Bloog Wirtualna Polska
S 1 243 252 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS
Stare wied幟y musz odej嗆 ...

Jak na niebie, tak i we 郾ie

wtorek, 31 stycznia 2012 16:11

Karolina Porz康ny opisa豉 wczoraj na swoim blogu (http://smoczyca69.bloog.pl) sen, który zawiera czytelne odniesienie do uk豉du planet, przedstawionego przez mnie we wpisie pt. „Co si zdarzy這 na niebie 13 stycznia 2012 roku”. By to mianowicie septyl (czyli 360° x 1/7 = 51°25’42.86”) pomi璠zy dwiema koniunkcjami: Plutona z Merkurym i Neptuna z Wenus.

 

We 郾ie Karoliny kto mówi jej na ko鎍u, komentuj帷 tragedi, która si wydarzy豉, 瞠 jego siostra „umówi豉 si na ta鎍e po Nowym Roku w pierwszym septylu … z m篹czyzn” – te z jego rodziny – b璠帷ym kierowc ci篹arówki, który przyczyni si do 鄉ierci ojca Karoliny. Ten kierowca to, oczywi軼ie, Pluton. Wyja郾iaj帷y zdarzenie cz這nek jego rodziny to Merkury, a jego siostra symbolizuje Wenus w koniunkcji z Neptunem. Umówione spotkanie w celach tanecznych to aspekt septylowy pomi璠zy obiema koniunkcjami, zwiastuj帷y nadchodz帷e przemiany historyczne.

 

Idzie nowe – ca造 sen zaczyna si od noworocznej zabawy. To, co stare, a czego symbolem jest ojciec Karoliny, zakóca ten proces. Ojciec ma mani kontrolowania wszystkiego i wtr帷a si bez sensu w sprawy m這dszego pokolenia, o których ma niewielkie poj璚ie. W rezultacie ginie, u鄉iercony przez Plutona. Sam jest sobie winien – zdaje si twierdzi ten kto z rodziny kierowcy – sprawa odpowiedzialno軼i nie jest taka prosta, kierowca ci篹arówki jest tylko agentem, wykonawc przeznaczenia, którego duchow tre嗆 reprezentuje dziewczyna.

 

Karolina ma pod陰czy si do nowych pr康ów duchowych, co we 郾ie wyra穎ne jest tak, 瞠 ma jecha samochodem nie swoim, lecz tej Neptuniczno-Wenusja雟kiej kole瘸nki od ta鎍ów (ciekawe, 瞠 potem pojawia si ona na drodze razem z matk, co jest odpowiednikiem koniunkcji planet: Neptun to matka, a Wenus to córka). Ale ta „jazda” wymaga przygotowania 鈍iata do nowego etapu, do nowej epoki. Trzeba sypa piasek na 郵isk szos, a potem jeszcze usuwa z drogi tarasuj帷e j belki. Trzeba te poko鎍zy stare sprawy, czyli poza豉twia sprawy zmar貫go ojca.


Znaczenie septyla jest par excellence ezoteryczne, duchowe. Wyra瘸 on wp造w na ziemsk rzeczywisto嗆 czynników z innego wymiaru. Symbolem tego innego wymiaru jest stara kobieta, która mówi o z造m znaku, a tak瞠 osoba bawi帷a si monet, symbolizuj帷 pozorny przypadek, za spraw którego wyrzuca si or豉 albo reszk.

 

A oto skomentowany sen Karoliny:

 

„妃ier ojca

 

安i皻ujemy Nowy Rok. Impreza si ko鎍zy. Jestem w鈔ód znajomych, cho raczej ich nie znam. Ale bawili鄉y si uroczo.

 

Kiedy trzeba wróci do domu, okazuje si, 瞠 tylko ja nie mam na parkingu swojego auta. Zastawi豉m je w domu. Odnosz wra瞠nie, 瞠 kto mnie zaprosi i nie powinnam si martwi o drog powrotn. Wsiadam do samochodu kole瘸nki. Niby j znam, a niby nie. Ma dziwne auto, wydaje si jednoosobowe, ale otwiera ty i znajduje si tam miejsce dla mnie.

