie 1998) w artykule pt. Horoskop Lucyfera.

  

Zak豉daj帷, 瞠 Ko軼ió Katolicki ma jednak co wspólnego z Jezusem Chrystusem, postanowi貫m zbada, czy dzie zapowiedzianej abdykacji Benedykta XVI (28.II.2013) ma w sensie astrologicznym jakie istotne odniesienia do tych horoskopów, które prezentuj poni瞠j:

 

   

 

 

Otó najwa積iejsze s z tego punktu widzenia dwa tranzyty. Po pierwsze tranzyt Plutona (opozycja) do pocz璚iowego Merkurego Jezusa (11°08’27” Raka). Przez pozycj 11°08’27” Kozioro盧a Pluton b璠zie przechodzi pi璚iokrotnie: 1.III.2013 (11:40 GMT), 25.V.2013, 28.XII.2013, 29.VIII.2014, 17.X.2014.

 

Skoro interpretuj帷 wczoraj sen Macieja Nabia趾a namierzy貫m w nim Ducha 安i皻ego, wi璚 nasuwa si pytanie, jak mo積a astrologicznie namierzy tego Ducha 安i皻ego. Nic prostszego. Opieraj帷 si na religijnej idei, 瞠 Jezus zosta pocz皻y z Ducha 安i皻ego, trzeba tego Ducha rozpozna w pocz璚iowym horoskopie Jezusa. A horoskopem tym rz康zi niepodzielnie Merkury w Raku (w X domu), b璠帷y we wzajemnej recepcji z Ksi篹ycem w Bli幡i皻ach (w IX domu) i w豉daj帷y ponadto zarówno S這鎍em jak i Ascendentem oraz Medium Coeli, nie mówi帷 o Plutonie. Przyjmijmy zatem, 瞠 Ksi篹yc jako Maryja (ziemskie 這no) zosta zap這dniony przez Merkurego, który wyst瘼uje w tym uk豉dzie jako Duch 安i皻y.

 

A 瞠 zgodnie z oficjaln doktryn wybór papie瘸, jak równie wypowiedzi papie瘸 w kwestiach wiary i innych rzeczach istotnych dla Ko軼io豉 s inspirowane przez Ducha 安i皻ego, wi璚 abdykacja papie瘸 Benedykta XVI zbie積a z pocz徠kiem tranzytu Plutona do pocz璚iowego Merkurego Jezusa zdaje si wskazywa na to, 瞠 oto Duch 安i皻y sam ulega g喚bokiej transformacji, by odt康 ju zupe軟ie inaczej kierowa Ko軼io貫m.

 

Po drugie, przej軼ie Neptuna przez urodzeniowego Jowisza Jezusa (3°03’34” Ryb): 17.V.2012, 23.VI.2012, 27.II.2013 (7:50 GMT), 2.X.2013 (5:40 GMT), 25.XII.2013.

 

Jowisz w豉daj帷y w horoskopie urodzeniowym Jezusa Ascendentem w Strzelcu, z którym tworzy aspekt kwintylowy, reprezentuje w nim ko軼ielne (egzoteryczne) chrze軼ija雟two – w odró積ieniu od chrze軼ija雟twa ezoterycznego, heretyckiego, którego reprezentantem jest Uran (2°19’12” Ryb), w koniunkcji z tym Jowiszem. W rezultacie tego tranzytu dotychczasowy kszta速 ko軼ielnego chrze軼ija雟twa mocno si zam帷i i zagmatwa.

 

Zwraca uwag okoliczno嗆, 瞠 podany moment abdykacji mie軼i si dok豉dnie pomi璠zy tranzytem Neptuna z dnia 27 lutego 2013 a tranzytem Plutona z dnia 1 marca 2013. Ciekawe jest te, 瞠 na dat nast瘼nego tranzytu Neptuna (2 pa寮ziernika 2013) wskazuje dzisiejszy sen Cypriana Sajny, w którym podana ona zostaje jako dzie pogrzebu (Ko軼io豉?).

 

Cyprian napisa: „Je郵i b璠zie koniec Ko軼io豉, to w pa寮zierniku b璠zie jego pogrzeb. Tak wynika z mojego snu, o ile do tego si on odnosi. Oto ten sen: W jakim du篡m domu, willi jest w捫 wygl康aj帷y na kobr oraz kotek. Te dwa zwierz皻a stoj za morderstwami ludzi. Wcze郾iej kojarz, 瞠 w捫 uk御i jak捷 osob, która w mgnieniu oka zmar豉. Pó幡iej znajdujemy tego w篹a. Jest on ju ogromny i wygl康a jak anakonda a nie kobra. Strzelam do niego ze snajperki, a Andrzej (te嗆) zabija go ca趾owicie oddaj帷 kilka strzaów z karabinu do du瞠go cielska w篹a. Ja zachowuj帷 ostro積o嗆, by nie zosta 鄉iertelnie uk御zonym, wbijam w jego ogon jaki pr皻. Nast瘼nie zrzucam z balkonu (wewn徠rz mieszkania, nie na dworze) kotka, którego przedtem dusz, a który przed upadkiem przekszta販a si w jak捷 posta/demona i mówi jeszcze, 瞠 pogrzeb odb璠zie w pa寮zierniku (kojarz, 瞠 na pewno chodzi這 o pocz徠ek pa寮ziernika 1-2].”

