Bloog Wirtualna Polska
S 1 273 493 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS
Stare wied幟y musz odej嗆 ...

Powsta z kl璚zek narodzie i za堯 koturny, czyli kolejny sen zg這szony do konkursu na najbardziej antyreligijny sen 鈍iata

poniedzia貫k, 31 grudnia 2012 13:31

Jest to sen, który mia豉 Magdalena zaraz po przesileniu zimowym, czyli po ko鎍u Kalendarza Majów:

«SEN O DOKTORZE AMBRO玆M (255), sobota, 22 grudnia 2012, 09:00

W pokoju biurowym zgromadzi豉 si grupka pracowników. Stoj oparci o swoje biurka i dyskutuj nad n璠z systemu polskiego lecznictwa. Jeden z nich pokazuje mi raport na temat stanu polskiej s逝瘺y zdrowia komentuj帷 go ten sposób, 瞠 niezno郾y stan naszej s逝瘺y zdrowia jest wynikiem ca趾owitego braku komunikacji pomi璠zy odpowiedzialnymi osobami, która sta豉 si tak niedro積a, 瞠 zamieni豉 si w ca趾owity be趾ot. I jak w takim be趾ocie mo瞠 powsta co sensownego?

Ogl康am raport, przerzucam kolejne kartki. Jest napisany fachowo, czytelnie, jasno. Mówi, 瞠 raport na temat tego „be趾otu” napisany jest wr璚z wzorowo. Rzeczy wa積e s odpowiednio wyró積ione, informacje 豉two znale潭, uzasadnienia s proste i przekonuj帷e.

Nagle w grupie pracowników dostrzegam znanego chirurga, doktora Ambro瞠go. Siedzi na krze郵e niedaleko mnie. Co on tu robi? Dlaczego nie jest na sali operacyjnej tylko tutaj? Podchodz, witam si i podaj mu raport do obejrzenia. Doktor potwierdza, 瞠 raport jest 鈍ietny. Potem wstaje. Pokazuje palcem na swoje buty, jakby si nimi chwali. Patrz: na nogach ma modne kolorowe damskie szpilki – koturny, obcasy wysokie na jakie 20 centymetrów. Wygl康a w nich jak transwestyta. Wyra瘸m swoj dezaprobat: panie doktorze, i to pan, w豉郾ie pan, specjalista ortopeda, nosi takie wysokie obcasy?? Przecie pan wie najlepiej, jak bardzo s szkodliwe dla uk豉du kostnego i stawów! I taki z造 przyk豉d pan daje? W豉郾ie pan?

Ale widz, 瞠 on ma i z nogami co nie tak. Nie ma na sobie spodni, a uda tu nad kolanami dziwacznie mu si zw篹aj i pocz患szy od kolan w dó s chude i pokryt grub szczecin jak u starego koz豉. A zako鎍zone s kopytkami. A w tych butach na obcasach tkwi zwierz璚e kopyta, nie ludzkie stopy.»

Data snu, a tak瞠 diabelskie kopytka doktora Ambro瞠go, sugeruj zdecydowanie odej軼ie w interpretacji od dos這wnego rozumienia s逝瘺y zdrowia, zw豉szcza 瞠 w wielu j瞛ykach to samo s這wo (np. niemieckie das Heil) oznacza zarówno zdrowie w sensie medycznym, jak i zbawienie w sensie religijnym. Niewydolny system s逝瘺y zdrowia to tak naprawd nieefektywny system troski o zbawienie duszy cz這wieka, który w naszym spo貫cze雟twie jest w r瘯ach Ko軼io豉 Katolickiego. Jego nauczanie istotnie mo積a porówna do be趾otu i 豉two si zgodzi, 瞠 prowadzi on swych wiernych ju pr璠zej na manowce ni do zbawienia.

