Bloog Wirtualna Polska
S 1 243 252 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS
Stare wied幟y musz odej嗆 ...

Wielka Bogini? – Tak, jak najbardziej, ale oto rodzi si nam te M這dy B鏬!

niedziela, 27 listopada 2011 11:55

Odezwa豉 si do mnie po d逝窺zej przerwie s造nna „Pani 好i帷a”, Karolina Porz康ny:

 

„Dawno nie pisa豉m, ani nie umieszcza豉m niczego na blogu, bo za bardzo nie by這 o czym. Cho oczywi軼ie sny s, ale takie dotycz帷e codziennej mojej w璠rówki. Jednak przedwczoraj mia豉m bardzo sugestywny i mocny w przekazie sen. Nijak si on ma do mojej codzienno軼i. Do tego nie za bardzo rozumiem, jakie jest jego przes豉nie.

 

«Jestem w ci捫y. Mocno zaawansowanej. Jestem bliska rozwi您ania. Czuj, 瞠 musz si przenie嗆 bli瞠j ludzi, bo w mojej samotni w lesie niebezpiecznie jest w takim stanie by samej. Chyba przenosz si do Matki, do swojej rodziny. Jest znajoma, ale jednocze郾ie obca jako. Czuj nadchodz帷y poród. Patrz帷 na swój brzuch, my郵, 瞠 to niemo磧iwe, by to by dziewi徠y miesi帷, natomiast inni mówi, 瞠 jest ogromny. Zaczynam t逝maczy wszystkim obecnym, 瞠 nareszcie rozumiem, dlaczego kobiety zapominaj o bólu rodzenia, bo w tym momencie sama czuj wi瘯sz rado嗆 oczekiwania ni strach przed bólem. 疾 dziewi耩 miesi璚y tego stanu powoduje, i znika przera瞠nie. Trudno w sumie s這wami opisa, co w 郾ie czu豉m w zwi您ku z nadchodz帷ym porodem. 

Widz, 瞠 le輳 na ó磬u, a brzuch obsun掖 si ku do這wi. To niew徠pliwy znak, 瞠 zaraz si zacznie. Wówczas trac 鈍iadomo嗆. Nie wiem, co si dzieje. Nagle si przebudzam i jest ju po wszystkim. Jestem zm璚zona, ale równie bardzo szcz窷liwa. Mam wra瞠nie, 瞠 dziecko po prostu ze mnie wyskoczy這. Matka trzyma je w ramionach i mówi, 瞠 to Dawid Daniel. 疾 ju ma nadane imi. Gubi si troch, nie wiedz帷, czy Daniel czy Dawid. Podaje mi ch這pca, a on od razu zaczyna ssa mleko z prawej piersi. To, 瞠 mam tak od razu pokarm, wprawia innych w zdumienie. Jest mi jedynie przykro, 瞠 ch這pczyk musia czeka, by si w ko鎍u naje嗆. Zaspokojony zasypia. W tym momencie dowiaduje si, 瞠 rok temu urodzi豉m dziewczynk i ona przez tak d逝gi czas na mnie czeka豉. Jak mog豉m o tym zapomnie i jak ona mog豉 wytrzyma tak d逝go, nic nie jedz帷. I jak sobie teraz w po這gu poradz z dwojgiem dzieci. Z malud nie ma problemu, bo jest jeszcze spokojny, ale roczne dziecko wymaga ju wi瘯szej uwagi.»


Tak tkwi mi w g這wie ten sen i nie mog go ni w z帳 rozgry潭. A dzisiaj kole瘸nka oznajmi豉 mi, 瞠 te przedwczoraj mia豉 podobny sen o ci捫y. Tylko w jej przypadku do porodu nie dosz這. Prosz wi璚 o interpretacj tego snu.”