 

Nagle pojawia si mój ojciec i ma pretensje, dlaczego nie jad swoim autem. Jak mog豉m zostawi je w domu? Wytacza jakie dziwne, absurdalne argumenty. A tak naprawd w ogóle go tam nie powinno by. Odnosz jednak wra瞠nie, 瞠 to chyba nie jest mój ojciec, bo zaczyna zajadle i zrz璠liwie dyskutowa z t kole瘸nka. Sam zaczyna prowadzi jej samochód (w tle jest równie matka, cho si nie odzywa). Ojciec nie potrafi dobrze je寮zi tym specyficznym pojazdem. Co i rusz staje, zgrzyta skrzynia biegów. Jedziemy krótkimi etapami. A on ci庵le marudzi i krzyczy. W ko鎍u mówi, 瞠 dziewczyna ma prowadzi, a sam obra穎ny wysiada.

 

Powoli doje盥瘸my do miejsca, gdzie mieszkam, ale ju nie jedziemy autem. Widz, jak dwie kobiety na 造篤ach przecieraj drog, ca陰 oblodzon. Id w 郵ad za nimi. To ta kole瘸nka, chyba z matk. W pewnym momencie szybkim krokiem wyprzedza nas ojciec. Zawsze i wsz璠zie musi by pierwszy, a za plecami s造cha ci篹arówk, podobn do du瞠go stara, wioz帷 piasek, by wysypa go na oblodzon drog. M篹czyzna mówi, 瞠 to bardzo dobrze, 瞠 tak dbaj o te rejony, by mo積a by這 bez problemu dojecha.

 

W tym momencie podchodzimy pod górk. Ci篹arówka ma problemy, by podjecha, wi璚 zaczyna mocno si rozp璠za, by poradzi sobie ze 郵iskim wzniesieniem. Zaczyna jecha za szybko. Kobiety robi jej miejsce, schodz帷 na pobocze po prawej stronie, ja ukrywam si za drzewami po lewej. Ojciec jest ju prawie na wzniesieniu górki, te odskakuje, by unikn望 kolizji z samochodem. Niestety, ci篹arówka, jad帷 ze zbyt du膨 pr璠ko軼i, dok豉dnie na szczycie zaczyna jecha w nieskoordynowany sposób. Jest za 郵isko na tak pr璠ko嗆. Zaczyna ni rzuca i uderza w pouk豉dane na poboczu stosy drewnianych pali, które si rozsypuj jak pa貫czki.

 

My jeste鄉y za daleko, by nam zagra瘸造, ale ojciec nie jest zd捫y uciec. Przywalaj go, a jeden z pali przebija mu plecy i wychodzi przez kark. Wiem, 瞠 ma przebite serce. Szybko podbiegam i krzycz, by kto zadzwoni na policj, na pogotowie, po stra, by ratowali go. Zdejmuj kurtk, 瞠by zatamowa up造w krwi. Wszystko idzie nie tak. On mówi, 瞠bym przesta豉 go ratowa, bo obra瞠nia s zbyt du瞠. Ja wmawiam jemu i sobie, 瞠 wszystko b璠zie w porz康ku.


Dziwne, bo nagle jest mnóstwo ludzi i gapiów. Zjawia si piel璕niarz, jaki taki miejscowy. Niestety, na pogotowie czy do szpitala jest kawa drogi. Karetka nie chce przyjecha. Mówi, 瞠 to beznadziejny przypadek. Piel璕niarz ogl康a ojca i mówi, 瞠bym przesta豉 go ratowa, bo jemu ju zacz掖 wyp造wa mózg. Nie chc w to uwierzy. Piel璕niarz po這篡 prowizoryczne nosze i po這篡li鄉y go na nich. Ci庵le nalegam, 瞠by w ko鎍u przyjecha豉 karetka. Kto mówi, 瞠 ju wyjechali, i pyta, dlaczego jestem taka agresywna.