Magdalena, wiedziona zdrowym instynktem samozachowawczym, wola豉, oczywi軼ie, ze swymi problemami ortopedycznymi zwróci si do prawdziwego specjalisty, czyli do doktora Ambro瞠go. Z perspektywy ko軼ielnej ortodoksji oznacza to wszak瞠, 瞠 zawar豉 pakt z diab貫m – st康 te diabelskie kopytka pana doktora. Operacje kolan, którym si u niego podda豉, maj w tym kontek軼ie symboliczne znaczenie. Mianowicie op豉kany stan kolan w naszym polskim spo貫cze雟twie jest w sensie duchowym wynikiem kl瘯ania i 篡cia na kl璚zkach, do czego usilnie przyucza Ko軼ió.

Doktor Ambro篡 (ju w samym tym imieniu jakie ro磬i pobrzmiewaj) jest w tym 郾ie przedstawiony jako odmieniec i heretyk, jego buty na wysokich obcasach s nie tylko w徠pliwe obyczajowo, ale równie stanowi herezj z ortopedycznego punktu widzenia. Ale ich prawdziwy sens jest inny – one przecie podwy窺zaj cz這wieka, podczas gdy kl璚zenie go obni瘸 i poni瘸.

Ale najwa積iejsze jest w tym 郾ie to, 瞠 raport o stanie polskiej s逝瘺y zdrowia, czyli faktycznie druzgoc帷a krytyka Ko軼io豉 Katolickiego, jest czym tak logicznym i oczywistym, 瞠 nikt nie ma co do niego 瘸dnych w徠pliwo軼i. Czy瘺y znaczy這 to, 瞠 ju niebawem dotrze wreszcie do wszystkich, 瞠 „król” jest nagi?     


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jakob B鐬me a centrum galaktyki

niedziela, 23 grudnia 2012 17:24

W zwi您ku z korespondencj, która wczoraj umie軼i貫m na swoim blogu, zapyta貫m brata, jaki ma zwi您ek, wed逝g autora „Galactic Alignment”, Jakob Böhme z centrum galaktyki. Dosta貫m odpowied, 瞠 chodzi o to, co przedstawiaj ryciny na stronach tytu這wych jego dzie. Obejrza貫m sobie te ryciny i szczególnie mi si spodoba豉 ta, któr opatrzone jest jego Mysterium Magnum (to dzie這 jest obszernym komentarzem do Ksi璕i Rodzaju):

 

 

 

Pas ze znakami zodiaku biegn帷y na ukos przez gwia寮zist kul wyobra瘸 zapewne ekliptyk podzielon na gwiazdozbiory, a w takim razie równik zaznaczony na tej kuli, przecina ekliptyk na granicy gwiazdozbiorów Skorpiona i Strzelca, czyli mniej wi璚ej tam, gdzie faktycznie jest centrum galaktyki. Do przeliczania ró積ych rodzajów wspó逗z璠nych stosowanych w astronomii i astrologii u篡wam kalkulatora ze strony NASA:

http://ned.ipac.caltech.edu/

 

Zgodnie z wynikami otrzymywanymi z tego kalkulatora, dla roku 2000 centrum galaktyki ma wspó逗z璠ne ekliptyczne 26°50’22.5” Strzelca, -5°32’11”, a znajduj帷e si w pobli簑 przeci璚ie równika galaktyki z ekliptyk: 0°01’22.5” Kozioro盧a, 0° (wspó逗z璠ne galaktyczne: 6°23’02”, 0°). Wynika z tego, 瞠 0° Kozioro盧a na przeci璚iu ekliptyki i równika galaktyki by這 wiosn 1998 i wtedy w豉郾ie zacz窸a si epoka Wodnika, gdy jednocze郾ie punkt 0° Barana pokry si z d逝go軼i ekliptyczn po逝dniowego bieguna galaktyki, oddzielaj帷 gwiazdozbiór Ryb od gwiazdozbioru Wodnika (przy podziale gwiazdozbiorów na równe odcinki po 30°).

 

Otó tak si sk豉da, 瞠 na omawianej rycinie narysowany jest nie tylko jaki równik przecinaj帷y ekliptyk w punkcie pomi璠zy gwiazdozbiorami Skorpiona i Strzelca (a po niewidocznej stronie kuli – pomi璠zy gwiazdozbiorami Byka i Bli幡i徠), ale równie widoczne s dwa równole積iki, z których górny przecina ekliptyk w punkcie pomi璠zy gwiazdozbiorami Panny i Lwa (przy za這瞠niu, 瞠 gwiazdozbiory s odcinkami po 30°), a dolny – w punkcie pomi璠zy gwiazdozbiorami Ryb i Wodnika. Pierwszy z tych punktów ma d逝go嗆 ekliptyczn pó軟ocnego bieguna galaktyki, a drugi – po逝dniowego.