 

Nie b璠 tu wnika, czy ci mordercy pod postaci kotka i w篹a s z Opus Dei, czy te z innych formacji. Wa積e, 瞠 data jest trafiona.

 

A na koniec kilka tranzytów z dnia 28 lutego 2013 (godziny wed逝g czasu obowi您uj帷ego we W這szech):

 

1) 9:44 Mars w opozycji do urodzeniowego Marsa Jezusa;

2) 13:49 Wenus w koniunkcji z urodzeniowym Jowiszem Jezusa;

3) 14:43 Wenus w koniunkcji z Neptunem w pozycji 3°06’23” Ryb;

4) 15:48 S這鎍e w koniunkcji z urodzeniowym S這鎍em Jezusa.

 

Ad 4. Mo積a postawi na t godzin solariusz, w którym S這鎍e (w豉dca Ascendentu w Lwie) jest wraz z Merkurym i Marsem w VIII domu – w domu 鄉ierci.

 

Ad 1 i 2. W ramach walki patriarchatu (Mars) z matriarchatem (Wenus) patriarchat odnotowuje w豉郾ie pewn pora磬 (chodzi o kontekst wyznaczony symbolicznie przez abdykacj Benedykta XVI).


Podziel się
oceń
0
1

komentarze (0) | dodaj komentarz

Akszur Agar Pala, czyli o tym, 瞠 nie b璠zie ju nast瘼nego papie瘸

czwartek, 14 lutego 2013 12:02

S造sz ostatnio z wielu stron pro軸y o skomentowanie zapowiedzi abdykacji papie瘸. Mi璠zy innymi od Katarzyny Guczalskiej, która zreszt sama ju opublikowa豉 w豉sny komentarz na ten temat.

 

No có, nie chc, ale b璠 musia. Zrobi to po kawa趾u. Dzisiaj zinterpretuj pewien sen, który opisa mi niedawno Maciej Nabia貫k:

„Dzie dobry, chcia豚ym podzieli si snem z nocy 23 na 24 stycznia, zawieraj帷ym dwa epizody, z których jeden by z Benedyktem XVI – i dlatego o tym pisz.

P造n瘭i鄉y w kilka osób wp豉w jak捷 rzek. Skradali鄉y si. Kolor wody by ciemny, gdy by這 do嗆 ciemno. Woko這 ros豉 ro郵inno嗆, jakby to by這 w ciep造ch krajach. Po mojej prawej r璚e znalaz造 si zwi您ane cienkie ga喚zie chyba bambusa. Zabra貫m jeden, by 豉twiej mi by這 p造n望. W ko鎍u dotarli鄉y do brzegu. Tam kto sta. By nietypowej postury. Wypowiedzia formu喚 Akszur Agar Pala (tak zapami皻a貫m te s這wa) i zacz掖 przy陰cza mnie i innych do swojej postaci, tworz帷 pot篹niejsz istot, tak jakby鄉y byli jego brakuj帷ymi elementami. Mnie postawi do góry nogami i z陰czy mnie ze sob tak, 瞠 stopami dotyka貫m jego ramion, a d這闓i jego stóp. [Przypomina這 to troch obraz da Vinci – cz這wieka z roz這穎nymi d這闓i w rozkroku]. 
 

W drugiej cz窷ci snu by貫m ju sob. By貫m na kolacji z Ratzingerem (szaty mia 鈔edniowieczne, proste). Dziwne to by這 miejsce, jakby 鈔edniowieczny zamek. Siedzieli鄉y naprzeciw siebie, a stó ci庵n掖 si w prawo i lewo, do嗆 daleko, na stole by這 kilka skromnych naczy z niewyszukanym jedzeniem. Przeprowadza貫m z nim wywiad, ale nie dotyczy on spraw ko軼ielnych – wi您a si raczej z 陰cz帷ym nas wspólnym historycznym zdarzeniem z czasów wojny. Opowiedzia貫m mu histori dwóch braci, dziadków zabijaj帷ych si na wojnie. Co wspomnia貫m o Salvadorze Dalim, ale on nie skojarzy o kim mówi. Mia貫m na my郵i jaki obraz, który chcia貫m mu przedstawi. Ale nie mam do ko鎍a pewno軼i, czy mia貫m opowiedzie o tym obrazie, czy chodzi這 o co innego.”