 

W ko鎍u wsiadamy do autobusu, by zacz望 jednak co robi, a nie tylko czeka. Ojciec staje si coraz zimniejszy. Jednak w autobusie jest szaman lub kto, kto zna si na reanimacji. Widzi, 瞠 ci庵le jeszcze bije mu serce, i próbuje robi mu masa. Do szpitala jest jednak ci庵le daleko. W ko鎍u kto w autobusie mówi, 瞠 lepiej b璠zie, jak pojedziemy taksówk, a postój jest tu niedaleko na stacji Shella. Wysiadamy i w tym momencie w徠ek si urywa. Nie wiem, czy dojechali鄉y i czy uda這 si go uratowa.

 

Scena we 郾ie przenosi si do domu rodziców. Informujemy matk, co si sta這. Boj si, 瞠 umrze ona z rozpaczy. Tu mam zagwozdk à propos niekonsekwencji fabu造, bo przecie ona by豉 niby 鈍iadkiem zdarzenia. Ale sny maj swoje prawa logicznych konsekwencji. W domu zjawiam si z bratem. Ca豉 sytuacja wygl康a tak, jakby鄉y przyjechali ju z aktem zgonu. Musimy teraz zaj望 si sprawami pozostawionymi przez ojca. Wracamy z bratem samochodem ojca do mnie do domu. Z jakim drewnem lub baga瘸mi. Brat jedzie za szybko, ci庵le go sztorcuj, by zwolni. Po drodze s jeszcze nie uprz徠ni皻e te bale drewna.

 

Ja id z przodu. Nie siedz w aucie. Brat powoli przeje盥瘸 po przeszkodach, a doje盥瘸my do przeszkody, któr jednak musimy usun望. W poprzek na wysoko軼i metra le篡 powalone drzewo. Wygl康a jak szlaban. Odrzucamy przeszkod na pobocze i skr璚amy ju do domu.

 

W tym momencie drog jedzie rodzina m篹czyzny, który doprowadzi do wypadku. Z rezerw i boja幡i patrz na nas. Jednak si nie zatrzymuj.

 

Nagle z jednym cz這nkiem tej rodziny rozmawiam, siedz帷 na muldzie 鈍ie瞠go 郾iegu. On mi mówi, 瞠bym nie obwinia豉 kierowcy. Ja na to, 瞠 przecie jecha za szybko, 瞠 to jego wina. On próbuje mi u鈍iadomi, 瞠 to nie jest takie proste os康zi, kto pope軟i b陰d. I zacz掖 opowiada, 瞠 by造 bardzo z貫 znaki w zwi您ku z jego siostr. Umówi豉 si na ta鎍e po Nowym Roku w pierwszym septylu, w豉郾ie z m篹czyzn, który prowadzi ci篹arówk. Zadziwi這 mnie to, bo jest m篹atk, ale mo瞠 s jakie zwyczaje, o których nie wiem. Kobieta jednak zaraz po
pó軟ocy przesta豉 si bawi, ta鎍zy.


Jaka stara kobieta powiedzia豉, 瞠 to bardzo z造 znak. I w tym momencie zobaczy豉m w czyjej r璚e du膨 monet. Ta osoba bawi豉 si ni, trzymaj帷 r瘯 w kieszeni.

 

Powoli zaczynam si budzi, ale jestem ca豉 pogr捫ona w bólu. Przecie umar mój ojciec. B璠 musia豉 wszystkich powiadomi. Jednak sekunda po sekundzie dochodzi do mnie, 瞠 to by sen. Niestety pozostawi on po sobie bardzo niepokoj帷e wra瞠nie.”


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Dzwoni, ale w kt鏎ym ko軼iele?

niedziela, 29 stycznia 2012 10:27


好i這 mi si, 瞠 przy郾i這 mi si uzupe軟ienie czy te sprostowanie do snu, który wczoraj Magdalena opisa豉 na swoim blogu. Po jakim czasie u鈍iadomi貫m sobie jednak, 瞠 ten wpis Magdaleny nie mia wcale miejsca na jawie, czyli sprawa nie jest bynajmniej taka prosta, 瞠 przeczytam go sobie po przebudzeniu i dodam do niego swój krytyczny komentarz. Musz bowiem najpierw ustali, co w豉軼iwie jej si przy郾i這.