Oto wi璚 interpretacja:

 

Sen ten jest przyk豉dem dzia豉nia zasady „Nic przed czasem”, obowi您uj帷ej we wspó逍racy pomi璠zy lud幟i a 鈍iatem duchowym. W dotychczasowych snach Karoliny dominowa w徠ek Wielkiej Bogini, jako jednej bogini w trzech osobach. Po serii snów na ten temat, której odpowiada w obecnym 郾ie córka urodzona rok temu, nast徙i豉 przerwa, a ci庵 dalszy ma by najwyra幡iej rozwini璚iem pomijanego dot康 w徠ku m瘰kiego w nowej teologii, symbolizowanego przez narodzonego w豉郾ie ch這pczyka o imionach Dawid Daniel, w czym widoczne jest nawi您anie do judaizmu.

 

Znacz帷e jest przeniesienie si Karoliny z jej samotni w lesie (symbol 鈍iata przyrody, który jest domen Wielkiej Bogini) do spo貫czno軼i ludzkiej, której patronuje bóstwo m瘰kie, co zdaje si mie pokrycie w ustaleniach religioznawstwa. Kult Wielkiej Bogini odpowiadaj帷y fazie matriarchatu jest bardziej pierwotny. W tym 郾ie Wielka Matka trzyma nowonarodzone dziecko p販i m瘰kiej na r瘯u i nadaje mu imiona. Król Dawid jest kluczowym ogniwem w genealogii Jezusa Chrystusa, a Daniel jest jednym z 篡dowskich proroków, do których w szczególny sposób nawi您uje chrze軼ija雟ka Apokalipsa.


Daniel jest te interpretatorem snów, z których w kontek軼ie Apokalipsy najistotniejszy jest sen o czterech bestiach wychodz帷ych z morza, które w wizji Jana z Patmos zla造 si w jedn hybryd. Pojawia si tu wi璚 w domy郵e relacja sen – interpretacja, w której pierwszy element jest 瞠雟ki, zwi您any z nie鈍iadomo軼i, a drugi – m瘰ki, zwi您any z analityczno-syntetycznym 鈍iadomym my郵eniem.


Na t relacj nak豉da si zarazem druga, dotycz帷a ró積icy mi璠zy histori 鈍ieck a histori 鈍i皻 jako histori, która przejawia si poprzez t pierwsz i stanowi jej istotny sens. Sny króla Nabuchodonozora dotycz historii 鈍ieckiej, a dok豉dniej nast瘼owania po sobie kolejnych 鈍iatowych imperiów niewol帷ych Izrael, historii, która toczy si tak a nie inaczej ze wzgl璠u na dzieje narodu wybranego, maj帷e charakter sakralny – chodzi tu o swoist Bo膨 pedagogik stosowan wobec narodu wybranego.           


W kombinacji imion Dawid Daniel kryje si ta w豉郾ie podwójno嗆 – Dawid jest symbolem króla, a Daniel proroka. Podwójno嗆 ta, jak wiadomo, powodowa豉 nieporozumienia w kwestii to窺amo軼i Jezusa Chrystusa jako króla 篡dowskiego.


Mo積a ca造 ten uk豉d uporz康kowa za pomoc wielkich arkanów tarota. Dawid Daniel to po陰czenie wielkich arkanów IV Cesarz i V Papie. Gdyby ze wzgl璠u na postulowan równowag mi璠zy aspektami m瘰kim i 瞠雟kim domaga si analogicznej podwójno軼i po stronie 瞠雟kiej, to córka Karoliny by豉by wielkimi arkanami II Kap豉nka Papie篡ca) i III Cesarzowa (tzn. Matka Natura). Podwójno嗆 nie wyczerpuje oczywi軼ie natury Bogini ani Boga, ale poniewa w tym 郾ie Bóg (synek) ma tylko dwa imiona, wi璚 nie b璠ziemy mu tu dodawa 瘸dnego trzeciego. Nie zmienia to jednak faktu, 瞠 postaci kobiecych jest trzy: Babcia, Matka i Córka.

 

Doda jeszcze mo積a, 瞠 zapewne prawa pier Karoliny nale篡 do syna a lewa do córki, odpowiednio do korelacji lewa (m瘰ka) pó趾ula mózgu – prawa strona cia豉 (i na odwrót).