 

Nasuwa si pytanie, kim s dwie postacie po obu stronach kuli, z których prawa reprezentuje najwyra幡iej po逝dniowy biegun galaktyki, a druga – pó軟ocny. Co do prawej nie ma w徠pliwo軼i – jest to Moj瞠sz, którego inicja odpowiada pierwszej literze s這wa Magnum. Z kolei Mesjasz, którego inicja odpowiada pierwszej literze s這wa Mysterium, to Jezus Chrystus, którego posta z trójkwiatow ga陰zk lilii (Böhme nie by ró穎krzy穎wcem lecz liliokrzy穎wcem), widoczna jest po lewej stronie obrazka. Natomiast posta po drugiej stronie kuli, z tr帳k w d這ni, ma na piersi znak ziemi i wyobra瘸 zapewne cz這wieka znajduj帷ego si w 鈔odku pomi璠zy Starym a Nowym Testamentem, pomi璠zy Moj瞠szem a Chrystusem, pomi璠zy Bogiem w gniewie (pierwsze principium) a Bogiem w mi這軼i (drugie principium), pomi璠zy prawem a 豉sk.

 

Ten cz這wiek mo瞠 zreszt wyobra瘸 gwiazdozbiór Panny, którego wizerunkiem jest anio z k這sem, a wtedy Moj瞠sz zostanie powi您any z Wodnikiem.

 

Na wszelki wypadek policzmy greck gematri Moj瞠sza: Moseus = 40 + 800 + 200 + 5 + 400 + 200 = 1645 = 47 x 35. Okazuje si wi璚, 瞠 przeciwstawno嗆 liczb 37 i 47 wyst瘼uje nie tylko w relacji Jezus Chrystus – Hermes (Akataleptos), ale równie w relacji Jezus Chrystus – Moj瞠sz. Jest to jednak nie tylko przeciwstawno嗆, ale równie dope軟ianie si.

 

Kiedy obliczy貫m przedwczoraj, 瞠 Epoka Wodnika (ho Aion Hydrochoou = 70 + 1 + 10 + 800 + 50 + 400 + 4 +100 + 70 + 600 + 70 + 70 + 400) ma gematri = 2645 = 23 x 23 x 5, Maciej Nabia貫k podsun掖 mi pomys, 瞠by uj望 2645 jako 23 x 23 + 46 x 46, i to mi si spodoba這, poniewa 23 to grecka gematria he Gaia, a gematria 46 to grecka gematria Adam, co sugeruje, 瞠 w Epoce Wodnika nale篡 w ujmowaniu cz這wieka po陰czy tradycj greck z 篡dowsk.

 

Id帷 tym tropem, zamieni貫m na dwumian równie gematri ho anthropos = 1380 = 23 x 60 = 23 x 23 + 23 x 37. Druga cz窷 tego dwumianu = 23 x 37 = 851. Jest to numer klucza, który si przy郾i Karolinie Porz康ny – numer klucza, który nie jest ju do niczego potrzebny. Uznali鄉y, 瞠 bardziej na czasie ni 23 x 37 = 851 jest gematria ho Akataleptos, czyli 23 x 47 = 1081. Je瞠li wi璚 zamiast 23 x 23 + 23 x 37 = 1380 (ho anthropos) we幟iemy 23 x 23 + 23 x 47 = 1610, to oka瞠 si, 瞠 jest to gematri imienia ho Plotinos. Tak wi璚 w gematrii ho anthropos za這篡li鄉y ukryt obecno嗆 pakietu Chrystusowego, a w gematrii ho Plotinos – ukryt obecno嗆 pakietu Akataleptycznego. A co ma Plotyn do Chrystusa? Osobi軼ie pewnie nic. Ale historycznie na bazie filozofii neoplato雟kiej, której twórc by Plotyn, stworzona zosta豉 teologia chrze軼ija雟ka – szczególny rodzaj po陰czenia tradycji 篡dowskiej i greckiej.  I tyle na razie, bo musz teraz wnuczce na逝pa troch orzechów (jako dziadek do orzechów).    