 

Otó, jak zdo豉貫m ustali, Magdalenie przy郾i這 si, 瞠 na skraju lasu grupa kilku osób siedzi sobie w kr璕u, ale nie wokó ogniska, lecz wokó wielkiego lampionu z kolorowej bibu趾i, czy te mo瞠 raczej balonu na gor帷e powietrze, o wysoko軼i ok. pó速ora metra, a pomi璠zy nimi porozk豉dane s na ziemi zapalone znicze nagrobne.

 

Nie wiem, co Magdalena napisa豉 na ten temat na swoim blogu, ale wiem, 瞠 ów balon czy te lampion jest wy窺z wspóln ja幡i ca貫j tej grupy osób, a poszczególne znicze to ich ma貫, ziemskie 鄉iertelne ja幡ie i 瞠 鈍iat這 oraz ciep這 wytwarzane w tych zniczach powinno by kierowane do wn皻rza balonu-lampionu zamiast rozprasza si na zewn徠rz. I podejrzewam, 瞠 tym osobom ka瞠 post瘼owa w taki opaczny sposób ich 鈍iadomo嗆 religijna.

 

Moim my郵om na temat snu Magdaleny towarzyszy jednak zupe軟ie inna akcja, zwi您ana z przeprowadzk z Amsterdamu do Warszawy, w trakcie której nieustaj帷ym 廝ód貫m k這potów jest mój kilkuletni syn Tymoteusz, poniewa ci庵le czego ode mnie chce, a ja nie bardzo wiem, co jest w jakim pakunku, wi璚 dzia豉m troch na o郵ep, na przyk豉d wlewam mu jaki napój do kubka wype軟ionego do po這wy cukrem. Ale Tymoteusz jest zadowolony. Udaje mi si te wytrzasn望 sk康 dla niego jakiego loda. Na pewno upaprze si w czasie jedzenia, ale trudno si mówi. W tej przeprowadzce towarzyszy mi, nie wiem dlaczego, moja siostra, która udziela mi ci庵le jakich wskazówek, lecz ja mam w徠pliwo軼i, czy aby wie ona, o czym mówi.

 

Ta ca豉 akcja to najwyra幡iej metafora dezorientacji towarzysz帷ej ka盥ej nowej inkarnacji – w innym czasie i miejscu ni poprzednia i przy braku jasnej 鈍iadomo軼i, o co w niej w豉軼iwie chodzi. Skoro wi璚 takie s ogólne regu造 gry rz康z帷e naszymi inkarnacjami, to czy powinno dziwi, 瞠 równie w swych wyobra瞠niach religijnych ludzie wprawdzie wiedz, 瞠 dzwoni, ale nie wiedz w którym ko軼iele? Ale o co chodzi z tym Amsterdamem?  


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (4) | dodaj komentarz

Lucyferyczny duszpasterz w Klubie Gnosis

鈔oda, 25 stycznia 2012 12:10

 

Tarot Apokalipsy, wielki arkan XI Moc - O鈍iecenie

 

Ciekawie si zacz掖 ten tydzie. Ledwie w poniedzia貫k rano nów w Wodniku zainaugurowa chi雟ki Rok Smoka, a ju we wtorek nast徙i這 „wej軼ie smoka” – pojawi si w warszawskim Tarabuku, jako go嗆 Klubu Gnosis, ksi康z Jarek Kubacki z Holandii z wyk豉dem pt. „Maryja jako Bóg wcielony”. Szybko si okaza這, 瞠 jednym z przedstawie Boga Ojca rodz帷ego Syna jest znak na niebie opisany w XII rozdziale „Apokalipsy” – niewiasta przyobleczona w s這鎍e, z ksi篹ycem pod stopami i z dwunastoma gwiazdami wokó g這wy, niewiasta, wokó której wyczynia jakie harce siedmiog這wy ognisty smok Lucyfer.