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Dom marze Kasi Bra雟kiej, czyli niech Palikot spali 篡wym ogniem t wstr皻n o鄉iornic!

pi徠ek, 18 listopada 2011 11:56

Wczoraj Monika Pachniewicz przys豉豉 mi opis snu, jaki mia豉 niedawno:

 

„安iatos豉wie, 郾i這 mi si 瞠 znalaz豉m si w egzotycznym, bujnym kraju, co à la Kuba, czy Maroko, w latach trzydziestych? dwudziestych? Mia豉m k這poty w podró篡 i znalaz豉m si w wielkim i przepi瘯nym domu, pe軟ym oran瞠rii, patio, balkonów i tajemnych komnat. Nale瘸 on niby do mojej przyjació趾i Kasi, która startowa豉 z Ruchu Palikota, ale nie dosta豉 si. Jest ona projektantk mody i ma 鈍ietny gust. Za m這du wspólnie marzy造鄉y, 瞠by wie嗆 篡cie „arystokratyczne”, bez pracy na etacie itd.

 

By豉m tam sama noc, ale wydawa這 mi si, i kto szarpie za klamk... Nikogo jednak nie znalaz豉m, zauwa篡豉m tylko 郵ad odbitych d這ni ni to cz這wieka, ni to o鄉iornicy w 豉zience … w stylu art deco..:)) 奸ad by jakby wypalony, osmalony..

Wokó domu by豉 impreza sk豉daj帷a si z dwóch „鈍iatów”. Jeden by relaksacyjny w stylu garden party (w tle palmy) i tam spotka豉m niby Twego bratanka... Cho my郵a豉m, 瞠 to Twój syn, m這dy brunet z bródk, tajemniczy i poci庵aj帷y…


Powiedziano mi, 瞠 w sali obok jest druga impreza (alternatywna?). Wchodz ja tam, miejsce przypomina aul uniwersyteck, b康 kino. Wiem, 瞠 Ty tam dowodzisz, ale jeste gdzie z ty逝, w ostatnich rz璠ach. Ja spó幡iona siadam z przodu, wcze郾iej wybieraj帷 krzese趾o dla przedszkolaka. Dzieje si TU co frapuj帷ego i wa積ego, ale nikt nie prowadzi wyk豉du. Ka盥y, jak zaczynam rozumie, sp璠za tu czas jak chce, zajmuj帷 si dowolnie swym hobby… :)) Pozdrawiam.”


Interpretacja:

 

Jest to sen o marzeniach jako ucieczce od k這potów, jakie niesie z sob realne 篡cie (k這poty w podró篡). Przyjació趾a, Kasia Bra雟ka, jest symbolem 鈍iata marze, który w tym 郾ie wyst瘼uje jako jej przepi瘯ny dom – dom b璠帷y jej duchow kreacj, odpowiednio do tego, 瞠 jest ona przecie projektantk mody. 安iat realny nie jest jej 篡wio貫m (S這鎍e i Merkury w Bli幡i皻ach, Ksi篹yc w Wodniku, brak planet w znakach ziemnych).


Sen zawiera na pozór sugesti, 瞠 marzenia mo積a urzeczywistni dzi瘯i jakiemu „paktowi z diab貫m” (osmalony 郵ad d這ni w 豉zience jest jakby 鈍iadectwem zawartego paktu). ζzienka wskazuje na 篡wio wody, reprezentowany w horoskopie Kasi przez Wenus i Saturna w Raku, którego w豉dc jest Ksi篹yc w Wodniku. 砰wio wody oznacza uczucia, które s przecie 廝ód貫m marze. Dwie alternatywne imprezy odpowiadaj przeciwie雟twu Wenus i Saturna. S to poniek康 dwie strony medalu – w modn sukni mo積a si ubra (Wenus) albo te j zaprojektowa (Saturn). T pierwsz, Wenusja雟k stron reprezentuje mój bratanek, t drug, Saturnow – ja. Moje pokrewie雟two z bratankiem jest podkre郵eniem wzajemnego zwi您ku obu stron.