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (9) | dodaj komentarz

Korespondencja w豉sna z Ameryki w sprawie ko鎍a 鈍iata

sobota, 22 grudnia 2012 12:55

Jest to korespondencja, któr otrzyma貫m wczoraj od mojego rodzonego brata z Ameryki:

 

„Z racji nadchodz帷ego ko鎍a 鈍iata roi si w telewizji i na internecie od ró積ych dziwnych tematów. Nie opar貫m si pokusie i zamówi貫m ksi捫k, której autorem jest niejaki John Major Jenkins i która ma wdzi璚zny tytu Galactic Alignment. Po angielsku alignment  oznacza sytuacj, kiedy dwie (lub wi璚ej) cz窷ci czego u這膨 si wobec siebie tak jak s御iaduj帷e kawa趾i uk豉danki. A planetary alignment ma miejsce wtedy, kiedy przynajmniej trzy planety ustawiaj si w jednej linii prostej.

 

Otó ten „Galactic Alignment” to taka astrologia na skal galaktyki, a bardziej precyzyjnie – szczególne po這瞠nie centrum galaktyki wobec uk豉du planetarnego. Zdaniem pana Jenkinsa tym Galactic Alignment interesowali si Mayowie i Egipcjanie. Pojawia si on tak瞠 w tradycji wedycznej. Je郵i chodzi o konkretne daty, Jenkins podaje 1998, 2012, 2020 i 2040, zastrzegaj帷 si, 瞠 dok豉dno嗆 jest tu plus minus ca造 rok, albowiem trudno jest dok豉dnie w sensie geometrycznym wyznaczy na podstawie wizerunku Drogi Mlecznej centrum galaktyki.

 

Autor wyra幡ie sugeruje, 瞠 astronomiczna wiedza wy豉niaj帷a si z tego, co przekaza造 nam dawno wymar貫 kultury Majów, Egipcjan, szamanów syberyjskich i kultury ugro-fi雟kiej, Celtów (Stonehenge), a tak瞠 obecna w tradycji wedycznej i wielu innych, nie by豉 wynikiem interwencji kosmitów, ale uzyskana zosta豉 dzi瘯i dost瘼owi do 廝óde wy窺zej 鈍iadomo軼i, niegdy zapewne powszechnej, pó幡iej obumar貫j, a obecnie maj帷ej odrodzi si na nowo, co jest istotn tre軼i naszego obecnego ko鎍a 鈍iata. Autor odwo逝je si mi璠zy innymi do gnozy i do Jakuba Böhme.

 

Ale u nas NASA oficjalnie si wypowiedzia豉, 瞠 ko鎍a 鈍iata nie b璠zie. U was przynajmniej pod tym wzgl璠em jest lepiej, bo oficjalne czynniki milcz. Za to w Chinach za wypowiadanie si na ten temat zamykaj do wi瞛ienia.

 

Z innej beczki. Twój dzisiejszy wpis na blogu, zainspirowany snem naszego taty i notatk na ten temat w這穎n w ksi捫k, nasun掖 mi my郵, 瞠 czas najwy窺zy, 瞠by tata pojawi si na obrazie Magdy w gronie wspó逍racuj帷ych z Tob czarownic i nawiedzonych.”


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Na pociech zamiast ko鎍a 鈍iata

pi徠ek, 21 grudnia 2012 18:35

Dzisiaj, 21 grudnia 2012, nie by這 wprawdzie 瘸dnego spektakularnego ko鎍a 鈍iata, ale za to, kiedy sprawdza貫m w IV tomie S這wnika grecko-polskiego, jak jest po grecku „Wodnik”, wylecia豉 z niego karteczka, wetkni皻a tam chyba jako zak豉dka, z krótk notatk napisan przez mojego ojca:

„We 郾ie, który mia貫m 13 lutego 2008 od godz. 15 do 17 min. 30, a mo瞠 dopiero na jawie, zaraz po przebudzeniu si z tego snu, pojawi造 si, nadlecia造 jak OGNISTE PTAKI z mojej Nad鈍iadomo軼i, niezwyk貫, zuchwa貫, genialne MY印I, przemieniaj帷e poj璚ie Nieba – b璠帷ego przedmiotem najstarszej, najpowszechniejszej CZCI Chi鎍zyków, Greków i wielu innych ludów 鈍iata.