 

Wyk豉d ksi璠za Jarka by jak koncert na instrument solowy i orkiestr – orkiestr by這 grono s逝chaczy, w鈔ód których pierwsze skrzypce gra nasz obecny prezes (Miko豉j Krawczyk, kabalista), opatruj帷 poszczególne tezy wyk豉du gematrycznym kontrapunktem. Ja swoj parti wykona貫m na czarodziejskim flecie wypo篡czonym z opery Wolfganga Amadeusza Mozarta, a Jerzy Prokopiuk zademonstrowa tchnienie Ducha 安i皻ego (który nie do嗆, 瞠 jest kobiet, to jeszcze par excellence Lucyferyczn), dm帷 w dziesi耩 rogów apokaliptycznego smoka. Kobiety chórem 酥iewa造 hebrajskie s這wo „ruach”, oznaczaj帷e duchini, a s這wo to (wedle wskazówek zapisanych w partyturze) mia這 brzmie jak odg這sy orgazmu 豉mane przez j瘯i porodowe.


Wprawdzie 酥iewaczka Ma貪orzata Armanowska wyrazi豉 prze鈍iadczenie, 瞠 chodzi tu o jaki bli瞠j jej nieznany orgazm holenderski, a Kasia Janeczko, reprezentuj帷 wcielon 安i皻 疾雟ko嗆, stanowczo nie chcia豉 by zredukowana do tak w徠貫j formy istnienia, jaka przys逝guje znakowi na niebie, jednak te drobne dysonanse jedynie urozmaici造 ogóln harmoni. Kompozytor Sebastian Krajewski notowa sobie po cichu co ciekawsze spó豚rzmienia, z zamiarem wykorzystania ich w swojej operze o katarach.

 

Wyk豉d by bardzo udany i z pewno軼i wspó逍raca polsko-holenderka w zakresie herezji Maryjnej b璠zie kontynuowana, zw豉szcza 瞠 wszyscy zgodzili si co do tego, i herezja ta wskazuje jedynie s逝szny kierunek odnowy religijnej w nadchodz帷ych czasach, z Polsk w jednej z gównych ról, zgodnie z przepowiedniami polskich
mesjanistów. Trzeba tylko najpierw uwolni szechin uwiezion w jasnogórskiej ikonie, czyli w Czarnej Madonnie, a wtedy polskie 篡cie religijne b璠zie tak pi瘯ne jak nasze wczorajsze spotkanie w „Tarabuku”.           


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (4) | dodaj komentarz

Co si wydarzy這 na niebie w pi徠ek 13 stycznia 2012 roku?

sobota, 14 stycznia 2012 14:35

Z tego, co wida w po這瞠niach planet z 13 stycznia 2012 go造m okiem, zwracaj uwag przede wszystkim dwie koniunkcje: Merkurego z Plutonem i Wenus z Neptunem, a tak瞠 to, 瞠 Wenus tworzy w tym dniu trygon (120°) z Saturnem. Ale je郵i komu (czyli mnie) chce si liczy, to zauwa篡, 瞠 te dwie koniunkcje tworz ze sob tajemniczy septyl, czyli k徠 = 360° x 1/7 = 51°25’42.86”. W porz康ku chronologicznym daje to nast瘼uj帷 sekwencj astrologicznych zdarze:

 

1) 9:05 GMT: Wenus (28°57’02” Wodnika) w trygonie z Saturnem (28°57’02” Wagi);

2) 9:19 GMT: Wenus (28°57’45” Wodnika) w septylu z Merkurym (7°32’02” Kozioro盧a);

3) 13:00 GMT: Merkury w koniunkcji z Plutonem w po這瞠niu 7°45’52” Kozioro盧a;

4) 13:26 GMT: Merkury (7°47’27” Kozioro盧a) w septylu z midpunktem koniunkcji Wenus (29°10’16” Wodnika) i Neptuna (29°16’04” Wodnika), czyli z punktem 29°13’10” Wodnika;

5) 13:54 GMT: Wenus (29°11’40” Wodnika) w septylu z Plutonem (7°45’57” Kozioro盧a);

6) 14:13 GMT: Merkury (7°50’25” Kozioro盧a) w septylu z Neptunem (29°16’08” Wodnika);

7) 15:19 GMT: Wenus (29°16’00” Wodnika) w septylu z midpunktem koniunkcji Merkurego (7°54’31” Kozioro盧a) i Plutona (7°46’04” Kozioro盧a), czyli z punktem 7°50’17.5” Kozioro盧a);    

8) 15:23 GMT: Wenus w koniunkcji z Neptunem w po這瞠niu 29°16’13” Wodnika;

9) 15:32 GMT: midpunkt koniunkcji Wenus (29°16’39” Wodnika) i Neptuna (29°16’14” Wodnika), czyli punkt 29°16’26.5” Wodnika, w septylu z midpunktem koniunkcji Merkurego (7°55’20” Kozioro盧a) i Plutona (7°46’07” Kozioro盧a), czyli z punktem 7°50’43.5” Kozioro盧a.