Ogólne przes豉nie snu jest takie, 瞠 sens ludzkiemu 篡ciu nadaje nie tylko konsumpcja, ale przede wszystkim wolna, zindywidualizowana twórczo嗆, oddawanie si w豉snym zainteresowaniom – to, co robi si na drugiej imprezie, która jest tak frapuj帷a i wa積a. Krzese趾o dla przedszkolaka, na którym siada Monika, pokazuje zarówno niski poziom duchowy, na którym obecnie znajduje si ludzko嗆, jak i wielk perspektyw rozwojow, jak ma ona przed sob. Rozwój ludzko軼i ma jednak dokonywa si poprzez indywidualne samo-kszta速owanie si poszczególnych ludzi, a nie poprzez wbijanie wszystkim do g這wy takich samych nauk. Ja, jako patron takiej idei, siedz gdzie z ty逝 i nie prowadz wyk豉du, pozwalam wszystkim robi to, co im si podoba.


Czy mo磧iwy jest taki 鈍iat, w którym wszystko, czego potrzeba do cieszenia si 篡ciem, wytwarzane jest w wyniku swobodnej twórczo軼i jednostek, która sprawia ludziom jeszcze wi璚ej rado軼i? 疾by pozna odpowied, jak daje na to pytanie sen Moniki Pachniewicz, trzeba powróci do domniemanego „paktu diab貫m”, którego 郵ad widoczny by w 豉zience. Kluczowy jest tu symbol o鄉iornicy, symbol uk豉du obejmuj帷ego swymi mackami zniewolone spo貫cze雟two. To, 瞠 znak w 豉zience by wypalony, w powi您aniu z przynale積o軼i polityczn Kasi Bra雟kiej wskazuje na Palikota, ale bynajmniej nie jako na tego diab豉, z którym zawiera si pakt, lecz raczej jako na kogo, kto d捫y do rozbicia niewol帷ego nas uk豉du polityczno-ko軼ielnego. Równie "palmy" na pierwszej imprezie mo積a odnosi do Palikota, i to nie tylko w kontek軼ie wskazanego powy瞠j wypalania, ale równie jako has這 Ruchu Wolnych Konopi. 

 

A wi璚 rozbijmy uk豉d, uwolnijmy si z macek o鄉iornicy i realizujmy 鈍iat naszych marze! Kto wam wmówi, 瞠 jest to niemo磧iwe? Wej軼ie Ruchu Palikota do Sejmu te by這 przecie niemo磧iwe!     


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Sen ksi璠za Jarka, czyli nadci庵a nowa reformacja

czwartek, 17 listopada 2011 11:05

 

 

Tarot Apokalipsy: 10 Denarów - Dziedzictwo

 

Dosta貫m dzi rano wiadomo嗆 od Jarka Kubackiego, polskiego ksi璠za starokatolickiego, prowadz帷ego dzia豉lno嗆 duszpastersk w Holandii, który w styczniu 2012 pojawi si w Polsce, by wyg這si w Klubie Gnosis wyk豉d pt. „Maryja jako Bóg wcielony”:

 

„Jestem bardzo ciekaw, co Pan na to powie. Przed chwil si obudzi貫m po nast瘼uj帷ym 郾ie:

 

Jestem u siebie, w Lejdzie. Podchodz do takiego charakterystycznego wozu, w którym sprzedaj zim holenderskie racuchy. Widz, 瞠 obok stoiska holenderskiego jest te polskie, na którym sprzedaj dro盥ówki. Postanawiam wybra dwie z nich. Otrzymuj je, ale sprzedawca (który wydaje si na pocz徠ku bardzo mi造) podaje zupe軟ie bezsensownie wysok cen (9 euro). Rezygnuj i odchodz, s造sz帷 jak mnie przeklina.

 

W pewnym momencie, wracaj帷 zau趾ami do domu, orientuj si, 瞠 wys豉 za mn band «kiboli». Wiem, 瞠 czyhaj na mnie i wiedz, gdzie mieszkam, zamiast w stron domu id wi璚 do centrum, które powoli zmienia si z lejdejskiego w bardziej paryskie. Oni s ci庵le w pobli簑, wi璚 postanawiam uciec do ko軼io豉. Mimo nocnej pory jest on otwarty. W豉軼iwie nie wchodz do niego, ale jestem wnoszony, obserwuj帷 pi瘯ne gotyckie sklepienia.