                                       Zadanie 1 – zebra nazwy nieba w ró積ych j瞛ykach

                                       Zadanie 2 – zebra imiona bóstw, religijnych personifikacji nieba”

 W j瞛yku greckim sprawa jest prosta, zarówno niebo jak i imi bóstwa, które jest jego personifikacj, to Uranos. Ale wyst瘼uje w zwi您ku z Uranosem ciekawa kombinacja gematryczna. Jego ma鹵once a zarazem matce, czyli Gai, odpowiada liczba cz這wieka, liczba 23: he Gaia = 8 + 3 + 1 +10 + 1 = 23. Je郵i zapiszemy t liczb s這wami:

eikosi kai treis, to otrzymamy: (5 + 10 + 20 + 70 + 200 + 10) + (20 + 1 + 10) + (300 + 100 + 5 + 10 + 200) = 961 = 312.

Otó gematria Uranosa jest dok豉dnie taka sama:

ho Ouranos = 70 + (70 + 400 + 100 + 1 + 50 + 70 + 200) =  961 = 312.

Inaczej mówi帷, 23 to nasza Matka Ziemia, a dwadzie軼ia trzy to nasz Ojciec Niebo. Istot Nieba i Ziemi jest za cz這wiek, którego liczb jest 23 (s這wnie: dwadzie軼ia trzy).  

A dlaczego sprawdza貫m, jak jest po grecku „Wodnik”? Bo w豉郾ie dzisiaj Cyprian Sajna opublikowa swoj „Ewangeli Aquariusa. 21.12.2012 NOWY EON”.

 

Wysz這 mi, 瞠 Epoka Wodnika (ho Aion Hydrochoou = 70 + 1 + 10 + 800 + 50 + 400 + 4 +100 + 70 + 600 + 70 + 70 + 400) ma gematri = 2645 = 23 x 23 x 5, a dla porównania Epoka Ryb (ho Aion Ichtheon = 70 + 1 + 10 + 800 + 50 + 10 + 600 + 9 + 5 + 800 + 50) ma gematri = 2405 = 37 x 13 x 5.

Obie te liczby dziel si przez pi耩, wi璚 darujmy sobie t wspólna pi徠k, skupiaj帷 si na ró積icach. 37 jest liczb wyra瘸j帷 ide Chrystusow, 13 za  jest liczb transformacji. Idea Chrystusowa panuj帷a w Epoce Ryb ulega豉 zatem transformacji, by wreszcie, w nowej epoce, w Epoce Wodnika, miejsce Chrystusa jako Syna Bo瞠go zrodzonego w Niebie zaj窸a idea Syna Bo瞠go, który rodzi si na Ziemi poprzez przemian cz這wieka na obraz i podobie雟two Nieba. St康 w gematrii Epoki Wodnika mamy drug pot璕 liczby 23 jako liczby cz這wieka. Pierwsze 23 ma cz這wiek Epoki Wodnika po Matce Gai, a drugie 23 po Ojcu Uranosie, który jako planeta Uran jest, jak wiadomo, w豉dc Wodnika.

I w tak to histori z這篡造 si ró積e wydarzenia dnia dzisiejszego, w którym sko鎍zy si podobno 13 baktun Kalendarza Majów – wydarzenia,  które by造, albo te nie by造 przypadkowe. A z okazji pocz徠ku 14 baktuna za陰czam wielki arkan XIV z „Tarota Apokalipsy” – Umiarkowanie.