 

Najwa積iejszy jest ten ostatni aspekt, poniewa najpe軟iej wyra瘸 sens tych dwóch koniunkcji jako zespolenie tego, co ziemsko-indywidualne (Wenus i Merkury), z kosmicznym duchem ogólnym (Neptun i Pluton), umo磧iwiaj帷e efektywne odbieranie inspiracji z pozaziemskiego wymiaru.

 

Zauwa篡 nale篡, 瞠 tym, czego zabrak這 w ca造m tym uk豉dzie, jest dok豉dny septyl mi璠zy Neptunem a Plutonem. W ostatnim z podanych aspektów septylowych k徠 mi璠zy Neptunem i Plutonem jest wi瘯szy od septyla o 0°04’24” i wprawdzie zmniejsza si, ale nie dojdzie ju do ca趾owitej dok豉dno軼i, gdy przy ró積icy 0°03’54” (19
stycznia 2012) tendencja si odwróci i odt康 b璠zie si zwi瘯sza.

 

Geocentryczny aspekt 1/7 mi璠zy Neptunem a Plutonem tworzy si na niebie dwadzie軼ia razy w okresie 25.XII.2001 – 7.II.2011. Heliocentrycznie nie zdo豉 si tym razem w tej fazie cyklu Neptuna i Plutona utworzy. W 鈔odku tego okresu w ruchu heliocentrycznych d逝go軼i ekliptycznych Neptun znowu zacz掖 by szybszy od Plutona, ich minimalny k徠 52°49’35” wyst徙i 29.XII.2006 i odt康 zacz掖 si zwi瘯sza, nie osi庵n患szy septyla (51°25’42.86”). Nast瘼ny znacz帷y aspekt w cyklu Neptuna i Plutona (2/13 = 55°23’04.62”), b璠zie si tworzy geocentrycznie 17 razy w okresie 5.VII.2015 – 22.III.2023.

 

Obecnie mamy wi璚 krótk przerw, w czasie której aspekt 1/7 ju si nie tworzy, a aspekt 2/13 – jeszcze nie. Uk豉d planet z 13 stycznia 2012 podpowiada jednak, 瞠by nie czeka z za這穎nymi r瘯ami na now faz w dzia豉niu ponadludzkich mocy (Neptun z Plutonem), ale dzia豉 indywidualnie, na w豉sn r瘯 (Merkury z Wenus), w tym samym duchu, jakim ostatnio nam wia這.

 

Z mojego punktu widzenia Merkury z Wenus to ja i Magdalena. Patrz帷 z takiego indywidualnego punktu widzenia na zako鎍zony niedawno okres, kiedy tworzy si na niebie septyl mi璠zy Neptunem a Plutonem, zauwa瘸m natychmiast, 瞠 na pocz徠ku tego okresu – pomi璠zy 25.XII.2001 a 13.I.2002, kiedy to mia造 miejsce dwa pierwsze septyle – zacz窸a si nasza historia opisana w „Tarocie Apokalipsy” od wizyty Magdaleny u tarocisty (Ryszarda Zawadzkiego), który zada jej pytanie: „Czy pani czeka na mi這嗆?” W po這wie ca貫go okresu, w roku 2006, kiedy to w ruchu wzajemnym Neptuna i Plutona nast徙i豉 zmiana tendencji i ich k徠 zacz掖 si zwi瘯sza, pocz窸o si nasze "dziecko", czyli w豉郾ie „Tarot Apokalipsy”, w taki sposób, 瞠 Magdalena po prostu zamówi豉 u mnie tali tarota opartego na „Apokalipsie” (dziwne odwrócenie ról, bo to ja zosta貫m niejako zap這dniony). A wraz z ko鎍em okresu, w zimie 2011, dzie這 uzyska這 ostateczny kszta速 za spraw mojej wspó逍racy z pani redaktor Krystyn Podhajsk.