Trafiam do zakrystii, gdzie jaki ksi康z – Polak – przebiera si w stare, przedsoborowe szaty liturgiczne. Okazuje si, 瞠 jest tam wi璚ej ksi篹y, ja te si przebieram. Oni traktuj mnie jak swego, tylko co do jednego mam w徠pliwo軼i. Wydaje mi si, 瞠 on wie, 瞠 nie jestem jednym z nich, chocia nic nie mówi. W pewnym momencie inny ksi康z mówi, 瞠 wie, 瞠 mam pi瘯ny g這s i 瞠 w dzieci雟twie prawdopodobnie by貫m ch這pi璚ym sopranem.


W odpowiedzi zaczynam 酥iewa. To nie jest pie填 ko軼ielna lecz 篡dowski szlagier (Sziribim, sziribom). Nie znam dobrze sów, ale 酥iewam i ksi篹a (i chyba nie tylko oni – zdaje si, 瞠 byli tam te inni ludzie) s pod wra瞠niem. W豉軼iwie jestem kim w rodzaju Chocho豉 z «Wesela» – póki 酥iewam, czaruj ich. Co prawda nie popadaj w sen, ale siedz w kr璕u, w dziwnych (mo瞠 nawet troch wyuzdanych) pozach. W ka盥ym razie nie s niebezpieczni. 如iewam i powoli przypominam sobie coraz wi璚ej sów. Czuj si coraz pewniej, cho l瘯 ca趾iem nie znika. Budz si...”


A oto moja interpretacja:

 

Ca造 ten sen zapowiada now reformacj, do której impuls wyjdzie poniek康 z Polski, a Pan osobi軼ie odegra w niej znacz帷 rol. Wybór pomi璠zy holenderskimi racuchami a polskimi dro盥ówkami na korzy嗆 tych ostatnich 鈍iadczy o tym, 瞠 dla Pana w polskiej tradycji religijnej jest co, co w porównaniu z chrze軼ija雟twem zachodnim bardziej trafia Panu do przekonania. Zapewne odgrywa tu rol pod鈍iadome skojarzenie: ciasto dro盥穎we = baba, w powi您aniu z eucharystycznym sensem dro盥ówek i racuchów.

 

Otó przewaga dro盥ówki nad racuchem wynika z tego, 瞠 gramatycznie jest ona rodzaju 瞠雟kiego, racuch za m瘰kiego. Inaczej mówi帷, cia這 Boga (baba) ma by 瞠雟kie jak dro盥ówka a nie m瘰kie jak racuch. Ale polski katolicyzm z jego kultem Matki Boskiej – Baby, równie w postaci baby wielkanocnej – jest gruntownie zepsuty, nastawiony handlowo, a nie duchowo (handel 鈍i皻o軼iami, po陰czony ze zdzierstwem – 9 euro za dwie dro盥ówki) i bazuj帷y na prymitywizmie wiernych (kibole).

 

Ucieczka przed kibolami w stron centrum a nie domu, centrum, które jeszcze bardziej nabiera tego centrowego charakteru poprzez zmian z lejdejskiego na paryski, oznacza, 瞠 ta polska inspiracja do reformacji religijnej nie jest zwi您ana ze zmianami w polskiej religijno軼i masowej (kibole jako fanatycy katoliccy), ale trafi na podatny grunt raczej w 鈍iecie zachodnim – drog powrotn do Polski odcinaj na razie kibole.

 

Ko軼ió z gotyckim sklepieniem przeciwstawiony jest kramikowi z dro盥ówkami oraz kibolom i oznacza enklaw 篡wej duchowo軼i wysokich lotów. Charakterystyczne jest, 瞠 przebiera si ona w stare (przedsoborowe) szaty, co niekoniecznie oznacza lanie m這dego wina w stare buk豉ki w sensie pejoratywnym. Chodzi o to, 瞠 nowy duch nie musi by radykalnym zerwaniem z tradycj, ale mo瞠 nawi您ywa do jej warto軼iowych, g喚bokich elementów zepchni皻ych na margines w chrze軼ija雟kim 鈍iecie zdominowanym przez bezwstydny handel dro盥ówkami i religijne kibolstwo.