 

Interpretacja.

 

W kontek軼ie Benedykta XVI, który pojawi si w drugiej cz窷ci snu, i jego zapowiedzianej w dniu 11 lutego jego abdykacji 28 lutego, pierwsza cz窷 snu dotyczy zapewne maj帷ego si rozpocz望 w marcu konklawe i jego rezultatu. Osoby p造n帷e rzek to kardyna這wie przybywaj帷y na konklawe. Tajemnicza posta przy陰czaj帷a ich do siebie to Duch 安i皻y. Zanosi si wi璚 na rewolucj w Ko軼iele Katolickim. Zamiast papie瘸 g這w Ko軼io豉 Katolickiego b璠zie odt康 kolegium kardynaów jako naczynie Ducha 安i皻ego. Okoliczno嗆, 瞠 sam 郾i帷y zostaje przy陰czony do tego kolektywnego bytu do góry nogami, jest nawi您aniem do tarotowego wielkiego arkanu XII – Wisielec.

 

W zwyk貫j interpretacji karta ta ma znaczenie zawieszenia, tzn. wstrzymywania si z decyzj i nie podejmowania dzia豉nia. Rozumiem to tak, 瞠 wobec g喚bokich ró積ic w Ko軼iele konklawe przez d逝gi czas nie b璠zie w stanie nikogo wybra papie瞠m i w atmosferze powszechnego zgorszenia tym faktem, b璠帷ym wyrazem g喚bokiego kryzysu Ko軼io豉, kardyna這wie zdecyduj si kompromis w postaci kolektywnego zarz康zania Ko軼io貫m, cho熲y tylko na okres przej軼iowy. Ten stan rzeczy potrwa a do czasu, kiedy nie b璠zie ju czym zarz康za.

 

Jednocze郾ie Watykan postara si jako doktrynalnie wybrn望 z tej k這potliwej sytuacji, odwo逝j帷 si do Ostatniej Wieczerzy, podczas której Jezus, szykuj帷 si do odej軼ia, przekazuje kontynuowanie tu na ziemi swojej misji cia逝 zbiorowemu, grupie apostoów. Dlatego obraz Salvadora (nota bene, Zbawiciela, bo to w豉郾ie znaczy s這wo Salvator) Dali, o którym jest mowa w drugiej cz窷ci snu, to zapewne w豉郾ie jego Ostatnia Wieczerza.

 

 

W tym kontek軼ie znacz帷ym elementem tej drugiej cz窷ci snu jest spo篡wanie kolacji. Ale nie w gronie trzynastu osób, lecz w dwójk, chocia przy stole dla wielkiej liczby osób, co oznacza sytuacj, kiedy urz康 z odchodz帷ego papie瘸 przechodzi na jego nast瘼c i to bynajmniej nie za spraw Ducha 安i皻ego (o sprawach religijnych w ogóle si nie mówi), lecz w wyniku zwyk貫j walki o w豉dz – historia o dwóch zabijaj帷ych si braciach.

 

Poza tym, oczywi軼ie, scena, w której jeden z cz這nków kolegium kardynalskiego spo篡wa sam na sam kolacj z Benedyktem XVI, jest obrazem sytuacji, jaka b璠zie mia豉 miejsce, kiedy obok nowej, kolektywnej g這wy Ko軼io豉, b璠zie 篡 nadal w zaciszu klasztornym dotychczasowy papie. Co oni we dwoje knuj? Czy ten kardyna jest mo瞠 jakim odpowiednikiem Judasza?

 

W naszym „Tarocie Apokalipsy” mamy, oczywi軼ie, karty na ka盥 okazj. Benedykt XVI – prosz bardzo – Dwójka Mieczy.

 

 

Salvador Dali – te go mamy, na Ósemce Kijów.

 

  


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

wtorek, 22 sierpnia 2017

Licznik odwiedzin:  183 929  

O moim bloogu

Pozdrawiam

Tarot Apokalipsy

Statystyki

Odwiedziny: 183929

O mnie

M闚i o mnie, 瞠 jestem mistrzem.
A ja nie zaprzeczam.

Czy rzeczywi軼ie 安iatos豉w to umys這wo嗆 tak wzniosla? Sk康瞠, on tylko biegle 穎ngluje starym Heglem, bo 篡je z tego rzemios豉.
Tarot Apokalipsy

Kalendarz

« luty »
pn wt cz pt sb nd
    010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728   

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Lubi to