 

Merkury i Wenus – poziom indywidualny. Neptun i Pluton – pozaziemski wymiar duchowy. Ale wspomnia貫m jeszcze o pozycji Saturna w dniu 13 stycznia 2012, a Saturn reprezentuje spo貫czny wymiar naszego istnienia. Saturn ten, w pozycji 28°57’02” Wagi, tworzy trygon z Wenus. W pozycji tej zakodowane jest specyficzne odniesienie do mojego horoskopu. Idealizacja tej pozycji jest bowiem nast瘼uj帷a:

 

360° x 4/13 + 360° x 3/11 = 28°57’03.78” Wagi,

 

co oznacza, 瞠 pozycja ta jest w jedenastkowym rezonansie z moim Ksi篹ycem i Uranem, których d逝go軼i ekliptyczne s wyznaczone odpowiednio jako:  

 

360° x 4/13 - 360° x 4/11 = 9°51’36.5” Ryb (Ksi篹yc, faktycznie 9°51’45” Ryb)

 

360° x 4/13 - 360° x 1/11 = 18°02’31.05” Bli幡i徠 (faktycznie 18°08’47” Bli幡i徠 w opozycji do Wenus 17°51’25” Strzelca).


A w dodatku nasza osobista medium, s造nna Klara Wojant z „Tarota Apokalipsy”, obchodzi豉 w豉郾ie wczoraj swoje urodziny, czyli ma ca造 ten omówiony powy瞠j uk豉d w swoim solariuszu (Saturna na Descendencie, a przy tym S這鎍e w X domu w trygonie do Marsa oraz Jowisza w I domu), w zwi您ku z czym obiecuj sobie dla nas trojga bardzo wiele sukcesów w 2012 roku.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Przyjrzyjmy si potworom naszego nie鈍iadomego umys逝

czwartek, 12 stycznia 2012 17:30

Wczoraj przy郾i si Magdalenie nast瘼uj帷y sen (http://tarotapokalipsy.com/t/2012/01/snilo-mi-sie-ufo-209/):

 

„Jest pó幡y wieczór. Le篡my z mistrzem na kanapie w mojej pracowni, gdzie zwykle maluj obrazy, i szykujemy si do snu. Nagle wysiad造 korki. Córka wo豉 z s御iedniego pokoju, 瞠 nie ma 鈍iat豉. W ciemno軼i widz, jak moja komórka na krótko si roz鈍ietla, a potem jakby zapada si w sobie i ga郾ie. Czemu pad豉 komórka? – dziwi si.

 

Siedzimy z mistrzem obj璚i na kanapie i mamy wizj. Przed naszymi oczami przewija si film – dreszczowiec. Widzimy wn皻rze domu stoj帷ego w lesie, a w nim rodziców z dwojgiem dzieci. Wiem, 瞠 zaraz stanie si co strasznego. Oko kamery przenosi si przed dom, do lasu, gdzie stoi druga dwójka dzieci. Nagle zza drzewa wysuwa si jaki straszny cie… W tym momencie t篹ej ze grozy, w這sy staj mi d瑿a ze strachu i szepcz do mistrza b豉galnie „nie, nie chc”. I czuj, 瞠 ten mój m捫, który nigdy niczego si nie boi, a zw豉szcza strasznych filmów, szepcze do mnie: tak, niech to lepiej ju si sko鎍zy …

Film rzeczywi軼ie si ko鎍zy, a nagle moj uwag przykuwa w oknie sun帷y po niebie charakterystyczny spodek. UFO! UFO! Podrywamy si z miejsca 瞠by obejrze z bliska. Ale kiedy przykleili鄉y nosy do szyby, spodek ju znikn掖 za drzewami. Ojej, jak szybko – pomy郵a豉m zaskoczona wracaj帷 na kanap.

 

I wtedy sp造n掖 na mnie nag造 niewyt逝maczalny spokój. Powoli zbli篡這 si to wielkie 鈍iat這, które na chwil ogarn窸o mnie ca陰, 豉godnie o郵epi這, tak 瞠 straci豉m kontakt z otoczeniem. A potem równie powoli zgas這.