 

Wnoszenie do ko軼io豉 (zamiast wchodzenia na w豉snych nogach) oznacza, 瞠 ta reformacja nie jest jedynie Pa雟kim subiektywnym, indywidualnym zamys貫m, ale w takim w豉郾ie kierunku zmierza duch dziejów – to on niesie Pana jako jednostk. Okoliczno嗆, 瞠 w gronie ksi篹y lub osób przebieraj帷ych si za nich, jest te ten Polak spotkany na zakrystii, sugeruje, 瞠 polska religijno嗆 to nie tylko handel dro盥ówkami i banda religijnych kiboli, ale te rzeczywiste kap豉雟two duchowe, które we幟ie udzia w ogólnych przemianach europejskiej 鈍iadomo軼i religijnej.

 

如iew to oczywi軼ie g這s 篡wego ducha w miejsce mechanicznego klepania formu貫k religijnych. Nic dziwnego, 瞠 ten 酥iew robi wra瞠nie na s逝chaczach, gdy duch trafia do ducha i uzyskuje w nim wewn皻rzne po鈍iadczenie. Charakterystyczne jest, 瞠 zamiast pie郾i religijnej 酥iewa Pan 篡dowski szlagier – jest to przejaw kap豉雟twa nowego typu, w którym zaciera si granica mi璠zy sfer 鈍ieck a sakraln a tak瞠 mi璠zy wspó販zesno軼i a archaiczn tradycj, w obr瑿ie której obraca si judeochrze軼ija雟two. W tym „Sziribim, sziribom” tradycja 陰czy si ze wspó販zesno軼i. Troch wyuzdane pozy kr璕u s逝chaczy z這穎nego ze 鈍ieckich i kap豉nów s zapowiedzi zmiany w podej軼iu do p販iowo軼i – w miejsce dominuj帷ego obecnie podej軼ia restrykcyjnego mo積a si spodziewa reinterpretacji p販iowo軼i w duchu misteryjnym.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (4) | dodaj komentarz

„Jako w niebie tak i na ziemi”, czyli nasza polska zadyma polityczna

pi徠ek, 11 listopada 2011 11:54

 

 

Tarot Apokalipsy: X Ko這 Fortuny - Zapiecz皻owana ksi璕a

 

Cz這wiek ma dwa rozumy: jeden zwyk造, ziemski, do嗆 ograniczony, a drugi za鈍iatowy, o znacznie szerszej perspektywie, ale zazwyczaj zablokowany i niedost瘼ny dla ducha wcielonego w materi. T teori potwierdza nawet Ewangelia, cho sk康in康 jest ona do嗆 sk徙ym 廝ód貫m informacji na tematy duchowe:   

 

„Od tej pory zacz掖 Jezus Chrystus t逝maczy uczniom swoim, 瞠 musi pój嗆 do Jerozolimy, wiele wycierpie od starszych, arcykap豉nów i uczonych w Pi鄉ie, 瞠 musi by zabity i trzeciego dnia wzbudzony z martwych. A Piotr, wzi患szy go na stron, pocz掖 go upomina, mówi帷: Miej lito嗆 nad sob, Panie! Nie przyjdzie to na ciebie. A On, obróciwszy si, rzek Piotrowi: Id precz ode mnie, szatanie! Jeste mi zgorszeniem, bo nie my郵isz o tym, co Boskie, lecz o tym, co ludzkie.” (Mateusz 16, 23).

 

My, astrologowie, mamy wi瘯szy ni inni dost瘼 do rozumu za鈍iatowego, poniewa nasza sztuka opiera si na hermetycznej zasadzie „jako w niebie tak i na ziemi”, potwierdzonej zreszt w s造nnej modlitwie chrze軼ija雟kiej „Ojcze nasz”. Niebo oznacza tu, oczywi軼ie, niebo astrologów z gwiazdami i planetami, ze S這鎍em i Ksi篹ycem. Dobry astrolog potrafi wykorzysta roboczo ten niebia雟ki rozum, odczytuj帷 to, co zapisane jest w gwiazdach.