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Czemu to bracia Kaczy雟cy prze郵aduj astrolog闚?

wtorek, 18 grudnia 2012 18:05

Ostatnio w gronie prominentnych postaci polskiej astrologii powróci temat Jaros豉wa Kaczy雟kiego. Najpierw (9 grudnia) w ramach zamkni皻ej grupy astrologicznej na facebooku W這dzimierz Zylbertal rzuci pytanie:

 

«Pytanie do aktywnych tu Astrologów pilniej ode mnie 郵edz帷ych bie膨c polityk krajow: podawana do嗆 powszechnie godzina urodzenia Jaros豉wa Kaczy雟kiego to 2:00 w nocy, zapewne wzi皻a z wywiadu z Jadwig Kaczy雟ka, w którym to wywiadzie mia豉 ona powiedzie „Jarek urodzi si o drugiej” – ale, o ile pami皻am, nie sprecyzowa豉, czy o drugiej w nocy, czy o drugiej po po逝dniu. Mnie samemu z charakterem i 篡ciem tego cz這wieka lepiej zgadza si 14:00, ale za g喚boko w polskiej polityce nie siedz, bo mi lekarze najsurowiej zabronili ;-).
Kochani, albo mnie wyprowad嬈ie z b喚du, albo utwierd嬈ie w przekonaniu ;-)»

 

Szybko pojawi豉 si pewna nowa, a mo瞠 i stara, ale nie wszystkim znana informacja na temat godziny urodzin bli幡iaków, 瞠 tak naprawd Jaros豉w si urodzi o godz. 23:45 (17 VI), za Lech 45 minut pó幡iej, czyli 00:30 (18 VI).  

Nast瘼nie W這dzimierz Zylbertal wyja郾i powód tego nag貫go swojego zainteresowania Kaczy雟kimi:


«Pytam, bo cho Kaczy雟cy to zupe軟ie nie moja bajka, ostatnio, stale mnie prze郵aduj... Nie z przekaziorów, bo tu omijam ich w bezpiecznej odleg這軼i, ale mentalnie, jakby co wywrzeszczeli w para-przestrzenie tak g這郾o, 瞠 i do mnie dosz這... Ma si co sta z ich udzia貫m, czy inne dyjab造 tu mieszaj?»

 

I w ko鎍u,16 grudnia podczas tradycyjnej biesiady w gronie aktywistów Klubu Gnosis, zwanej „郵edzikiem ezoterycznym”, znana warszawska astrolog opowiedzia豉 swój sen:

 

«好i這 mi si, 瞠 kto puka do drzwi mojego mieszkania. Uchylam drzwi i widz za drzwiami kilku m篹czyzn, którzy mówi, 瞠 zwracaj si w豉郾ie do mnie, poniewa jestem osob godn najwy窺zego zaufania, a poza tym mieszkam sama w przestronnym mieszkaniu. Ale zw豉szcza podkre郵aj to, 瞠 jestem godna zaufania – kilkakrotnie. – Ale o co chodzi? – pytam. Wtedy oni mówi, 瞠 maj ze sob nieboszczyka – Jaros豉wa Kaczy雟kiego – i chcieliby go u mnie zostawi. Jestem zaskoczona, przestraszona, ale nie potrafi odmówi. Zostawiaj mi wi璚 tego nieboszczyka i wychodz. I wtedy zaczynam mówi sama do siebie: Jaka ty jeste g逝pia, jaka naiwna, zawsze dajesz si w co wrobi, bo masz takie dobre serce. A co b璠zie, jak przyjdzie policja i znajd tu tego nieboszczyka? Jak ja si z tego wyt逝macz? Pewnie sko鎍z w wi瞛ieniu.»

 

Dla mnie sen jest ca趾iem jasny. Skoro astrologowi podrzuca si nieboszczyka, a chodzi o kogo jeszcze 篡j帷ego, to jest to po prostu zamówienie, 瞠by okre郵i metodami astrologicznymi dat jego 鄉ierci. Astrolog musi by „godny zaufania”, a to znaczy dzia豉j帷y zgodnie z wszelkimi regu豉mi sztuki. Wspomniana pani astrolog – w odró積ieniu ode mnie – taka w豉郾ie jest. Ale, niestety, jest „cykorem”, ba豉by si przepowiedzie Jaros豉wowi Kaczy雟kiemu dat 鄉ierci i poda j do publicznej wiadomo軼i.