 

Teraz to ju naprawd koniec. Próbuj zapali nocn lampk, ale 鈍iat豉 jeszcze nie ma. Gospodarz zaraz naprawi korki, ale to niewa積e, teraz i tak idziemy spa. A komórk zajm si jutro rano. Zasypiamy.”


Interpretacja:

 

Jest to sen pokazuj帷y trzy poziomy, na których istnieje ludzki duch. Pracownia malarska symbolizuje zwyk陰 powierzchni 鈍iadomo軼i ludzkiej, dzi瘯i której mo瞠my w sposób kontrolowany 篡 w realnym 鈍iecie i kreowa swoje 篡cie.

 

Zga郾i璚ie 鈍iat豉 oznacza deficyt energii 篡ciowej, pozbawiaj帷y 篡cie nap璠u i uniemo磧iwiaj帷y konstruktywne, twórcze dzia豉nie. Deficyt ten spowodowany jest tym, 瞠 znaczna cz窷 energii 篡ciowej zosta豉 uwi瞛iona w pod鈍iadomo軼i za spraw zapomnianych traumatycznych prze篡 z przesz這軼i – na zasadzie mechanizmu zwanego wyparciem. Prze篡cia te maj jednak wp造w na nasze 篡cie, powoduj帷 ró積e aberracje, których przyczyny nie jeste鄉y 鈍iadomi, bo ich dzia豉nie dokonuje si za plecami 鈍iadomo軼i. Skutków tych aberracji do鈍iadczaj równie osoby z naszego otoczenia, o czym 鈍iadczy udzia w akcji córki.

 

Mistrz – sk康in康 towarzysz 篡cia – wyst瘼uje w tym 郾ie tak瞠 jako uzdrowiciel duchowy. Asystuje on 好i帷ej w konfrontowaniu si z zapomnian przesz這軼i, w przypominaniu jej sobie. 好i帷a zst瘼uje na drugi – nie鈍iadomy – poziom ducha. Takie znaczenie ma ten film, który przewija si przed ich oczami. Dzieci wskazuj na to, 瞠 chodzi o traum z okresu dzieci雟twa, dom symbolizuje w豉sn rodzin, a las – nie鈍iadomo嗆, w której pogr捫one s wspomnienia tak koszmarne, 瞠 wolimy si z nimi nie konfrontowa. Straszny cie to strach, którego powód jest nieznany, bo nie chcemy o nim pami皻a.

 

S康z帷 z dalszego przebiegu akcji, 郾i帷a konfrontuje si z w豉sn wypart przesz這軼i i uwalnia si od  zawartych w niej bolesnych 豉dunków. W rezultacie odzyskuje ogromn porcj energii, jak jest czysty duch. Wyobra穎ne jest to przez 鈍iat這嗆, która sp造wa na ni i nape軟ia j spokojem. Ta 鈍iat這嗆 to w豉郾ie czysty duch, niezwi您any z cia貫m, b璠帷y trzecim poziomem, na którym istniejemy. Mo瞠my ten poziom nazwa nad鈍iadomo軼i – ukazany on zosta we 郾ie jako UFO na niebie.


Kiedy po doznanym o鈍ieceniu 如i帷a obudzi si nast瘼nego dnia w swojej pracowni, z pewno軼i teraz dopiero poka瞠, co potrafi, przewy窺zaj帷 bez trudu wszystkie swoje dotychczasowe dokonania „malarskie”.      


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

pi徠ek, 26 maja 2017

Licznik odwiedzin:  181 249  

O moim bloogu

Pozdrawiam

Tarot Apokalipsy

Statystyki

Odwiedziny: 181249

O mnie

M闚i o mnie, 瞠 jestem mistrzem.
A ja nie zaprzeczam.

Czy rzeczywi軼ie 安iatos豉w to umys這wo嗆 tak wzniosla? Sk康瞠, on tylko biegle 穎ngluje starym Heglem, bo 篡je z tego rzemios豉.
Tarot Apokalipsy

Kalendarz

« stycze »
pn wt cz pt sb nd
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Lubi to