 

My郵帷 swoim ma造m ziemskim rozumem o tym, co si dzieje ostatnio na polskiej scenie politycznej, mog si jedynie puka w czo這 i zadawa sobie pytanie: „Czy ten Tusk, sk康in康 taki rozs康ny, straci rozum a do tego
stopnia, 瞠 pozwala swoim pos這m/pos豉nkom – takim jak Niesio這wski i Pitera – pokazywa ko速u雟k, nietolerancyjn, za郵epion i ograniczon umys這wo twarz Platformy Obywatelskiej? Czy chodzi mu o sygna, 瞠 Platforma niczym si nie ró積i od PiS-u, wbrew ca貫j dotychczasowej strategii straszenia spo貫cze雟twa PiS-em i Jaros豉wem Kaczy雟kim? Czy te mo瞠 chodzi mu o pokazanie, 瞠 klerykalny warcho Niesio這wski i ob逝dna bigotka Pitera, wbrew swemu uprzedniemu jazgotowi przeciw Wandzie Nowickiej, i tak w ko鎍u zag這suj tak, jak pan Tusk im ka瞠?”

 

Ale kiedy odstawiam na bok ten swój ma造, ziemski i antyklerykalny polityczny rozumek i zaczynam analizowa ca陰 sytuacj astrologicznie, widz, 瞠 to, co si dzieje, jest równie konieczne jak wydanie si przez Jezusa na 鄉ier na krzy簑 w Jerozolimie. Tak naprawd przewidzia貫m sukces wyborczy Ruchu Palikota na podstawie opozycji progresywnego Saturna do Urana w horoskopie Polski. Publiczno軼i nieznaj帷ej warsztatu astrologa wyja郾iam, 瞠 Saturn by we wspomnianej opozycji do Urana (26°55’29” Panny) z dnia 13 maja 963 roku, przyj皻ego przeze mnie za dat horoskopu Polski, 27 marca 966, o godz. 3:50 GMT, co na zasadzie magicznej ekwiwalencji 1 dzie = 1 rok odpowiada dacie 20.11.2011. Ta opozycja dzia豉 oczywi軼ie nie punktowo, ale przez d逝gi czas, tzn. kilka miesi璚y wstecz i do przodu, zwa篡wszy na powolny ruch tego Saturna (ok. 0°07.5’ na dob czyli na rok).

 

A co to oznacza zgodnie z symbolik astrologiczn? Polski Saturn to zgodnie z moim badaniami polski antysystemowy warcho, w szczególno軼i klerykalny, zawi您uj帷y (z Maryj Królow Polski na sztandarze) konfederacje przeciw królowi w obronie z這tej wolno軼i szlacheckiej, stawiaj帷y krzy瞠 przed Pa豉cem Prezydenckim itd. To pose Mularczyk, który odmawia prawa do reprezentacji w Sejmie niekatolickiej mniejszo軼i, to pose Niesio這wski, który wzywa do izolowania w Sejmie Ruchu Palikota i uzasadniaj帷y swoje g這sowanie przeciw Wandzie Nowickiej tym, 瞠 mu si nie podoba g逝pi u鄉ieszek Biedronia, to antysystemowy do szpiku ko軼i Jaros豉w Kaczy雟ki, gotów do rozwalenia Polski ku czci brata bli幡iaka, to pose Artur Górski, krystaliczny polski debil, co wykaza swoim niezbornym be趾otem na temat perspektywy rozporkowej, typowy produkt Akademii Teologii Katolickiej – o kobietach przez grzeczno嗆 nie wspomn.


A Uran to dla odmiany Janusz Palikot, Robert Biedro, Anna Grodzka – s這wem wszystko to, co doprowadza do furii polskiego ko速una, który w osobie swego najwybitniejszego przedstawiciela nie potrafi nawet tego adekwatnie nazwa i u篡wa okre郵e „sodomici” i „transwestyci”. I to wszystko ma w豉郾ie teraz swój gwiezdny czas. Gdyby Tusk, stawiaj帷 na poprawno嗆 polityczn, zakaza popisów publicznych ko速unerii we w豉snych szeregach, uraniczni sodomici byliby ma這 zauwa瘸lni, bo sam PiS z PSL-em to za ma這 do izolowania Ruchu Palikota. A ca豉 ta sprawa musi by przecie nag這郾iona – zgodnie z zasad „jako w niebie, tak i na ziemi”. Z oblicze wynika, 瞠 najlepsze w tym wzgl璠zie jest jeszcze przed nami.      