 

Mówi wi璚 sobie: «B康 astrologiem godnym zaufania. Nic nie kombinuj. Skoro s podane godziny, to traktuj je jak 鈍i皻o嗆. »

 

No i policzy貫m. Skoro bracia bli幡iacy urodzili si na warszawskim 皋liborzu, to przyj掖em wspó逗z璠ne geograficzne 21°E, 52°15’N. Wysz這 z tego, 瞠 Jaros豉w ma Ascendent 21°18’25” Wodnika, a Lech – 16°07’23” Ryb. I od razu zauwa篡貫m co ciekawego, mianowicie, 瞠 Antywerteks Jaros豉wa (16°11’41’ Ryb) pokrywa si z Ascendentem Lecha. No jasne, co co dotknie Lecha ciele郾ie, ugodzi w Jaros豉wa karmicznie. To co to w szczególno軼i katastrofa smole雟ka, czyli m.in. 鄉ier Lecha.

 

Wierzcho貫k VIII domu (domu 鄉ierci) ma Lech Kaczy雟ki w punkcie 10°06’20” Skorpiona, jego w豉dc jest wi璚 Pluton (14°44’56” Lwa, VI dom). Dodaj帷 逝k s這neczny na moment katastrofy (58°06’34”) do pozycji Plutona, otrzymujemy 12°51’30” Wagi.

 

Zauwa篡 wypada, 瞠:

 

1) Neptun (w豉dca Ascendentu) = 12°24’18” Wagi

2) Uran (0°27’41” Raka) + 360° x 2/7 = 13°19’07” Wagi

3) 鈔ednia arytmetyczna pozycji 1) i 2) = 12°51’42.5” Wagi

4) Wenus (12°50’15” Raka) + 90° = 12°50’15” Wagi

5) M.C. (24°48’22” Strzelca) – 360° x 1/5 = 12°48’22” Wagi.

 

Wida, 瞠 zasadniczo jest to wej軼ie progresywnego Plutona na Neptuna, który poza tym, 瞠 jest w豉dc Ascendentu, tworzy te aspekt 1/13 z wierzcho趾iem VIII domu (10°06’20” Skorpiona): Neptun (12°24’18” Wagi) + 360° x 1/13 = 10°05’50” Skorpiona. Ale rachunkowo bior帷, progresja na moment 鄉ierci podkre郵a kwadratur Wenus-Neptun w radiksie, a nie pozycj Neptuna jako takiego, a zarazem u鈔ednia miejsca dok豉dnej koniunkcji z Neptunem i biseptyla z Uranem. W taki zreszt kompleksowy sposób dzia豉 przewa積ie astrologia, co daje pozór jej niedok豉dno軼i.

 

Uran ma tu zwi您ek z katastrof i samolotem, Neptun z mg陰 nad lotniskiem i chaosem organizacyjnym, Medium Coeli z pochówkiem na Wawelu. A Wenus? Pewnie ma ona co wspólnego z powstaniem mitu smole雟kiego.

 

Pozostaje jednak sprawa gówna – data 鄉ierci Jaros豉wa? No có, Ascendent w Wodniku, wierzcho貫k VIII domu w Wadze, wi璚 Pluton na Neptunie 鄉ierci mu nie przyniós. Panowie astrologowie, panie astrolo磬i, kto chcia豚y zabra g這s na temat 鄉ierci Jaros豉wa?


Podziel się
oceń
2
7

komentarze (3) | dodaj komentarz

sobota, 25 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  187 667  

O moim bloogu

Pozdrawiam

Tarot Apokalipsy

Statystyki

Odwiedziny: 187667

O mnie

M闚i o mnie, 瞠 jestem mistrzem.
A ja nie zaprzeczam.

Czy rzeczywi軼ie 安iatos豉w to umys這wo嗆 tak wzniosla? Sk康瞠, on tylko biegle 穎ngluje starym Heglem, bo 篡je z tego rzemios豉.
Tarot Apokalipsy

Kalendarz

« grudzie »
pn wt cz pt sb nd
     0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Lubi to