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

„Widz p這n帷e ko軼io造!”

pi徠ek, 04 listopada 2011 10:06

Rozpocz窸a si w Polsce regularna wojna religijna. I w zwi您ku z tym przypomnia貫m sobie o pewnej wizji, jak mia nie篡j帷y ju ezoteryk, Andrzej Brzezi雟ki, kiedy rzuci okiem na mój horoskop.

 

O Andrzeju Brzezi雟kim wspominam mi璠zy wierszami (bez podawania nazwiska) w „Tarocie Apokalipsy”, w szczególno軼i w rozdziale „Diabe”, w zwi您ku ze snem Ewy Korczewskiej, w którym „na jaki sabat j ci庵ni皻o czy na inn czarn msz. Byli tam jej znajomi z bran篡 okultystycznej. I wmawiali jej, 瞠 ona jest ich. I rozbierali j, 瞠by pokaza, gdzie ma na ciele szata雟kie znami. A ona si broni豉, zaprzecza豉. Wszystko to by這 bardzo realne.” Andrzej Brzezi雟ki by w tym gronie satanistów szefem.

 

Otó jeszcze w latach osiemdziesi徠ych Andrzej Brzezi雟ki, spojrzawszy na mój horoskop z gwiazd Algol na Ascendencie, zawo豉 wielkim g這sem: „Widz p這n帷e ko軼io造!”

Innym razem ten瞠 Andrzej Brzezi雟ki stwierdzi, 瞠 wszyscy Brzezi雟cy (chodzi這 mu chyba tak瞠 o Zbigniewa Brzezi雟kiego) to jeden wielki klan wtajemniczonych. Nale瘸豉 do tego klanu równie wró磬a Brzezi雟ka, tarocistka, u której by貫m razem z Ew Korczewsk bardzo dawno temu. Wró磬a ta poleci豉 Ewie, 瞠by pilnowa豉 mnie i nie pozwala豉 mi pali i pi, bo nale輳 do grona wybra鎍ów, którzy b璠 g這si now moralno嗆. A stwierdzi豉 to na podstawie mojego horoskopu, który ukaza si jej w magicznej przestrzeni pomi璠zy kartami tarota.

 

Andrzeja Brzezi雟kiego widzia貫m po raz ostatni wiosn 2006 roku, kiedy to przyszed do Klubu Gnosis na mój wyk豉d o Ewangelii wed逝g Judasza. Po wyk豉dzie podszed do mnie i wypowiedzia tajemnicze s這wa: „奸edzimy twoj dzia豉lno嗆 i jeste u nas notowany wysoko”. Czy chodzi這 mu o klan Brzezi雟kich? Czy te raczej o t grup satanistów ze snu Ewy Korczewskiej? A mo瞠 o grup agentów Anio豉, których nazwiska wymienione s na s造nnej „li軼ie kosmonautów”, o której mowa jest w Epilogu „Tarota Apokalipsy”? Na razie tego nie wiem, ale mo瞠 przysz這嗆 poka瞠.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

pi徠ek, 26 maja 2017

Licznik odwiedzin:  181 288  

O moim bloogu

Pozdrawiam

Tarot Apokalipsy

Statystyki

Odwiedziny: 181288

O mnie

M闚i o mnie, 瞠 jestem mistrzem.
A ja nie zaprzeczam.

Czy rzeczywi軼ie 安iatos豉w to umys這wo嗆 tak wzniosla? Sk康瞠, on tylko biegle 穎ngluje starym Heglem, bo 篡je z tego rzemios豉.
Tarot Apokalipsy

Kalendarz

« listopad »
pn wt cz pt sb nd
 010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Lubi to